Wat heeft ze op?quote:
Een hele goede bui, een dag waarop ik voor t eerst dit jaar zelf op vacatures heb gereageerd, een lambal dagje, een dag waarop ik weer eens heb gekookt. Een dag waarop ik een uit klasgenootje van de havo heb uitgelachen omdat zij vlees stond te snijden bij de AH en al 2 kids bleek te hebben van 5 en 6 jrquote:
En wanneer mag ze op zwemlesquote:
Geen idee, zal t dr eens vragenquote:
[Elmo stemmetje] MééMoooooquote:
Hoezeequote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een hele goede bui, een dag waarop ik voor t eerst dit jaar zelf op vacatures heb gereageerd, een lambal dagje, een dag waarop ik weer eens heb gekookt. Een dag waarop ik een uit klasgenootje van de havo heb uitgelachen omdat zij vlees stond te snijden bij de AH en al 2 kids bleek te hebben van 5 en 6 jr
5 en 6, ik ben 26, zij ook zoietsquote:
Oke, vroeg begonnen... maar dan nog, foeiquote:
Heujquote:
quote:
Mjah, ik was niet veel ouder...quote:
Nee, ze pesten me!quote:
Broek uit!quote:
kom op, havo gedaan en vlees snijden bij de AHquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oke, vroeg begonnen... maar dan nog, foei
quote:
wat is er gebeurd?quote:
Carrière is niet voor iedereen een must peu.. kom op zeg.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kom op, havo gedaan en vlees snijden bij de AH
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:24 schreef cafpow het volgende:
[..]
zijn ze weer zo lief bezig![]()
Gewoon keihard terugpesten
En toch zit er een groot verschil tussen geen carriere en voor minimum loon daar staan te werken. Anyway, ze herkende me niet, dus we hebben maar heel ff gesproken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Carrière is niet voor iedereen een must peu.. kom op zeg.
Ze herkent liefde gewoon niet, verwend is zequote:Op donderdag 17 maart 2011 23:24 schreef cafpow het volgende:
[..]
zijn ze weer zo lief bezig![]()
Gewoon keihard terugpesten
Ah, dus je kent het hele verhaal erachter ook niet?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En toch zit er een groot verschil tussen geen carriere en voor minimum loon daar staan te werken. Anyway, ze herkende me niet, dus we hebben maar heel ff gesproken.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze herkent liefde gewoon niet, verwend is ze
Jij was geen 19/20quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, ik was niet veel ouder...
Be my guest, ze zijn alledrie lastigquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:26 schreef cafpow het volgende:
[..]
als je hulp nodig hebt, hoor ik het welIk heb zin om te pesten en af te reageren
![]()
o, jammer...ik kan dus niet helpen terug pestenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze herkent liefde gewoon niet, verwend is ze
24quote:
Doetinchem is niet zo groot hequote:Op donderdag 17 maart 2011 23:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah, dus je kent het hele verhaal erachter ook niet?
En t was bedoeld neem ik aan? 1e ongelukje en de 2e toen ze vreemd ging (zo gaan de roddels)quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
omdat ik soms een beetje dom bezig ben
Ach, pick a number and get in linequote:Op donderdag 17 maart 2011 23:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
omdat ik soms een beetje dom bezig ben
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En t was bedoeld neem ik aan? 1e ongelukje en de 2e toen ze vreemd ging (zo gaan de roddels)
Wie dan? Ik zie niemand die lastig isquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Be my guest, ze zijn alledrie lastig
ik hoor ze alleen (jaren laterquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geheel bedoeld ja. En niet alles geloven wat je hoort, roddeltante
best erg vind ik zelf maar wil er niet teveel van op fok zetten eigenlijkquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, pick a number and get in linemaar hoe erg is het?
begrijpelijkquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
best erg vind ik zelf maar wil er niet teveel van op fok zetten eigenlijk
precies als ik roddels over mezelf had aangehoord zou ik inmiddels in het gekkenhuis zijn belandquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geheel bedoeld ja. En niet alles geloven wat je hoort, roddeltante
Ik zie net als peu niemand momenteel...zie alleen een kamer vol met spullen en mijn laptopquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie dan? Ik zie niemand die lastig is
zolang je je lingerie maar postquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
best erg vind ik zelf maar wil er niet teveel van op fok zetten eigenlijk
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:31 schreef cafpow het volgende:
[..]
precies als ik roddels over mezelf had aangehoord zou ik inmiddels in het gekkenhuis zijn beland![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |