Wow daar zit veel moois bijquote:Op zondag 20 maart 2011 10:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Een paar kaartjes die ik ontvangen heb
Je mag het kort houden hoor. Maar meestal heb je zo een kaart vol.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:26 schreef soapie het volgende:
Wat leuk dit had er nog nooit van gehoord.
Moet je echt een heel verhaal op de kaartjes schrijven, of mag je het kort houden, mijn engels is namelijk erg slecht....
Oke, leuk, ga me er eens in verdiepen.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je mag het kort houden hoor. Maar meestal heb je zo een kaart vol.
Ik vertel meestal het standaard verhaaltje op elke kaart.
Mijn leeftijd, hobby's, woonplaats, wat er op de kaart staat.
Zolang je niet alleen 'groetjes uit NL' stuurt kan het welquote:Op zondag 20 maart 2011 15:26 schreef soapie het volgende:
Wat leuk dit had er nog nooit van gehoord.
Moet je echt een heel verhaal op de kaartjes schrijven, of mag je het kort houden, mijn engels is namelijk erg slecht....
En/of ook dat je Engels heel slecht is, vermelden op de kaart.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:21 schreef Serinde het volgende:
En anders is er altijd nog translate.google.com
Kreeg laatst een kaart van iemand die in zijn profiel al een excuses had staan omdat hij voor het Engels google gebruikt
Lol, erg goeie keuze van je!quote:Op zondag 20 maart 2011 16:21 schreef Serinde het volgende:
Ze hield van humoristische kaarten en kaarten met oude vrouwen ()
[ afbeelding ]
Dankje, moest meteen aan deze kaart denken toen ik haar profiel lasquote:
Hahaquote:Op zondag 20 maart 2011 16:39 schreef Serinde het volgende:
De ontvangster schreef als commentaar: this reminds me of my friends!! Ha ha!
Tof dat je meedoetquote:Op zondag 20 maart 2011 17:44 schreef soapie het volgende:
Mijn eerste kaartje gaat naar Rusland. hahahah Gelijk lekker ver weg. Had nog een kaart met engelse drop liggen, morgen gaat hij op de post, heb geen postzegels liggen.....
[ afbeelding ]
Deze:quote:Op zondag 20 maart 2011 18:18 schreef Serinde het volgende:
Wat is eigenlijk het laagste nummer dat jullie ontvangen hebben? Ik heb er 2 onder de duizend![]()
GH-847 uit Ghana en GG-431 uit Guernsey and Alderney.
Verder heel veel 'standaard'landen, maar niet minder leuk natuurlijkPost = goed.
Mijn laagste nummer was 471, uit Jamaicaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:43 schreef Spiegelei het volgende:
mijn laagste nummer is iets in de 21duizend uit Roemenië geloof ik. Een Afrikaans land zou zou ik nog wel willen (heen sturen, maar liever ontvangen). Ik heb nog niet echt bijzondere landen gehad geloof ik. Italië daar wil ik ook nog wel eens wat uit ontvangen/een kaartje naartoe willen sturen, dat land zie je toch ook niet veel? Of heb ik pech?
Oh wacht ik mocht laatst wel een kaartje sturen naar Luxemburg, dat zal ook niet iedereen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |