nee ik heb niks gezien, maar zat ook niet op lettenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:57 schreef Urb het volgende:
Dus heeft iemand een cap van Guido in de blauwe kamer, vast niet zeker?
Ik verwacht ook van Gerard dat hij dit niet wil. Hij heeft ook een vrouw en kinderen thuis.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dus knuffelen en friemelen met een verliefde vrijgezel kan wel en slapen naast een totaal ongeinteresseerde getrouwde kerel niet?
Wie ?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:58 schreef minzo het volgende:
Best zielig voor Servio eigenlijk, niemand mag hem meer:(
Het was al bekend dat dat nu juist zou gebeurenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:58 schreef minzo het volgende:
Best zielig voor Servio eigenlijk, niemand mag hem meer:(
Sluit hem maar 2 maanden op in de Geheime kamerquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar ze hem aan vast ketenen
LOL en de missie gaat pas in morgenochten om 10 uurquote:
Cynthia toch terug in Secret Story?quote:
Zie het al voor me!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:58 schreef afca_oc het volgende:
Sharon moet nu gewoon Flip keihard boycotten zodat hij niet kan drukken, Flip kan haar niet heel gemakkelijk meekrijgen naar de KvdW.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:00 schreef Psychecn het volgende:
K hoop niet dat ze er drank in gooien vanavond.
Dan wil AAFKE handstand over de kop en heeft MAIK een gebroken pols.....
Gerard zegt net dat het hem niet interesseert, zolang hij maar gekleed in bed mag liggen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik verwacht ook van Gerard dat hij dit niet wil. Hij heeft ook een vrouw en kinderen thuis.
Dit zou ze dichter tot elkaar moeten brengen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:59 schreef Ripley het volgende:
Alle stelletjes zijn leuk, alleen joanne en gerard haten elkaar en dat is ook een tof plan
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:00 schreef mootie het volgende:
Jo: Ik kan gewoon niet vroeg slapen!
Geer: Nou, dan ga je het maar een keer proberen.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:00 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Cynthia toch terug in Secret Story?
Zo jammer, die gifjes kunnen niet op de hyves van Laura .quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:58 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:00 schreef versabommie het volgende:
Servio, hier handboeien voor jou alleen, keten jezelf vast aan de telefoon.. je wilde er toch zo graag bij staan? suc6!
Want? Verplicht naast een vrouw slapen waar je niks mee hebt heeft daarweinig mee te maken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik verwacht ook van Gerard dat hij dit niet wil. Hij heeft ook een vrouw en kinderen thuis.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:59 schreef Ripley het volgende:
Alle stelletjes zijn leuk, alleen joanne en gerard haten elkaar en dat is ook een tof plan
Zou een leuke twist zijn.....quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:00 schreef Psychecn het volgende:
K hoop niet dat ze er drank in gooien vanavond.
Dan wil AAFKE handstand over de kop en heeft MAIK een gebroken pols.....
Valt er niets meer te linken dan? Dan kon vroeger wel ( ben al jaren weg van hyves )quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:00 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Zo jammer, die gifjes kunnen niet op de hyves van Laura .
Ze zijn geniaal...
GMTAquote:
Mag wel hoor. Ik claim geen copyrightquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:00 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Zo jammer, die gifjes kunnen niet op de hyves van Laura .
Ze zijn geniaal...
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:02 schreef Coos het volgende:
Komt Servio zo terug. Jongens we krijgen een nieuwe bewoner.![]()
[ afbeelding ]
Wat meteen aangeeft tot hoever hij wil gaan. En okay, hij heeft daarop iig iets bedacht.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Gerard zegt net dat het hem niet interesseert, zolang hij maar gekleed in bed mag liggen.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:03 schreef bollokus het volgende:
gerard,
als ik die ton win, koopik dit huis en ontsla ik de stem
jawel dat wel...maar ze moeten wel alle peuken laten verdwijnen..dus op een gegeven moment kan ze niet meerquote:
En jo wint de opdracht.quote:
Zou wel heel zwak zijn!!quote:
Die kop van Gerardquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:04 schreef mazaru het volgende:
Zombieface ziet de sleutel!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:04 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Vast laten, dat ze maar in der broek zeiktquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:04 schreef Ceetje.. het volgende:
wat lachwekkend zeg, ser zegt dat ie een sleutel heeft en Jo moet gelijk plassen (oftewel, maak me losssss)![]()
Ja, Laura en Karim hebben tot morgenochtend 10.00 de tijd om rookwaar te vernietigen.quote:
vind ik ook maar ben bang dak te nieuwsgierig benquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:04 schreef Ripley het volgende:
Als joanne los mag is het wat mij betreft afgelopen. Klaar.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:04 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Nog leuker: JO Vat em niet!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:02 schreef suzi1 het volgende:
hahah die geer koopt t huis en ontslaat de stem en geeft um een gouden handdruk mee
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:05 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Nee! Vanaf 10 uur niet meer.. Toch?
10 morgenochtendquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:05 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Nee! Vanaf 10 uur niet meer.. Toch?
laten we hopen dat ie zn poot stijf houdt....niks betalen geer !!!!quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:06 schreef Stability het volgende:
ja hoor, ze word gewoon op een sneaky manier weer gematst
per 24h.quote:
Ja duh....ken je het programma? 24 uur dusquote:
thanks .... ik miste hoe langquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
5x per 24 uur los, niet wisselen van koppel, en binnen 5 minuten weer aan elkaar vastzitten anders volgt een sanctie.
Als je nodig moet hoef je niet te persen hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:08 schreef Flow3r het volgende:
even los van elkaar is wel lekker als je moet poepen, dat wordt heel hard persen![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:08 schreef MissJ.24 het volgende:
whwhwhwhwhahahahaha,Servio de baas,en de regelnicht.
ze gaan hem nog meer haten.
Joanne wil nu de KvdW in.
Tuurlijk!! Die andere honderd is voor hem zelf.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:08 schreef Capt1caveman het volgende:
een bedrag van 200 euro verdeelt Stervio in 150 en 150.......
Ik wil dat ook niet missen ....quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:09 schreef Toverheks het volgende:
k blijf wakker tot gerard en jo liggen te slapen dit wil ik niet missen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |