right, want als ik mensen niet bash dan geil ik erop.. zal mijn verloofde blij mee zijn..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:06 schreef Stokstaart het volgende:
Lintpunkt in vind wel dat jij slijmt bij Goodluck_Charm. Dat versterkt mijn vermoedens over jouw geaardheid.
Je verloofde ligt alleen in bed terwijl jij maagden trollt? Erg goeden relatie hebben jullie.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:07 schreef linpunt het volgende:
[..]
right, want als ik mensen niet bash dan geil ik erop.. zal mijn verloofde blij mee zijn..![]()
kiek jou wereldkennis hebben..![]()
Dat zijn priesters toch?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:05 schreef Ezio het volgende:
[..]
Je gedragingen suggereren dat je lijkt op het bovenstaande plaatje.
Tevens bedoel je katholieken hoor!!!
nee, wij hebben geen bedtijd waar we ons aan moeten houdenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je verloofde ligt alleen in bed terwijl jij maagden trollt? Erg goeden relatie hebben jullie.
Seks voor het huwelijk is waar je het over had. Ik heb in mijn jongere jaren menig azntje flink te grazen genomen, en daar hadden ze geen problemen meequote:
Waarom moet jij mensen kwetsen hier op dit forum wil jij indruk maken op Goodluck_Charm?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:09 schreef linpunt het volgende:
[..]
nee, wij hebben geen bedtijd waar we ons aan moeten houden
god, dat jij nou eigenlijk na sesamstraat naar boven moet..
maar.. maar.. eigenlijk zit in nu in al bed..
Typisch zo'n kortzichtige post van een loser die nog nooit een vriendin heeft gehad.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je verloofde ligt alleen in bed terwijl jij maagden trollt? Erg goeden relatie hebben jullie.
azntje?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:10 schreef Ezio het volgende:
[..]
Seks voor het huwelijk is waar je het over had. Ik heb in mijn jongere jaren menig azntje flink te grazen genomen, en daar hadden ze geen problemen mee
Nooit puisten gehad, en als ze kwamen had ik ze er kankerhard weer afgestampt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
azntje?
Ik ken wel een mopje van een priester. Wat is de overeenkomst tussen een puistje en een priester?
Puistje komt pas op je gezicht na je 12e.
Dat is wat jouw ex-vriendin dus met jou deed.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:11 schreef Ezio het volgende:
[..]
Typisch zo'n kortzichtige post van een loser die nog nooit een vriendin heeft gehad.
Niet begrijpen dat je in een relatie niet altijd alles samen hoeft te doen_!
lol, ik hoef geen indruk te maken op mensen, alsof ik selectief nep lief of bitchy ga doen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom moet jij mensen kwetsen hier op dit forum wil jij indruk maken op Goodluck_Charm?
Nou je ging wel helemaal stoer doen tegen haar hoor. Zo van ik bewaar deze tekst blablaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:13 schreef linpunt het volgende:
[..]
lol, ik hoef geen indruk te maken op mensen, alsof ik selectief nep lief of bitchy ga doen.
dat jij je gelijk schuldig voelt over alles dat je op t internet zegt..
Mijn wijf slaapt, moet vroeg op morgen, en ik niet dus ik fok! lekker terwijl ik naar kurt cobain luisterquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is wat jouw ex-vriendin dus met jou deed.
Ze verwaarloost je en dit is wat jij jezelf hebt wijsgemaakt.
Komop man als je een relatie hebt ga je toch niet hier stoer lopen doen op een forum. Dan lig je lekker met je wijf te neuken.
Mijn wijfquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:15 schreef Ezio het volgende:
[..]
Mijn wijf slaapt, moet vroeg op morgen, en ik niet dus ik fok! lekker terwijl ik naar kurt cobain luister
Dat waren jouw woorden hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mijn wijf
In real life noem je haar zeker schatje en is het ja en amen
wehehe, want dit is de eerste keer dat ik dr spreek..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nou je ging wel helemaal stoer doen tegen haar hoor. Zo van ik bewaar deze tekst blabla
Beetje stoerdoenerij of wil je echt indruk maken op haar?
Ze schijnt wel knap te zijn btw.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:17 schreef Stokstaart het volgende:
Mja ik zou ook wel eens een vriendin willen hebben.Die zou ik dan ook stiekem als ze slaapt op internet 'wijf' noemen
Je slijmde gewoon aan haar kop. Zogenaamde inside jokes en zij wist niet eens waar het over ging. Beetje faal hequote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:17 schreef linpunt het volgende:
[..]
wehehe, want dit is de eerste keer dat ik dr spreek..
inside jokes.. had je bij moeten zijn
hell no dat ik stoer doe, alsof ik nep ga doen om indruk te maken.. in tegenstelling tot jou. Geen wonder dat je dan gebashed wordt, phony.
We zijn slechts met zijn 4en thoughquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:19 schreef linpunt het volgende:
ik vind eigenlijk wel stiekem dat TS gewoon standaard [sc] in dr tt moet zetten.. want dat wordt t eigenlijk altijd wel..
Waren jouw woorden die ik quote hoor. Als je het er niet mee eens bent zette je het wel tussen " " of zou je zelf een term bedenken. Je bent toch niet zo labiel dat je de woorden van een maagd overneemt?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:17 schreef Ezio het volgende:
[..]
![]()
Je herinnert je 5 minuten later al niet meer dat het jouw woorden waren, of je realiseert je niet dat ik het expres zo zei omdat het jouw woorden warenKuttroll.
hoongelach viel jou ten deelquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je slijmde gewoon aan haar kop. Zogenaamde inside jokes en zij wist niet eens waar het over ging. Beetje faal he
omdat ze dus niet [sc] erin had gezet, slecht hoor.quote:
ja want wij gaan extra moeite doen om jouw hersens te herrineren aan wat jij zei..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waren jouw woorden die ik quote hoor. Als je het er niet mee eens bent zette je het wel tussen " " of zou je zelf een term bedenken. Je bent toch niet zo labiel dat je de woorden van een maagd overneemt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |