ik denk dat ze dan evengoed nog lol maken met zn tweequote:Op donderdag 17 maart 2011 23:10 schreef Psychecn het volgende:
Shit staks gaat Jo los en moet gerard met Servio dr an...
Luidsprekers van de muur rukken, gat in de muur schoppen, het hele team er uit schoppen en feessie bouwenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:11 schreef MargrietV het volgende:
Losmaken en er voor betalen en dan Servio boeien!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:11 schreef Cracka-ass het volgende:
Ze hebben Mo verkeerd verstaan tijdens de audities. Psychopaat.... Hoogbegaafd.... Als je het snel op zijn Limburgs uitspreekt is een vergissing zo gemaakt.
Ik hoop hetquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:11 schreef versabommie het volgende:
En gewoon niet toegeven Gerard, je betaald geen seconde aan die kudt! Handboeien gewoon omhouden
Mootje wil heel ver gaan (verhaallijn, seks, pappa en mamma) maar 24h aan Alex gaat ook haar, in navolging van Jo, TE ver.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:10 schreef Dark het volgende:
[..]
Ze gaat het niet trekken, ze is 30............en ze zit in een integer programma............daar heeft ze zich voor opgegeven!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:12 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik zou nu gewoon melden, JO ik wil 5 minuten los want ik moet mezelf even afrukken....
Tot zo!!
En dan na 2 minuten terugkomen, ja het lukt niet zonder jou!
Ze hebben Mo verkeerd verstaan tijdens de audities. Psychopaat.... Hoogbegaafd.... Als je het snel op zijn Limburgs uitspreekt is een vergissing zo gemaakt.
jo, ik moet schijten, en je gaat maar mee, ik ga er echt niet voor betalen om een drol in de pot te kunnen leggenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:11 schreef versabommie het volgende:
En gewoon niet toegeven Gerard, je betaald geen seconde aan die kudt! Handboeien gewoon omhouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |