Dat kan iedereen wel zeggenquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:52 schreef Lesterr het volgende:
[..]
je hebt niet in de gaten dat 'poffu' guido is?
Ik heb geen twitter en hap niet zoquote:
kan je dat aanvragen dan? hahaquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat kan iedereen wel zeggen
Ik zie geen verified account
So danquote:
Jurrien heeft er 1 dus ik denk het welquote:
Oh zo bedoelde ik t helemaal niet. Sawry.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb geen twitter en hap niet zo
Dat zijn natuurlijk vragen die hij niet kan beantwoorden.quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:01 schreef Lesterr het volgende:
[..]
Oh zo bedoelde ik t helemaal niet. Sawry.
Guido, hoe reageerde je toen je hoorde dat de stemverdeling niet eerlijk is gegaan en dat je er daardoor uitmoest?
Istie alquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jurrien heeft er 1 dus ik denk het wel
Hoorde Guido dan niet bij de Bonga Bonga crew?quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:06 schreef mootie het volgende:
Ik vond je in het huis behoorlijk lui, nogal onverzorgd en saai, maar in tegenstelling tot sommige andere bewoners heb je geen naar karakter.
En dat is eigenlijk gewoon een compliment.
Zal ik verklappen wat je echt over hem heb gezegdquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:06 schreef mootie het volgende:
Ik vond je in het huis behoorlijk lui, nogal onverzorgd en saai, maar in tegenstelling tot sommige andere bewoners heb je geen naar karakter.
En dat is eigenlijk gewoon een compliment.
Ik kwam met een ander geheim het huis binnen maar werd aangenaam verrast de eerste 2 minuten dat ik in het huis kwam dat ik en Laura vanaf toen een ander geheim meedroegen. Een zware last ja..quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom mocht je geen eigen geheim het huis inbrengen?
Dat met het bakje voor het kwijl?quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal ik verklappen wat je echt over hem heb gezegd
Je verified status is ook weer weg nu.quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:10 schreef poffu het volgende:
[..]
Ik kwam met een ander geheim het huis binnen maar werd aangenaam verrast de eerste 2 minuten dat ik in het huis kwam dat ik en Laura vanaf toen een ander geheim meedroegen. Een zware last ja..
Kan ik nog goedkoop bij jou een paar van die Kanye shutters op de kop tikken? Heb je ook de licht gevende-variant daarvan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:10 schreef poffu het volgende:
[..]
Ik kwam met een ander geheim het huis binnen maar werd aangenaam verrast de eerste 2 minuten dat ik in het huis kwam dat ik en Laura vanaf toen een ander geheim meedroegen. Een zware last ja..
Je hebt een blauw vinkje boven je naam.quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:10 schreef poffu het volgende:
[..]
Er staat een vinkje naast je naamquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:10 schreef poffu het volgende:
[..]
Dat was net ineens weer weg! Echt waar! Echt echt Liesje!quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt een blauw vinkje boven je naam.
Aafke een echte bekstekker want ze wist dat Sharon je ook ging nomineren dus deed naar jou een leugentje om bestwil.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:50 schreef poffu het volgende:
Die aardbei afbijt scene met Aafke heb ik ook met Gerard, Laura en Monique gedaan. Nothing special on it haha! Geen dieptepunt! Slechts een van de vele hoogtepunten haha...
Joh weet ik veel zit je te ziekenquote:
Ik dacht dat hij een edit had geplaatst dat hij niet zag dat hij verified was, maar die zie ik ook niet terug in mijn reply daarop dus ik geloof je meteen Mootsert!quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was net ineens weer weg! Echt waar! Echt echt Liesje!
Toen was hij toch al thuisquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat vond je er trouwens van om verstoken te zijn van alles wat er in de wereld omgaat.
Ik herinner me nog een discussie die er was in de huis over de dingen die gebeurd zouden kunnen zijn in de wereld terwijl ze daar zaten. Over allerlei rampen.
Nu je uit het huis bent, is de nieuws over de tsunami in Japan en de invasie van Libië gewoon 'passing news' voor jou, omdat je daarvan niet de climax van hebt meegekregen?
Is dat zo?quote:
Nou het eind dan, ik weet het niet meer preciesquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:20 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Is dat zo?Die tsunami had ie toch niet meegemaakt van het begin.
Bekstekkerquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:14 schreef marky het volgende:
[..]
Aafke een echte bekstekker want ze wist dat Sharon je ook ging nomineren dus deed naar jou een leugentje om bestwil.
Hij is toch nog bezig met zijn havo? Sowieso, of je iets nou wel if niet als geheim neemt, ze vinden het toch wel. Ik zou overigens liever hebben dat ze wat foto's hebben, dan dat je zoals Jo en servio puur om je karakter negatief gezien word.quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Leuk voor het spel ja, maar niet zo leuk na het spel als je weer een baan moet vinden op HBO-niveau. Guido heeft havo gedaan getuige zijn fok-geschiedenis.
Guidooo! Welkom!quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:10 schreef poffu het volgende:
[..]
Nou zeg, dat vind ik wel erg degenererend hoor..quote:
Al vind ik Servio machtig irri, hij vulde het beeld wel en is echt actief in het huis. Alex is gewoon beschaafd. Dat blijft een favo van mij.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:06 schreef henkbarte het volgende:
Wel respect dat je ''gewoon'' hier post.. ook al had je er nog in moeten zitten, aangezien jij veel interessanter was dan: Maik, Alex, Laura, Aafke en Servio... maarja het programma heeft je er netjes uitgewerkt, lol..
Dat vooral lijkt me vreemd als je het huis uit komt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 07:36 schreef Darklight het volgende:
Schrok je niet van de ramp in Japan? En de nieuwe oorlog?
Lijkt me wel raar dat jullie daar niks van mee krijgen
Aafke en Alex vind ik ook wel intressantquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:06 schreef henkbarte het volgende:
Wel respect dat je ''gewoon'' hier post.. ook al had je er nog in moeten zitten, aangezien jij veel interessanter was dan: Maik, Alex, Laura, Aafke en Servio... maarja het programma heeft je er netjes uitgewerkt, lol..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |