Ik had zelf inderdaad wel iets van 'huh?', maar ik heb geen reactie van regie gezien dat ze dachten er er iets niet klopte.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:44 schreef Gamey het volgende:
[..]
ja van het draaien van de 56 naar 65 maar niet van de grove fout in het berekenen van de start percentages zie andere topic
wiskunde technisch niet wiskundig was het 61,5 om 39,5, maar dit is het verkeerde topic daarvoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:45 schreef eurofiel het volgende:
[..]
de 65% klopte gewoon wel, maar dat percentage van servio moest lager. ze hebben de verkeerde aangepast.
Zei ze dat?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:46 schreef Little_Lunatic het volgende:
ze is bang dat haar vriendje de sleutels door de plee pleurt .....
Ennnn whattttt ?? Flip en sjerrun mogen niet gezellig doen ....
Nog meer wensen misschien ??
OD kan ze krijgen van mequote:
ik had het gehoord....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:47 schreef eurofiel het volgende:
[..]
daarom was maik wel een beetje blij dat hij niet aan mo vast zit.
lolquote:
Op dat laatste stukje na wel ... ze mochten ook niet kroelen of masseren hehehe want zij had het zoooo zwaarquote:
daar word ze chagrijnig vanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:47 schreef Day het volgende:
Flip en sharon mogen niet lief en gezellig doen van jo. En al helemaal niet kroelen of masseren.
En dat vlak nadat ze zich druk had gemaakt over de vent thuis.
Sharon moet daar schijt aan hebben. Dat schoothondje Flip doet wat die troela zegt was te verwachten.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:48 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Op dat laatste stukje na wel ... ze mochten ook niet kroelen of masseren hehehe want zij had het zoooo zwaar
Gewoon facking jaloersquote:
Da's nou hoogbegaafde humorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:48 schreef eurofiel het volgende:
mo moet vaak pissen.
weet je wat mijn achternaam is, zegt ze. pisters, echt serieus.
Dat bedoel ik.quote:
dan vliegt ze er zelf achteraan als ze dat doetquote:
geer is top hahahahaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:50 schreef PoezeligDing het volgende:
En Geer slaapt gewoon dat dat tienergeneuzel heen?
Ik vind dat zo cool als een andere man dat over Geer zegt!quote:
naar wat? Naar die lompeboer van der?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:51 schreef PoezeligDing het volgende:
Joanna heeft 'opeens fakking heimwee'.
ik vond de grap van karim goed tegen mo!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:50 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dan vliegt ze er zelf achteraan als ze dat doet
Hang een poster boven je bed!quote:
oeps, i am not gayquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind dat zo cool als een andere man dat over Geer zegt!
quote:
That doesn't matter.quote:
Tuurlijk ze moet toch de aandacht hebbenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Zit ze nou te janken, de fakking ho?
Ik heb er geen geluid bij, jij wel?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:54 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Tuurlijk ze moet toch de aandacht hebben
Ja maar ik hoor niks .....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb er geen geluid bij, jij wel?
Uncle Geer!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |