Echt welquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Die Philip heeft echt voor de meesten van jullie afgedaan, geloof ik..
mee eens, zonder kansjequote:Op donderdag 17 maart 2011 21:49 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
flip was een van mijn favo's maar heeft zich erg laten kennen met de nominaties, valt me van hem tegen. ben een beetje anti geworden, hij krijgt nog een kansje
Een kansje om volgende ronde weer te overleven misschien, want Flipje is gegarandeerd genomineerdquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:49 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
flip was een van mijn favo's maar heeft zich erg laten kennen met de nominaties, valt me van hem tegen. ben een beetje anti geworden, hij krijgt nog een kansje
Fifty-fifty...quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:49 schreef sjaakspark het volgende:
kan iemand me de laatste stand geven. Kom net binnen.
Komen ze vast uit op:quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:49 schreef Samboraa het volgende:
Ik ga voor de opdracht voor Sharon, kunnen ze misschien haar geheim raden
Denk dat een ouderwets telraam effectiever is. Kunnen ze zeker niet over de 100% heen gaan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:49 schreef Gamey het volgende:
BTW kunnen we een inzamel actie houden voor een rekenmachientje voor die gasten
kan iemand dan volgende week even voor ze mee nemen
snie nodig, klopt nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:49 schreef sjaakspark het volgende:
ik dacht 45 voor S en 55 voor G flip is begin van de liveuitzending al veilig gesteldquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:49 schreef sjaakspark het volgende:
lolquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk dat een ouderwets telraam effectiever is. Kunnen ze zeker niet over de 100% heen gaan.
Een tsunami veroorzaakt nog wel...quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:50 schreef Gamey het volgende:
[..]
Komen ze vast uit op:
Philip heeft een tsunami veroorzaakt of zo
Jawel ze doen gewoon kwartetquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:50 schreef bergenzand het volgende:
word dit weekend geen sex voor mo en maik
WTF we zijn dus weer belazerd.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:50 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik dacht 45 voor S en 55 voor G flip is begin van de liveuitzending al veilig gesteld
zo inderdaad!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:50 schreef freaky40 het volgende:
Wel leuk voor Lau dat ze nu eindelijk van die vreselijke, kleffe Alnix af is met zijn poezelige handjes.
ja das een beetje het niveau daar in het huisquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:50 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Een tsunami veroorzaakt nog wel...
Ze is paarden gewend dus hem kan ze zeker hebbenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:49 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Niet echt helemaal afgedaan flip, maar vind Sharon liever en aangezien ze aan hem vast zit, mag hij de klappen opvangen hahaha
offtopic: leuke avaquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:51 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
WTF we zijn dus weer belazerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |