Ondertussen al 47 dagen, ik heb toch al heel lang het gevoel dat hij niet gaat aankomen...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:05 schreef soapie het volgende:
Mijn kaartje naar Rusland is al 34 dagen onderweg. Is dat normaal????
DarkNemesis, was dat niet iemand van hier?quote:EE-82688 - 12.10.2010 - DarkNemesis (Netherlands)
Hoi Guppyquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:00 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik kreeg vandaag konijntjes uit Finland! De tweede keer dat ik deze kaart krijg, da's ook wel toevallig
[ afbeelding ]
En een Mini uit China
[ afbeelding ]
die beer is leukquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb alweer een kaart binnen![]()
Een tijdens de vakantie in Canada gekochte kaart uit Seattle:
[ afbeelding ]
En er zijn er vandaag ook weer twee op de bus gegaan, één naar Finland, ze vroeg om pooldieren of landschappen:
[ afbeelding ]
En het volgens mij wel bekende Hema-schaap is onderweg naar Rusland:
[ afbeelding ]
Nee sorry, ik ben ook groot Mini fanquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoi Guppy![]()
Die Mini postkaart doe je niet weg he?![]()
![]()
Zeggen ze allemaalquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee sorry, ik ben ook groot Mini fanmaar ik wil je de originele scan wel mailen? PM je mail maar even
Ik heb een Mini Cooper peper en zout stelletje, beat thatquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb een Mini Cooper peper en zout stelletje, beat that![]()
@snoekie, scannen hoeft niet, mag wel. Ik doe het zelf wel
Pics komenquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:07 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Nou, net heel mooie kaarten uitgezocht in een oud boekwinkeltje, heel bijzondere hadden ze daar en krijg ik dit: Geld opnemen bij bank, maar pincode vergeten :(
Morgen maar terug naar de winkel![]()
En nu nog een kaart zoeken met voedsel, ik heb twee van de vijf adressen die voedselkaarten willen, maar die kan ik nergens vinden? Zijn er uberhaupt Nederlandse kaarten met Nederlands eten erop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |