'I know you are, but what am I'quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Persoonlijker voor jezelf.
Dat mag
Ik neuk je zusje straks dat is pas origineel .quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:52 schreef Ezio het volgende:
[..]
'I know you are, but what am I'
Nee, dat is origineel![]()
Kleuter.
he robert M, rustig aan hequote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik neuk je zusje straks dat is pas origineel .
Dat is ook al gedaan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik neuk je zusje straks dat is pas origineel .
Jij neukt toch ook bitches dus who caresquote:
ik snap em nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij neukt toch ook bitches dus who cares
Waarom weet jij zulke dingen? Bespioneer je haarquote:
Je bent toch lesbisch gekkiequote:
Ze is 20 en heeft 2 jaar een vriend. 1+1=2, al kan ik me voorstellen dat met jouw gebrekkige ervaring deze gedachtengang onrealistisch kan voorkomen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom weet jij zulke dingen? Bespioneer je haar
Toch vreemd dat je je überhaupt met zulke dingen bezighoudt man.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:56 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ze is 20 en heeft 2 jaar een vriend. 1+1=2, al kan ik me voorstellen dat met jouw gebrekkige ervaring deze gedachtengang onrealistisch kan voorkomen.
Goeie comeback.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Toch vreemd dat je je überhaupt met zulke dingen bezighoudt man.
Alle azns zijn toch lesbisch?quote:
Die bij ons bij de sjinees werken stonden laatst wel te tongzoenen in de keuken.quote:
Nu is de vraag; heb je die schaamhaar opgesmikkeld?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die bij ons bij de sjinees werken stonden laatst wel te tongzoenen in de keuken.
Vond trouwens later ook een schaamhaar in de babi pangan dus dat zijn toch wel duidelijke tekenen.
stokstaart wel, maarre.. je weet dat dat niet als ontmaagding telt hequote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:01 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nu is de vraag; heb je die schaamhaar opgesmikkeld?
Netjes teruggegeven. Je kan toch niet zien of die meisjes blozen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:01 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nu is de vraag; heb je die schaamhaar opgesmikkeld?
Ssst, zijn gevoelens enzoquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:02 schreef linpunt het volgende:
[..]
stokstaart wel, maarre.. je weet dat dat niet als ontmaagding telt he
[ afbeelding ]
Je mag pas neuken als je getrouwd bent in de asian culture en dan trouw je pekinees met micro-penis en ga je lesbisch worden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:02 schreef linpunt het volgende:
[..]
stokstaart wel, maarre.. je weet dat dat niet als ontmaagding telt he
[ afbeelding ]
het was geen 95 km/hquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:11 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nou ja, zo hard knal je toch niet als je 95 rijd? Vooral niet op die weg, is een lange rechte weg.
Je gedragingen suggereren dat je lijkt op het bovenstaande plaatje.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je mag pas neuken als je getrouwd bent in de asian culture en dan trouw je pekinees met micro-penis en ga je lesbisch worden.
Ben al jaren geen maagd meer trouwens. Hoe kom je erbij?
omdat je zo in de verdediging schietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je mag pas neuken als je getrouwd bent in de asian culture en dan trouw je pekinees met micro-penis en ga je lesbisch worden.
Ben al jaren geen maagd meer trouwens. Hoe kom je erbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |