wat een leuke kaartquote:
Die is ook leuk zeg!!quote:Op donderdag 14 april 2011 20:29 schreef MrsSweetPie het volgende:
[..]
wat een leuke kaart
nou, eindelijk m'n eerste bestelling online gedaan voor mooie kaartjes. Ik ben geslaagd bij Art Unlimited.
Vandaag kaartje uit Polen gekregen. [ afbeelding ]
Inderdaad een enge sekte ofzo, belachelijk dat ze dat durven te versturen!!!!!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:25 schreef GSMboy het volgende:
Jezus christus...
Ik krijg een kaartje uit Nederland, niks mis mee...
maar wat er wel aan mis is, is dat het gewoon spam is
Een handleiding om je bewustzijn te verkennen d.m.v. het Avatar-project.
klein etiketje erop met de naam van de afzender enzo...
Jammer dat mensen blijkbaar zelfs Postcrossing misbruiken verdomme....![]()
![]()
Om te janken:
http://www.postcrossing.com/user/mverhoef/gallery/sent
Ik ga eens kijken of zulke dingen kunnen aangepakt.
Edit: Lijkt wel een sekte
http://www.avatar.nl
Belachelijk.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:25 schreef GSMboy het volgende:
Jezus christus...
Ik krijg een kaartje uit Nederland, niks mis mee...
maar wat er wel aan mis is, is dat het gewoon spam is
Een handleiding om je bewustzijn te verkennen d.m.v. het Avatar-project.
klein etiketje erop met de naam van de afzender enzo...
Jammer dat mensen blijkbaar zelfs Postcrossing misbruiken verdomme....![]()
![]()
Om te janken:
http://www.postcrossing.com/user/mverhoef/gallery/sent
Ik ga eens kijken of zulke dingen kunnen aangepakt.
Edit: Lijkt wel een sekte
http://www.avatar.nl
Hier kan je contact zoeken/klagen/vragen bij postcrossingquote:My Compassion Exercise:
"Just like me, this person is trying to send fun postcards. The only difference is that I do not spam other people with this kind of shit"
te gek!!quote:Op woensdag 20 april 2011 09:39 schreef Melochan het volgende:
Een kaart uit Pakistan![]()
en een hele coole uit Hawai'i!
Ooh wat een leuke! Waar heb je die vandaan? Zou hem zelf wel willen hebbenquote:Op woensdag 20 april 2011 12:59 schreef Lienzz het volgende:
dit kaartje gaat naar Roemenië (1e keer dat ik dat land heb)
[ afbeelding ]
ik vind het kaartje zelf heel cute...beetje jammer ook om te versturen haha
leuk!!quote:Op woensdag 20 april 2011 17:21 schreef Melochan het volgende:
[..]
Ooh wat een leuke! Waar heb je die vandaan? Zou hem zelf wel willen hebben
Deze kwam uit Pakistan trouwens
[ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 21 april 2011 20:45 schreef Guppyfriend het volgende:
Is de website bij jullie ook dood?
Jammerquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:42 schreef Guppyfriend het volgende:
Nog steeds down. Toch wel flinke problemen dus. Ik wacht geduldig af!
Kom ik thuis, ook nog drie leuke kaartjes in de bus. En nu kan ik ze niet registreren...
quote:Postcrossing.com is currently down due to a problem with our hosting provider - they are working on it as fast as they can.
Reactiequote:Op zaterdag 16 april 2011 18:52 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hier kan je contact zoeken/klagen/vragen bij postcrossing
http://www.postcrossing.com/contact
Tsjakka!!quote:Op zondag 24 april 2011 13:48 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Reactie
Ze gaan de gebruiker contacteren.......
F*ck you MariekeMuahhaha
Leuk kaartje!!!! Gelukkig afzender gevonden......quote:Op zondag 24 april 2011 14:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Tsjakka!!
Postcrossing heeft het kaartje met de missing ID een naam kunnen geven, en nu heb ik m toch nog kunnen registrerenHier is ie:
Uit Taiwan
[ afbeelding ]
Mooi zo, aanpakken die hap!!!!quote:Op zondag 24 april 2011 13:48 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Reactie
Ze gaan de gebruiker contacteren.......
F*ck you MariekeMuahhaha
Leuk kaartje, ik heb ook al dagen niks meer gezien......quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:27 schreef Lienzz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kaartje heb ik vorige week gekregen uit Engeland, ik moet nog 9 kaartjes ontvangen. Ik kijk al iedere dag in mijn brievenbus maar heb al bijna een weekje niks meer gekregen
Ja, inderdaad, en snel ook nog!quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:33 schreef soapie het volgende:
[..]
Leuk kaartje!!!! Gelukkig afzender gevonden......
Heb vandaag kaartjes bij deslegte gescoord!!!
wat een leuke kaartjes!quote:Op donderdag 28 april 2011 19:42 schreef soapie het volgende:
Gedaan idd.
Andere kaartjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oeh, jumjumquote:Op donderdag 28 april 2011 19:42 schreef soapie het volgende:
Gedaan idd.
Andere kaartjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:About the receiver:
"**********************************************************
To avoid sending duplicate postcard, please view the collections on my blog blablabla
Hello everyone, I am from Malaysia, 41 years young, married with a four year old daughter.
Please do not send me any promotional cards. Ideally, send me something that shows some interesting things about your countries. And I would appreciate if you could write why the postcard is so special to you. Greeting me in your native language would be very great.
Preferably, these are the wishlists :-
1. United Nations Offices (stamped and postmarked) in those cities (New York, Geneva, Vienna and Nairobi)
2. US National Parks (American Samoa, Arches, Big Bend, Biscayne, Black Canyon of the Gunnison, Canyonlands, Capitol Reef, Carlsbad Caverns, Channel Islands, Congaree, Crater Lake, Cuyahoga Valley, Death Valley, Denali, Dry Tortugas, Everglades, Gates of the Arctic, Glacier Bay, Grand Teton, Great basin, Great Sand Dunes, Guadalupe Mountains, Haleakala, Hawaii Volcanoes, Hot Springs, Isle Royale, Joshua Tree, Katmai, Kenai Fjords, Kings Canyon, Kobuk Valley, Lake Clark, Lassen Volcanic, Mammoth Cave, North Cascades, Petrified Forest, Redwood, Saguaro, Sequoia, Shenandoah, Theodore Roosevelt, Virgin Islands, Viyagueurs, Wind Cave, Wrangell - St. Elias, and Zion)
3. People with national costumes
4. UNESCO WHS
5. Mosques
6. Any map postcards.
7. National birds (and all US 50 state birds). We have enough postcards of swan from Finland, thanks.
8. National flowers (and all US 50 state flowers). We have many tulips postcards from Netherlands, so I appreciate no kind of this postcards. Thanks.
9. Ancient ruins (doesn't matter whether they are UNESCO or not)
10. Australian Outback
11. Postcards with photo(s) of Frank Zappa.
12. No nude and erotic.
If you add any of my postcards as your favorite and love to have them, please do not hesitate to message me.
Besides, I also collect stamps, coins/banknotes, empty teabags, and other interesting items from other countries.
Have a nice day."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |