Je brengt de keeper zelf en dus moet je accepteren dat er een leerproces aan vast zit. Ik vind het een van de charmes van Ajax.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:26 schreef 0634 het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde gevoel bij Vermeer.
In zijn verdediging moet ik erbij zeggen dat hoge ballen van de flanken ook lange tijd het grote minpunt van Stekelenburg is geweest. Die heeft dat de laatste 2 jaar goed verbeterd. Maar dat kan dus even duren.
Inderdaad. Eigenlijk heeft Ajax een nieuwe links buiten, spits, rechtsbuiten, linksachter en nieuwe keeper nodig haha. En mocht 1 van de 3 verdedigende middenvelders weg gaan mag er wel een aanvallende middenvelder voor terug komen.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:18 schreef Enchanter het volgende:
Wedstrijdverslag Ozbiliz : schaar , schaar , balletje terug![]()
Die kans ook van Cvita in het begin he, die had zo'n El'ham er dan wel weer in geschoten.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:22 schreef Devz het volgende:
Ozbiliz is anders wel een van de betere spelers vandaag voorin. En Erikssen natuurlijk.
De rest bakt er zeer weinig van.
quote:Op zondag 20 maart 2011 13:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die kans ook van Cvita in het begin he, die had zo'n El'ham er dan wel weer in geschoten.
Inderdaad. Ozbiliz heeft wel af en toe wat leuks laten zien. Kan Sulejmani nog iets van leren. Eriksen is natuurlijk de beste.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:22 schreef Devz het volgende:
Ozbiliz is anders wel een van de betere spelers vandaag voorin. En Erikssen natuurlijk.
De rest bakt er zeer weinig van.
Waarschijnlijk met buitenkantje linksquote:Op zondag 20 maart 2011 13:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die kans ook van Cvita in het begin he, die had zo'n El'ham er dan wel weer in geschoten.
Vandaag?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:35 schreef mr.araya het volgende:
Is it just me of is VD Wiel niet op 1 goede actie te betrappen vandaag?
Mijn god,wat ellendig verdedigd bij die goal zeg.
Ik vind Twente beter dan PSV. Bovendien is Twente beter dan wij dus die thuiswedstrijd zie ik ons niet snel winnen.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:10 schreef King_of_cubes het volgende:
Strijden voor de 2e plaats dan maar?Volgens mij moet PSV nog tegen Twente en wij sowieso ook nog, als PSV van Twente wint en wij ook dan kan het misschien nog.
quote:Op zondag 20 maart 2011 14:15 schreef AppleBite het volgende:
2-2, op een twente/psv manier toch nog 3 punten binnenhalen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |