Oke thanks!! Rustig afwachten dan maar......quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:12 schreef Guppyfriend het volgende:
Rusland is groot, daarmee heb ik wel vaker lange wachttijden gehad
Yep, ze heeft al iets teruggestuurd. Maar haar adres had allemaal vreemde dingen zoals *plaats* 1-d, 1-b... misschien heb ik het fout gedaan en kunnen ze het niet lezenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:10 schreef Melochan het volgende:
Is de ontvanger nog 'online' geweest in de tussentijd? En in welke stad woont hij/zij? Ik heb wel kaartjes naar plekken moeten sturen die bij de grens met Mongolië liggen, en dan is het ook wel logisch dat het wat langer duurt. Laatst zelf een kaartje ontvangen uit Novosibirsk, vond ik wel speciaal ookKaartje uit Siberië
dat had ik ook bij kaartjes van mij (user last seen: 3 months ago) ja dan kan je het wel vergeten denk ik, die wordt natuurlijk nooit meer geregistreerd :Squote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mijn kaartje naar de VS is al 35 dagen onderweg, maar de ontvanger is ook al een maand niet online geweest...
Gewoon even afwachtenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:52 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Yep, ze heeft al iets teruggestuurd. Maar haar adres had allemaal vreemde dingen zoals *plaats* 1-d, 1-b... misschien heb ik het fout gedaan en kunnen ze het niet lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Ik heb er inmiddels een stuk of 10 denk ik, en allemaal verschillendquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:33 schreef pgrferrari het volgende:
Leuke kaartjes Muck.
Ik heb nog nooit een Moominkaart gehad
Ook geen ID?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:02 schreef Muck het volgende:
Hmm, ik kreeg ene heel vreemd kaartje uit Frankrijk
Het is eens soort reclamefoldertje van een cafe ofzo, met mijn naam met stift op de achterkant gekliederd en verder niets![]()
Ik heb een mailtje gestuurd naar postcrossing, maar volgens hun is het een geimproviseerde, zelfgemaakte kaart
Ondertussen al 47 dagen, ik heb toch al heel lang het gevoel dat hij niet gaat aankomen...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:05 schreef soapie het volgende:
Mijn kaartje naar Rusland is al 34 dagen onderweg. Is dat normaal????
DarkNemesis, was dat niet iemand van hier?quote:EE-82688 - 12.10.2010 - DarkNemesis (Netherlands)
Hoi Guppyquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:00 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik kreeg vandaag konijntjes uit Finland! De tweede keer dat ik deze kaart krijg, da's ook wel toevallig
[ afbeelding ]
En een Mini uit China
[ afbeelding ]
die beer is leukquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb alweer een kaart binnen![]()
Een tijdens de vakantie in Canada gekochte kaart uit Seattle:
[ afbeelding ]
En er zijn er vandaag ook weer twee op de bus gegaan, één naar Finland, ze vroeg om pooldieren of landschappen:
[ afbeelding ]
En het volgens mij wel bekende Hema-schaap is onderweg naar Rusland:
[ afbeelding ]
Nee sorry, ik ben ook groot Mini fanquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoi Guppy![]()
Die Mini postkaart doe je niet weg he?![]()
![]()
Zeggen ze allemaalquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee sorry, ik ben ook groot Mini fanmaar ik wil je de originele scan wel mailen? PM je mail maar even
Ik heb een Mini Cooper peper en zout stelletje, beat thatquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb een Mini Cooper peper en zout stelletje, beat that![]()
@snoekie, scannen hoeft niet, mag wel. Ik doe het zelf wel
Pics komenquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:07 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Nou, net heel mooie kaarten uitgezocht in een oud boekwinkeltje, heel bijzondere hadden ze daar en krijg ik dit: Geld opnemen bij bank, maar pincode vergeten :(
Morgen maar terug naar de winkel![]()
En nu nog een kaart zoeken met voedsel, ik heb twee van de vijf adressen die voedselkaarten willen, maar die kan ik nergens vinden? Zijn er uberhaupt Nederlandse kaarten met Nederlands eten erop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |