Heee, doe es nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:53 schreef PeuRac het volgende:
*mee prikt*
wel goed zoeken he, ze schijnt vetjes te hebben, daar moet je op mikken
Zeg, help me liever ipv je tegen me te kerenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je snapt dat je er wel een beetje om vroeg met die TT he![]()
Want anders?quote:
Ze doet het er vast omquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
BlonT hequote:Op donderdag 17 maart 2011 22:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als je t maar aan kan trekken hequote:
Jij weet wel beterquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, help me liever ipv je tegen me te keren
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Welke schoenen heb je nu weer gezien?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja
Gelukkig hoef ik niet naast je te lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik niet naast je te lopenOh kijk, nog een pluspuntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
Ik was zo stom de nieuwe collectie te bekijken, ik glij zowat van de bankquote:
Zit Samzz naast je?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik was zo stom de nieuwe collectie te bekijken, ik glij zowat van de bank
Hopelijk heb je een leren bank...quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik was zo stom de nieuwe collectie te bekijken, ik glij zowat van de bank
minpunt bedoel je, geen smaakquote:
Dan zouden we samen glijdenquote:
Ik weet wie het zegtquote:
Daarom, het klopt gewoonquote:
Die is perfect voor jouquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:01 schreef missbehavin het volgende:
Whehe, ze hebben ook een paar dat Booze Cruise heet
*tsunami in Deventer*quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
*tsunami in Deventer*
twee vrouwen bleken samen schoenen te kijken en de deuren bleken niet bestand tegen de vloedgolf. Deventer en omgeving is ontruimt, tot de schade hersteld is.
quote:
quote:
Trustequote:
Dude, een snorkel?quote:
Wel weer toevallig dat jij dit net weer moet zienquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:09 schreef missbehavin het volgende:
Sex Ed programma op rtl5, met een vreselijk bebushte doos
Hoezo dat nou weer?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel weer toevallig dat jij dit net weer moet zien
Vieze sex dingen, op de een of andere manier raak jij daar wel bij betrokken als t onderwerp ter sprake komt.quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vieze sex dingen, op de een of andere manier raak jij daar wel bij betrokken als t onderwerp ter sprake komt.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vieze sex dingen, op de een of andere manier raak jij daar wel bij betrokken als t onderwerp ter sprake komt.
Hou jij je er maar helemaal buitenquote:
Nu hoor je het ook eens van een anderquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hou jij je er maar helemaal buiten
Sommige mensen zijn snel tevredenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo, ik heb een medestanderquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hou jij je er maar helemaal buiten
Wat heeft ze op?quote:
Een hele goede bui, een dag waarop ik voor t eerst dit jaar zelf op vacatures heb gereageerd, een lambal dagje, een dag waarop ik weer eens heb gekookt. Een dag waarop ik een uit klasgenootje van de havo heb uitgelachen omdat zij vlees stond te snijden bij de AH en al 2 kids bleek te hebben van 5 en 6 jrquote:
En wanneer mag ze op zwemlesquote:
Geen idee, zal t dr eens vragenquote:
[Elmo stemmetje] MééMoooooquote:
Hoezeequote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een hele goede bui, een dag waarop ik voor t eerst dit jaar zelf op vacatures heb gereageerd, een lambal dagje, een dag waarop ik weer eens heb gekookt. Een dag waarop ik een uit klasgenootje van de havo heb uitgelachen omdat zij vlees stond te snijden bij de AH en al 2 kids bleek te hebben van 5 en 6 jr
5 en 6, ik ben 26, zij ook zoietsquote:
Oke, vroeg begonnen... maar dan nog, foeiquote:
Heujquote:
quote:
Mjah, ik was niet veel ouder...quote:
Nee, ze pesten me!quote:
Broek uit!quote:
kom op, havo gedaan en vlees snijden bij de AHquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oke, vroeg begonnen... maar dan nog, foei
quote:
wat is er gebeurd?quote:
Carrière is niet voor iedereen een must peu.. kom op zeg.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kom op, havo gedaan en vlees snijden bij de AH
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:24 schreef cafpow het volgende:
[..]
zijn ze weer zo lief bezig![]()
Gewoon keihard terugpesten
En toch zit er een groot verschil tussen geen carriere en voor minimum loon daar staan te werken. Anyway, ze herkende me niet, dus we hebben maar heel ff gesproken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Carrière is niet voor iedereen een must peu.. kom op zeg.
Ze herkent liefde gewoon niet, verwend is zequote:Op donderdag 17 maart 2011 23:24 schreef cafpow het volgende:
[..]
zijn ze weer zo lief bezig![]()
Gewoon keihard terugpesten
Ah, dus je kent het hele verhaal erachter ook niet?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En toch zit er een groot verschil tussen geen carriere en voor minimum loon daar staan te werken. Anyway, ze herkende me niet, dus we hebben maar heel ff gesproken.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze herkent liefde gewoon niet, verwend is ze
Jij was geen 19/20quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, ik was niet veel ouder...
Be my guest, ze zijn alledrie lastigquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:26 schreef cafpow het volgende:
[..]
als je hulp nodig hebt, hoor ik het welIk heb zin om te pesten en af te reageren
![]()
o, jammer...ik kan dus niet helpen terug pestenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze herkent liefde gewoon niet, verwend is ze
24quote:
Doetinchem is niet zo groot hequote:Op donderdag 17 maart 2011 23:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah, dus je kent het hele verhaal erachter ook niet?
En t was bedoeld neem ik aan? 1e ongelukje en de 2e toen ze vreemd ging (zo gaan de roddels)quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
omdat ik soms een beetje dom bezig ben
Ach, pick a number and get in linequote:Op donderdag 17 maart 2011 23:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
omdat ik soms een beetje dom bezig ben
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En t was bedoeld neem ik aan? 1e ongelukje en de 2e toen ze vreemd ging (zo gaan de roddels)
Wie dan? Ik zie niemand die lastig isquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Be my guest, ze zijn alledrie lastig
ik hoor ze alleen (jaren laterquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geheel bedoeld ja. En niet alles geloven wat je hoort, roddeltante
best erg vind ik zelf maar wil er niet teveel van op fok zetten eigenlijkquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, pick a number and get in linemaar hoe erg is het?
begrijpelijkquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
best erg vind ik zelf maar wil er niet teveel van op fok zetten eigenlijk
precies als ik roddels over mezelf had aangehoord zou ik inmiddels in het gekkenhuis zijn belandquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geheel bedoeld ja. En niet alles geloven wat je hoort, roddeltante
Ik zie net als peu niemand momenteel...zie alleen een kamer vol met spullen en mijn laptopquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie dan? Ik zie niemand die lastig is
zolang je je lingerie maar postquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
best erg vind ik zelf maar wil er niet teveel van op fok zetten eigenlijk
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:31 schreef cafpow het volgende:
[..]
precies als ik roddels over mezelf had aangehoord zou ik inmiddels in het gekkenhuis zijn beland![]()
vertelquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:31 schreef cafpow het volgende:
[..]
precies als ik roddels over mezelf had aangehoord zou ik inmiddels in het gekkenhuis zijn beland![]()
stipjesquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jullie vinden mijn lingeriesmaak toch niks dus
Och, mijn schoenensmaak is net ook afgekat, who caresquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Niks mis met MD hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ach, ik zou dan inmiddels samen wonen met een andere dame in zuid-amerikaquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:32 schreef PeuRac het volgende:
Waren de roddels over mij maar waar![]()
ik zou dan al in Italië wonen met een paar auto's en een bloed mooie vrouw
ach, het zijn er teveel om op te noemen, maar het gaat echt over van allesquote:
tsssk ik was positiefquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och, mijn schoenensmaak is net ook afgekat, who cares
quote:
uhuh...jammer alleen van dat kort pittig kapselquote:
Over mijn fan, 1 wijntje hoor ik netquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
uhuh...jammer alleen van dat kort pittig kapsel
spiked?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Over mijn fan, 1 wijntje hoor ik net
wattes?quote:
autoquote:
Zolang t nog niet fatsoenlijk bij elkaar geknoopt kan worden, is t kort en pittig en dusquote:
quote:
muppetinnetje!quote:
pics or...quote:
Halllooooo!quote:
Euj! Das lang geleden hè?quote:
Je twijfelt aan me?quote:
Keiquote:
hmm, stond toch een foto in huppel dr Fobo?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
sinds wanneer heb ik lingerie met stipjes
Dat bedoelde ikquote:
vertrouw nooit een Rusquote:
waar heb je t overquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, stond toch een foto in huppel dr Fobo?
Ik ben geen Rusquote:
laat maarquote:
Wat heb je het zwaar...quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:38 schreef PeuRac het volgende:
hmm, uitkleden en laptop aan, wil slapen, maar t is nog te gezellig
pics or...quote:
heel waar, wil je niet wetenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
*sop*sop*sop*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh gat, nee sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
ach, mijn bed is te klein..ik draai teveel rond 's avonds en scheelt weinig of ik eindig naast mijn bedquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:47 schreef PeuRac het volgende:
In bedecht veel te groot voor mij alleen
![]()
en ik ben mn appeltje vergetendie ligt nog beneden in de koelkast
Jemie... Peu! Het gaat echt niet goed hèquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:47 schreef PeuRac het volgende:
In bedecht veel te groot voor mij alleen
![]()
en ik ben mn appeltje vergetendie ligt nog beneden in de koelkast
180 bij 220, kleine kans hieroquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:47 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach, mijn bed is te klein..ik draai teveel rond 's avonds en scheelt weinig of ik eindig naast mijn bed
Nee, ik kan t niet meer aanquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jemie... Peu! Het gaat echt niet goed hè
Oh maar die vind ikquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:48 schreef Memento-Mori het volgende:
maar goed mijn laatste schoenen waren dan ook
[ afbeelding ]
vrijdag gekocht, ze lopen heerlijk
hmm, ook niet helemaal mijn smaak.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
Arm ding! Ik zou psychologische hulp zoekenquote:
Kan je plat over me heen liggenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
daar pas ik in de breedte in
Die konden mij niet aanquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Arm ding! Ik zou psychologische hulp zoeken
rockabilly is dan wel weer tofquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:49 schreef ArTiC het volgende:
ik zie het wel voor me hoor...MissB met lang haar, die schoenen, sakura tattoo op over haar schouder, rockabilly style
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:49 schreef ArTiC het volgende:
ik zie het wel voor me hoor...MissB met lang haar, die schoenen, sakura tattoo op over haar schouder, rockabilly style
Je hebt nog nooit van mijn kookkunsten mogen genietenquote:
zijn nice...ben dol op sneakers..alleen mag geen geld meer uitgevenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
zijn geen sneakersquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:50 schreef cafpow het volgende:
[..]
zijn nice...ben dol op sneakers..alleen mag geen geld meer uitgeven
ik ken wel iemandquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Arm ding! Ik zou psychologische hulp zoeken
Wat een onzin!quote:
Ik ookquote:
Kan jij mij wel helpen denk jequote:
iquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:50 schreef Memento-Mori het volgende:
en morgen ga ik een jurkje kopen denk ik
ik noem ze zoquote:
ja, geen sneakers dusquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:54 schreef ArTiC het volgende:
en dan nog een stel kistjes en een kleine collectie (floris) van bommels
ben erg vrouw als het op schoenen aan komt
ik hou ook van schoenen, maar draag geen sneaker/skate schoenen oid.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:54 schreef ArTiC het volgende:
en dan nog een stel kistjes en een kleine collectie (floris) van bommels
ben erg vrouw als het op schoenen aan komt
Die ouwe Boris tochquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb het ook van mijn vader
RIP aan de nabestaandenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:56 schreef missbehavin het volgende:
Iemand wilde me van de week wijsmaken dat ik wel genoeg schoenen heb
die onderste die wil ik ookquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:57 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb ook deze nog
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DC's
Ik heb het niet zo op DC's maar de bovenste zijn tofquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:57 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb ook deze nog
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DC's
Wanneer is de intake?quote:
T zijn er vast teveel, maar hij/zij wilde blijven levenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:56 schreef missbehavin het volgende:
Iemand wilde me van de week wijsmaken dat ik wel genoeg schoenen heb
Ja, die moeten we nog bepalen hèquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T zijn er vast teveel, maar hij/zij wilde blijven leven
ik wil slapen, maar heb een discussie op facebook over de WO3 en t gedoe in t midden oosten op dit momentquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:58 schreef missbehavin het volgende:
Maar ik ga maar eens richting bed, hopelijk weer eens over iets fijns dromen
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, die moeten we nog bepalen hè
vrouwquote:
Vast welquote:
dus niet over mijn strakke broek?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:58 schreef missbehavin het volgende:
Maar ik ga maar eens richting bed, hopelijk weer eens over iets fijns dromen
Oh god no, please noquote:
Ik zou lekker gaan slapenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik wil slapen, maar heb een discussie op facebook over de WO3 en t gedoe in t midden oosten op dit moment
Hehequote:
Ja, 100%quote:
weer een nacht verpestquote:
trustequote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:00 schreef cafpow het volgende:
slaapse allemaal...ik ga ook maar mijn bed in![]()
Ik in een boxer die elke keer voorbij looptquote:
slaap lekkerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:00 schreef cafpow het volgende:
slaapse allemaal...ik ga ook maar mijn bed in![]()
New Kidsquote:
Morgen bijzondere plannen?quote:
Nee, maar ik ben moe, ik heb hoofdpijn en dat was het wel zo'n beetjequote:
naar je aailampjequote:
Ja doe ik ook zo, moest nog ff iemand een berichtje sturen. Wacht nog ff om te kijken of ik nog antwoord krijgquote:
Wat lach jequote:[..]
Hehe
Ja, die staat er nog steeds!quote:
Ooo gezellig! Berichtjes zijn altijd leuk!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja doe ik ook zo, moest nog ff iemand een berichtje sturen. Wacht nog ff om te kijken of ik nog antwoord krijg![]()
Soms ben ik een lachebekjequote:Wat lach je
Dan wens ik je een hele goede nachtrust toequote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben moe, ik heb hoofdpijn en dat was het wel zo'n beetjeHahaha.
wat voor een lampje?quote:
Dat is ons geheimquote:
ja, een soort van morsequote:
Ik ben goed in tijd rekkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan wens ik je een hele goede nachtrust toe
[..]
wat voor een lampje?
spannend lampjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben goed in tijd rekken
Een lampje wat ik moet aanraken en dan gaat hij aan, haha
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo gezellig! Berichtjes zijn altijd leuk!
quote:[..]
Soms ben ik een lachebekje
of 44x moet aanraken zodat ie steeds aan en uit gaatquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben goed in tijd rekken
Een lampje wat ik moet aanraken en dan gaat hij aan, haha
Niet altijd hoor hehe.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
spannend lampje![]()
Ik kan ook goed tijdrekken, vooral omdat de discussie erg leuk isen facebook is (voor de verandering) lekker snel
[..]vooral als ze leuk zijn.
[..]
dan is t goed
je vingers in het stopcontact is ook spannendquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:16 schreef automatic_ het volgende:
Nou, ik vond die lamp de eerste keer gewoon spannend haha.
niet zo spannend als bougiekabels van ene lopende motor in je hand houdenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je vingers in het stopcontact is ook spannend
jij maakt toch ook altijd spannende dingen meequote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
niet zo spannend als bougiekabels van ene lopende motor in je hand houden
ik ben een groot fan van facebookquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Niet altijd hoor hehe.
Facebook gebruik ik vooral vanwege de foto's in mijn telefoon
in dit geval vooral dom, een bougiekabel gaat een 15.000v doorheenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jij maakt toch ook altijd spannende dingen mee
Waarom hou je ze dan ook vast?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
in dit geval vooral dom, een bougiekabel gaat een 15.000v doorheenbij 1000rpm, met 4 cilinders is dat 250 per minuut delen door 2 omdat die maar om de keer vonkt, dus 125 schokken per minuut
gelukkig zette mn pa de auto uit
Soms wil je ff snel wat checken, ik wilde zien of die wel vonkte, dat deed die, zien deed ik het trouwens niet, voelen welquote:
Handigquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Soms wil je ff snel wat checken, ik wilde zien of die wel vonkte, dat deed die, zien deed ik het trouwens niet, voelen wel
Nee, jouw auto start gewoonquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:28 schreef automatic_ het volgende:
Zulke spannende dingen doe ik dan weer niet
Ze zijn niet goed geisoleerd, dat is met 15kV niet te doen namelijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Handig
Waar hou je die dingen dan vast dat je een schok krijgt want dat is toch vrij goed geïsoleerd
Zelfde als honda dus, gewoon niet meer leunen dus de volgende keerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze zijn niet goed geisoleerd, dat is met 15kV niet te doen namelijken bij en Alfa steken ze ongeveer 15cm diep t blok in, tussen de nokkenassen in. Dus als je ze daar vast houdt, steun je met de andere hand op t blok. ik omvatte em dus met mn vuist, en de schokken gingen dus door mn armen en borst heen
Jaquote:
Hij heeft al een heg overleefd toch?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja
En als hij stom gaat doen, dan komt er een andere
sleutelen is tofquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja
En als hij stom gaat doen, dan komt er een andere
Ja, en een comboquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hij heeft al een heg overleefd toch?
nouja, die auto heb ik sowieso niet meerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zelfde als honda dus, gewoon niet meer leunen dus de volgende keer
ik heb een gat in mijn voorbumperquote:
Je bent een beetje een brokken piloot?quote:
Hoe maak jij de deur open dan?quote:
quote:
Dan nog denk ik als je ergens anders leunt je wel een schok krijgtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nouja, die auto heb ik sowieso niet meerDe Volvo doe ik niks zelf aan, gasklep is zelfs electronisch
![]()
En de Triumph ligt zover in de auto, dat op de motor leunen niet prettig sleuteld
Dan druk ik op een knopjequote:
aah, geen trend dusquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:35 schreef automatic_ het volgende:
Nee, combo mijn schuld (achterop gereden, jan 09) en mama de heg met gladheid jan 10.
Januari 2011 schadevrij
Dat kan ook ja, die luxe had mn laatste auto nietquote:
Vast wel, gelukkig ben ik verstandiger gewordenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Dan nog denk ik als je ergens anders leunt je wel een schok krijgt
Een peugeot 207 uit 2008quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
aah, geen trend dusWat voor een auto heb je eigenlijk?
Dat zijn fijne auto'squote:
Ikke lekker welquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat kan ook ja, die luxe had mn laatste auto niet
"mijn" huidige heeft 4 knopjesquote:
Dat is al even geleden haha. Wij hebben ook nog 407 maar mijn ukkie is fijnerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zijn fijne auto'sHoewel de laatste Peugeot waar ik in gereden heb een 307 uit 2004 was, in 2004 ook
De eerste drie hebben wij bij de anderequote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
"mijn" huidige heeft 4 knopjesopen, dicht, kofferbak en verlichting aan/uit
Mobiel heb ik geen addsquote:
Ik hou van grote auto'squote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is al even geleden haha. Wij hebben ook nog 407 maar mijn ukkie is fijner
Die laatste is ook wel een beetje overdreven, gaan er lampjes in de spiegel branden, zodat je ziet of de auto naast een plas staat of niet. En bij 3x drukken gaat t alarm afquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De eerste drie hebben wij bij de andere
ads zijn bij mij al een tijdje kapotquote:
mijn ipad is leegquote:
Arm ding! Je moet zo lekker gaan slapen joh!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mijn ipad is leeg![]()
dan maar ff op mijn notebook
Ik krijg em in vrijwel elk parkeervakquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:43 schreef automatic_ het volgende:
Wat een onzin knopje haha
Ik vind grote auto's tof maar ukkies zijn in sommige gevallen fijner
ach...morgen lekker relaxt thuiswerkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Arm ding! Je moet zo lekker gaan slapen joh!
Over dat laatste kan ik niet oordelenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik krijg em in vrijwel elk parkeervakIs wel gaaf, zie je mensen kijken "dat past nooit!" draai em er in en dan komt deze jonge god uit z'n ouwelullenbak
uitslapenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ach...morgen lekker relaxt thuiswerken
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Over dat laatste kan ik niet oordelen![]()
Ja, anders paste t niet in t verhaaltjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Over dat laatste kan ik niet oordelen![]()
Oooo het hoort alleen bij het plaatjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Ja, anders paste t niet in t verhaaltje
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oooo het hoort alleen bij het plaatje
ja, tot 7 uur!quote:
Verstandig!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
En nu ga ik slapen. Truste lieve singles![]()
Welke argumenten heb je daarvoor?quote:
Lan party en heel veel bierquote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Welke argumenten heb je daarvoor?
Het eerste klinkt erg fout, het tweede goed. Heb er ook al een paar op (diner met de baas/collega). Moet eigenlijk slapen na mijn 3,5 uur slaap vannacht, maar geen zin.quote:
Proostquote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het eerste klinkt erg fout, het tweede goed. Heb er ook al een paar op (diner met de baas/collega). Moet eigenlijk slapen na mijn 3,5 uur slaap vannacht, maar geen zin.
Ik trek nog een Skolletje open.
Dank je, jij ook.quote:
Ik stap net uit bedquote:Op vrijdag 18 maart 2011 06:28 schreef Monopoly het volgende:
Goedemorgen, ik trek nog een biertje los en ga dan maar eens slapen
Het maakt weinig verschil. Enorm veel moeite met opstaan vandaag.quote:
Ik ook, heb me net kats verslapenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 06:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het maakt weinig verschil. Enorm veel moeite met opstaan vandaag.
Goed film kijken gaat er goed op en dat heb ik nodig. Nog steeds niet lekker.quote:
Oei, jammer. Maar als je ziek bent is rustig aan doen idd beter. Gooit 't je plannen erg in de war? Beterschapquote:Op vrijdag 18 maart 2011 06:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed film kijken gaat er goed op en dat heb ik nodig. Nog steeds niet lekker.![]()
Zou vandaag verder reizen maar ik kan even geen 5 uur in een bus zitten.
Hier maar beetje Chillen en morgen weer proberen.
Ik heb geen plannen dus dat scheelt en het komt nog wel goed uit zo. Singapore ga ik waarschijnlijk skippen maar dat wilde ik al voor ziekte. Komt vermoedelijk goedkoper uit in verband met tickets naar Borneo.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 06:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oei, jammer. Maar als je ziek bent is rustig aan doen idd beter. Gooit 't je plannen erg in de war? Beterschap
Borneo is nog wel een beetje onzeker omdat ik maar enkele dagen heb. Duur grapje voor die apen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 07:06 schreef Samzz het volgende:
Oke, het scheelt dat je geen plannen hebt, dan. Borneo lijkt me wel heel gaaf zeg
Kan je niet iets omgooien zodat je langer in Borneo kan blijven, eventueel?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 07:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Borneo is nog wel een beetje onzeker omdat ik maar enkele dagen heb. Duur grapje voor die apen.
Alles kan maar dat wil ik niet. Ik heb een week en dat is voor de apen genoeg. Als je Borneo echt wil doen heb je toch wel twee/drie weken of meer nodig en echt de jungle in gaan en de apen in het wild gaan zien. Hopen dat je ze dan in het wild ziet is de betere omschrijving eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 07:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je niet iets omgooien zodat je langer in Borneo kan blijven, eventueel?
Die apen zijn wel heel speciaal, vind ik.
Die kans heb je bijna altijd als westerling. Het zou ook eerder uitstel zijn dan afstel.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 07:33 schreef Samzz het volgende:
Snap ik.Maar toch, ik zou zelf de kans grijpen als ik die zou hebben. Ik twijfel alleen over turtle island, maar dat is natuurlijk persoonlijk.
MWah ziek. Azie buikje dus toilet gebonden.quote:
In dat geval zou later goed een betere oplossing zijn. Dan kan je alles op je gemak bekijken en Borneo intrekken. Ik neem aan dat je de natuur ook wilt zienquote:Op vrijdag 18 maart 2011 07:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die kans heb je bijna altijd als westerling. Het zou ook eerder uitstel zijn dan afstel.
Het is dus eerder de vraag nu snel of later goed. Ik zou eigenlijk zeggen later goed en dan samen met Indonesia doen maar daar ben ik vorig jaar al geweest.
Dat is wel balen ja, al een paar dagen niks hebben kunnen doen. Even relaxen tussendoor is niet zo erg, maar dit is wel jammer ja.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 07:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
MWah ziek. Azie buikje dus toilet gebonden.
Maar je zal altijd zien dat ik dus echt een klote nacht heb gehad en dat het overdag eigenlijk heel goed gaat.
Nou ja dagje lezen, fokken en niks doen is ook prima en dan hopelijk morgen nar de higlands weer naar de koelte. Jammer dat het de derde dag niks doen is in een week.
Als ik natuur wil zien dan ga ik wel naar de veluwequote:Op vrijdag 18 maart 2011 07:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval zou later goed een betere oplossing zijn. Dan kan je alles op je gemak bekijken en Borneo intrekken. Ik neem aan dat je de natuur ook wilt zien
Gut gutquote:Op vrijdag 18 maart 2011 07:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is wel balen ja, al een paar dagen niks hebben kunnen doen. Even relaxen tussendoor is niet zo erg, maar dit is wel jammer ja.
Lees dat je wel weer leuke plannen op het programma hebt staan! Hoe is het verder met je?
Veel plezier daarmeequote:Op vrijdag 18 maart 2011 07:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als ik natuur wil zien dan ga ik wel naar de veluwe![]()
Geile spleetogen en westers schoon in bikini moeten we hebben!
Tofheid.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 07:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gut gut
Aftellen
Afsluiten met Halfmoon en fullmoon party in thailand.
Halfmoon is in de jungle en fullmoon op het strand. Hopelijk kom ik nog naar huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |