Met Preud'homme naar de Treble.quote:
Je kunt de Champions League niet meer winnen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:39 schreef kastanova het volgende:
Wat betreft vermoeidheid met betrekking tot de competitie enigszins naatje, maar het is toch godverdomme ongelooflijk dat we nu nog steeds in de race zijn voor alle mogelijk prijzen
Zowel voor Twente als voor PSV is Twente-PSV de ideale kwartfinale...quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:58 schreef Morendo het volgende:
Ik denk dat Porto de sterkst mogelijke overgebleven tegenstander is. PSV zou wel een mooie tegenstander zijn. In ieder geval een Nederlandse club in de halve finale!
Een beetje als PSV-Feyenoord een aantal jaar geleden. Toen Feyenoord hem won, althans: dat zou wel aardig zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zowel voor Twente als voor PSV is Twente-PSV de ideale kwartfinale...
Is wel zwaar maar ik denk dat de Beker sowieso gewonnen wordt door jullie, Europa league ben ik bang dat geen van beide wint.. en het kampioenschap ligt nog open.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:58 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik vraag me af of je hier nu blij mee moet zijn. Geweldig hoor, en goed voor Nederland ook, maar ik denk dat Twente niet een selectie heeft die al klaar is voor 3 competities. Je kan ze hierdoor juist misschien wel alledrie mislopen.
Waarvan er al wel 2 zijn weggestreept...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:18 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Rubin Kazan
Zenith
Villarreal
Porto
Een moeilijkere weg naar de finale bestaat niet:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |