Dit zou ze dichter tot elkaar moeten brengen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:59 schreef Ripley het volgende:
Alle stelletjes zijn leuk, alleen joanne en gerard haten elkaar en dat is ook een tof plan
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:00 schreef mootie het volgende:
Jo: Ik kan gewoon niet vroeg slapen!
Geer: Nou, dan ga je het maar een keer proberen.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:00 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Cynthia toch terug in Secret Story?
Zo jammer, die gifjes kunnen niet op de hyves van Laura .quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:58 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:00 schreef versabommie het volgende:
Servio, hier handboeien voor jou alleen, keten jezelf vast aan de telefoon.. je wilde er toch zo graag bij staan? suc6!
Want? Verplicht naast een vrouw slapen waar je niks mee hebt heeft daarweinig mee te maken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik verwacht ook van Gerard dat hij dit niet wil. Hij heeft ook een vrouw en kinderen thuis.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:59 schreef Ripley het volgende:
Alle stelletjes zijn leuk, alleen joanne en gerard haten elkaar en dat is ook een tof plan
Zou een leuke twist zijn.....quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:00 schreef Psychecn het volgende:
K hoop niet dat ze er drank in gooien vanavond.
Dan wil AAFKE handstand over de kop en heeft MAIK een gebroken pols.....
Valt er niets meer te linken dan? Dan kon vroeger wel ( ben al jaren weg van hyves )quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:00 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Zo jammer, die gifjes kunnen niet op de hyves van Laura .
Ze zijn geniaal...
GMTAquote:
Mag wel hoor. Ik claim geen copyrightquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:00 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Zo jammer, die gifjes kunnen niet op de hyves van Laura .
Ze zijn geniaal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |