Dat kan iedereen wel zeggenquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:52 schreef Lesterr het volgende:
[..]
je hebt niet in de gaten dat 'poffu' guido is?
Ik heb geen twitter en hap niet zoquote:
kan je dat aanvragen dan? hahaquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat kan iedereen wel zeggen
Ik zie geen verified account
So danquote:
Jurrien heeft er 1 dus ik denk het welquote:
Oh zo bedoelde ik t helemaal niet. Sawry.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb geen twitter en hap niet zo
Dat zijn natuurlijk vragen die hij niet kan beantwoorden.quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:01 schreef Lesterr het volgende:
[..]
Oh zo bedoelde ik t helemaal niet. Sawry.
Guido, hoe reageerde je toen je hoorde dat de stemverdeling niet eerlijk is gegaan en dat je er daardoor uitmoest?
Istie alquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jurrien heeft er 1 dus ik denk het wel
Hoorde Guido dan niet bij de Bonga Bonga crew?quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:06 schreef mootie het volgende:
Ik vond je in het huis behoorlijk lui, nogal onverzorgd en saai, maar in tegenstelling tot sommige andere bewoners heb je geen naar karakter.
En dat is eigenlijk gewoon een compliment.
Zal ik verklappen wat je echt over hem heb gezegdquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:06 schreef mootie het volgende:
Ik vond je in het huis behoorlijk lui, nogal onverzorgd en saai, maar in tegenstelling tot sommige andere bewoners heb je geen naar karakter.
En dat is eigenlijk gewoon een compliment.
Ik kwam met een ander geheim het huis binnen maar werd aangenaam verrast de eerste 2 minuten dat ik in het huis kwam dat ik en Laura vanaf toen een ander geheim meedroegen. Een zware last ja..quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom mocht je geen eigen geheim het huis inbrengen?
Dat met het bakje voor het kwijl?quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal ik verklappen wat je echt over hem heb gezegd
Je verified status is ook weer weg nu.quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:10 schreef poffu het volgende:
[..]
Ik kwam met een ander geheim het huis binnen maar werd aangenaam verrast de eerste 2 minuten dat ik in het huis kwam dat ik en Laura vanaf toen een ander geheim meedroegen. Een zware last ja..
Kan ik nog goedkoop bij jou een paar van die Kanye shutters op de kop tikken? Heb je ook de licht gevende-variant daarvan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:10 schreef poffu het volgende:
[..]
Ik kwam met een ander geheim het huis binnen maar werd aangenaam verrast de eerste 2 minuten dat ik in het huis kwam dat ik en Laura vanaf toen een ander geheim meedroegen. Een zware last ja..
Je hebt een blauw vinkje boven je naam.quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:10 schreef poffu het volgende:
[..]
Er staat een vinkje naast je naamquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:10 schreef poffu het volgende:
[..]
Dat was net ineens weer weg! Echt waar! Echt echt Liesje!quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt een blauw vinkje boven je naam.
Aafke een echte bekstekker want ze wist dat Sharon je ook ging nomineren dus deed naar jou een leugentje om bestwil.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:50 schreef poffu het volgende:
Die aardbei afbijt scene met Aafke heb ik ook met Gerard, Laura en Monique gedaan. Nothing special on it haha! Geen dieptepunt! Slechts een van de vele hoogtepunten haha...
Joh weet ik veel zit je te ziekenquote:
Ik dacht dat hij een edit had geplaatst dat hij niet zag dat hij verified was, maar die zie ik ook niet terug in mijn reply daarop dus ik geloof je meteen Mootsert!quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was net ineens weer weg! Echt waar! Echt echt Liesje!
Toen was hij toch al thuisquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat vond je er trouwens van om verstoken te zijn van alles wat er in de wereld omgaat.
Ik herinner me nog een discussie die er was in de huis over de dingen die gebeurd zouden kunnen zijn in de wereld terwijl ze daar zaten. Over allerlei rampen.
Nu je uit het huis bent, is de nieuws over de tsunami in Japan en de invasie van Libië gewoon 'passing news' voor jou, omdat je daarvan niet de climax van hebt meegekregen?
Is dat zo?quote:
Nou het eind dan, ik weet het niet meer preciesquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:20 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Is dat zo?Die tsunami had ie toch niet meegemaakt van het begin.
Bekstekkerquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:14 schreef marky het volgende:
[..]
Aafke een echte bekstekker want ze wist dat Sharon je ook ging nomineren dus deed naar jou een leugentje om bestwil.
Hij is toch nog bezig met zijn havo? Sowieso, of je iets nou wel if niet als geheim neemt, ze vinden het toch wel. Ik zou overigens liever hebben dat ze wat foto's hebben, dan dat je zoals Jo en servio puur om je karakter negatief gezien word.quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Leuk voor het spel ja, maar niet zo leuk na het spel als je weer een baan moet vinden op HBO-niveau. Guido heeft havo gedaan getuige zijn fok-geschiedenis.
Guidooo! Welkom!quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:10 schreef poffu het volgende:
[..]
Nou zeg, dat vind ik wel erg degenererend hoor..quote:
Al vind ik Servio machtig irri, hij vulde het beeld wel en is echt actief in het huis. Alex is gewoon beschaafd. Dat blijft een favo van mij.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:06 schreef henkbarte het volgende:
Wel respect dat je ''gewoon'' hier post.. ook al had je er nog in moeten zitten, aangezien jij veel interessanter was dan: Maik, Alex, Laura, Aafke en Servio... maarja het programma heeft je er netjes uitgewerkt, lol..
Dat vooral lijkt me vreemd als je het huis uit komt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 07:36 schreef Darklight het volgende:
Schrok je niet van de ramp in Japan? En de nieuwe oorlog?
Lijkt me wel raar dat jullie daar niks van mee krijgen
Aafke en Alex vind ik ook wel intressantquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:06 schreef henkbarte het volgende:
Wel respect dat je ''gewoon'' hier post.. ook al had je er nog in moeten zitten, aangezien jij veel interessanter was dan: Maik, Alex, Laura, Aafke en Servio... maarja het programma heeft je er netjes uitgewerkt, lol..
edit: Je hebt mijn vraag beantwoord in de COS.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:41 schreef Annelies-G het volgende:
Wat mij verbaasd is dat ik je niet hoor over Servio. Ik dacht dat je goede maatjes met hem was, maar aan je twitter te lezen ga je voor Gerard. Helemaal goed hoor, maar waarom die ommezwaai?
Mocht servio tegen iemand anders van de heren staan had ik hem gesteund. Maar Gerard is gewoon me maatje sinds dag 1. ups en downs gehad maar wij vonden elkaar gewoon heel goed... ik vind ook gewoon dat Gerard de finale moet halen.. servio word door elke bewoner genomineerd.. niet dat je daar dan graag nog een maand tussen zit. Servio houd niet allkeen van ruzie ook van gezelligheid en om voor mensen te zorgen. Maar op zo'n manier en sfeer is dat niet leuk. Geer zorgt voor een betere sfeer. Klaar.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:41 schreef Annelies-G het volgende:
Wat mij verbaasd is dat ik je niet hoor over Servio. Ik dacht dat je goede maatjes met hem was, maar aan je twitter te lezen ga je voor Gerard. Helemaal goed hoor, maar waarom die ommezwaai?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:02 schreef poffu het volgende:
[..]
Mocht servio tegen iemand anders van de heren staan had ik hem gesteund. Maar Gerard is gewoon me maatje sinds dag 1. ups en downs gehad maar wij vonden elkaar gewoon heel goed... ik vind ook gewoon dat Gerard de finale moet halen.. servio word door elke bewoner genomineerd.. niet dat je daar dan graag nog een maand tussen zit. Servio houd niet allkeen van ruzie ook van gezelligheid en om voor mensen te zorgen. Maar op zo'n manier en sfeer is dat niet leuk. Geer zorgt voor een betere sfeer. Klaar.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:02 schreef poffu het volgende:
[..]
Mocht servio tegen iemand anders van de heren staan had ik hem gesteund. Maar Gerard is gewoon me maatje sinds dag 1. ups en downs gehad maar wij vonden elkaar gewoon heel goed... ik vind ook gewoon dat Gerard de finale moet halen.. servio word door elke bewoner genomineerd.. niet dat je daar dan graag nog een maand tussen zit. Servio houd niet allkeen van ruzie ook van gezelligheid en om voor mensen te zorgen. Maar op zo'n manier en sfeer is dat niet leuk. Geer zorgt voor een betere sfeer. Klaar.
deze http://www.secretstory.nl(...)an+het+huis%E2%80%99 ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:24 schreef Spooky4u het volgende:
Geen idee waar die te vinden is. Ik zou liever het filmpje zien waarin je de stem gewoon ophangt meerdere keren.
'hmm verkeerd verbonden ofzo'
quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:23 schreef poffu het volgende:
Heeft iemand een linkje naar die workout sessie van mij (telefoon missie).. Ik kan hem niet vinden op de SS website.
Terwijl ik me ook nog een best heftige scene weet te herinneren waarin Gerard jouw voor Matennaaier uitmaakte en jij zo iets had van 'quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:02 schreef poffu het volgende:
[..]
Ik kom net binnenvallen voor vandaagquote:
Kan ik zulke lessen ook prive volgen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:23 schreef poffu het volgende:
Heeft iemand een linkje naar die workout sessie van mij (telefoon missie).. Ik kan hem niet vinden op de SS website.
Get in line!quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:26 schreef Chelle23 het volgende:
Heej Guido, welkom op fok!
Mocht je ooit weer de behoefte voelen om je in te olieen, kom maar op!![]()
Zolang je maar een stukje Guido voor mij bewaart vind ik het bestquote:
Jawel toch, we zullen heel lief voor em zijnquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:47 schreef Chelle23 het volgende:
Hahahaha hij kan ons best tegelijk aan!
Brilljant... is daar geen filmpje van? vooral ook de reaktie van Karim.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:17 schreef henkvandetillaart het volgende:
En btw dat stukje over Secret Story in het duits was ook geniaal!
Hij krijgt niet eens de tijd om helder na te denken..quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:59 schreef Levitas het volgende:
Tjonge jonge Guido, hier vertel je dat Gerard je maatje is, en in de liveshow zeg je dat hij mag vertrekken. Wat is het nou?
Of heb ik de vraag nou verkeerd gehoord?
Volgens mij heeft hij de vraag ook verkeerd begrepen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:59 schreef Levitas het volgende:
Tjonge jonge Guido, hier vertel je dat Gerard je maatje is, en in de liveshow zeg je dat hij mag vertrekken. Wat is het nou?
Of heb ik de vraag nou verkeerd gehoord?
Wellicht, of hij weet dat Gerard wel blijft en wil Servio niet teveel afvallen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:00 schreef marky het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij de vraag ook verkeerd begrepen.
Dat kan ook natuurlijk maar boeit verder ook eigenlijk niet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:01 schreef Urb het volgende:
[..]
Wellicht, of hij weet dat Gerard wel blijft en wil Servio niet teveel afvallen.
Nee gek, hij is precies mooi zo.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:01 schreef Mylene het volgende:
Zeg Guido, lekker ding, als je nog even verder traint kun je zo een model worden van Abercrombie & Fitch.
[ afbeelding ]
Hij Twittert dus net dat dat dus het geval is maar nu gaat hij voor Gerard tot de finalequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:01 schreef Urb het volgende:
[..]
Juist geformuleerd.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:01 schreef Urb het volgende:
[..]
Hahahaha! Wilkommen bei Zecret Ztory Deutschland.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:24 schreef marky het volgende:
[..]
Brilljant... is daar geen filmpje van? vooral ook de reaktie van Karim.
Maar Servio kan nu dus overal lezen dat het bullshit was. Lijkt me dus nogal een mislukte missie.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:19 schreef poffu het volgende:
[..]
Juist geformuleerd.
Het is een beetje een kick in de face om nog eens te zeggen dat Servio uit het huis moet als Gerard met 75% voor staat.
Het was allang bekend dat ik volledig achter Gerard sta en zijn vrouw. Vond het alleen niet netjes als ik op zo'n enorm kut vraag nog eens Servio een smack in de face geef.
Just my two cents.
Flashbox schijnt alles te streamen en op te slaan , misschien dat die je kan helpen... PM hem eens of zoquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:20 schreef poffu het volgende:
[..]
Hahahaha! Wilkommen bei Zecret Ztory Deutschland.
Ik wil daar ook nog een clipje van haha. Die avond buiten was echt geniaal. Kareem ging letterlijk dood van t lachen. Hebben hem op een bankje moeten laten liggen om op adem te komen. Heerlukkkkkkkkk!
Die spreken elkaar echt nog wel.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar Servio kan nu dus overal lezen dat het bullshit was. Lijkt me dus nogal een mislukte missie.
Eerlijkheid duurt nog altijd het langst.
Kan jij haar volgende week vragen of ze ook op fok post en wat haar nick is want daar is wat onduidelijkheid over.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:19 schreef poffu het volgende:
[..]
Juist geformuleerd.
Het is een beetje een kick in de face om nog eens te zeggen dat Servio uit het huis moet als Gerard met 75% voor staat.
Het was allang bekend dat ik volledig achter Gerard sta en zijn vrouw. Vond het alleen niet netjes als ik op zo'n enorm kut vraag nog eens Servio een smack in de face geef.
Just my two cents.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |