Ja, op een plek waar niemand het ziet. Dan oogt het opgeruimdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:40 schreef linpunt het volgende:
[..]
en jou idee van opruimen is iets wat je nooit gebruikt in je auto proppen..
Die discussie heb ik ook gehad met een "oom agentquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:40 schreef joppie_saus het volgende:
En als je nou aan honkbal doet? Dan mag je zeker ook geen knuppel achterin hebben
Welnee, toen ik nog aan boogschieten deed mocht ik ook gewoon met mijn boog over straat.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:40 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
weetje dat dat strafbaar is?
in de kofferbak is niet strafbaar, ik heb daar ook een wapen liggen en de munitie voor in dus dat mag ookquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:40 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
weetje dat dat strafbaar is?
je gaat altijd van a naar b , ik heb geprobeerd naar c te gaan maar dat was me toch een ritquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:44 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
als je het van A naar B vervoert wel ja
Hoi, ik rijd van A naar B met een wapen bij me, ik zit op honkbal! Volgende week woensdag hebben we training! Nee?? de rest van de spullen liggen thuis idd!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:44 schreef menneke2005 het volgende:
[..]
je gaat altijd van a naar b , ik heb geprobeerd naar c te gaan maar dat was me toch een rit
geen wonder dat je vriend je verlaat, beetje alles onder t tapijt schuiven..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:42 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja, op een plek waar niemand het ziet. Dan oogt het opgeruimd
right.. je mag geen omwegen nemen en buiten de uren dat je schiet moet je de munitie gescheiden in een kluis bewaren, tjappie. Hoor je te weten.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:43 schreef menneke2005 het volgende:
[..]
in de kofferbak is niet strafbaar, ik heb daar ook een wapen liggen en de munitie voor in dus dat mag ook
ik zit toevallig thuis door een ongeluk, dus rijdt elke dag naar de schiet baan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:46 schreef linpunt het volgende:
[..]
geen wonder dat je vriend je verlaat, beetje alles onder t tapijt schuiven..
[..]
right.. je mag geen omwegen nemen en buiten de uren dat je schiet moet je de munitie gescheiden in een kluis bewaren, tjappie. Hoor je te weten.
Nee je ziet eruit als een loliquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:47 schreef linpunt het volgende:
[..]
nee, zie ik eruit alsof ik een huiltopic heb gemaakt de afgelopen dagen?
Jij hebt echt geen idee he!?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:47 schreef menneke2005 het volgende:
[..]
ik zit toevallig thuis door een ongeluk, dus rijdt elke dag naar de schiet baan.
Jammer want ik heb altijd al eens iemand willen neuken met een lichtgevend kutjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:47 schreef linpunt het volgende:
[..]
nee, zie ik eruit alsof ik een huiltopic heb gemaakt de afgelopen dagen?
toch zou je het eigenlijk elke avond weer in de kluis moeten stouwen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:47 schreef menneke2005 het volgende:
[..]
ik zit toevallig thuis door een ongeluk, dus rijdt elke dag naar de schiet baan.
doe ik ook met de munitiequote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:48 schreef linpunt het volgende:
[..]
toch zou je het eigenlijk elke avond weer in de kluis moeten stouwen.
..
..
mag ik je hulzen hebben?
right, want als je iemand aanspreekt die uit japan komt dan is de kans zeker groot dat je die mag neuken.. vooral als je die aanspreekt op een forum..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jammer want ik heb altijd al eens iemand willen neuken met een lichtgevend kutje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het even wat realistischer gemaakt voor je.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jammer want ik heb altijd al eens iemand willen neuken
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:50 schreef linpunt het volgende:
[..]
right, want als je iemand aanspreekt die uit japan komt dan is de kans zeker groot dat je die mag neuken.. vooral als je die aanspreekt op een forum..Als je ziet hoeveel mensen er hier neuken met elkaar en vooral met TS uit dit topic kan het zomaar gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zij neukt zelfs met autist Socios
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:50 schreef linpunt het volgende:
[..]
right, want als je iemand aanspreekt die uit japan komt dan is de kans zeker groot dat je die mag neuken.. vooral als je die aanspreekt op een forum..okay weer iets geleerd , dus je wilt neuken, komt goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help!!!!
Persoonlijker voor jezelf.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:51 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik heb het even wat realistischer gemaakt voor je.
ik denk niet dat het een zij is maarja dat maakt toch niets uit. een gat is een gat , wit bruin of zwartquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je ziet hoeveel mensen er hier neuken met elkaar en vooral met TS uit dit topic kan het zomaar gebeuren.
ja alsof jij veel beter bent dan socios..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je ziet hoeveel mensen er hier neuken met elkaar en vooral met TS uit dit topic kan het zomaar gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |