Slechte ervaringen met de Era plus je ziet ze echt overal en die kleur vind ik persoonlijk niks. Maar je moet zelf weten natuurlijk of je ze koopt of niet.quote:
Slechte ervaring als in? Ik heb nu de authentics bijna een jaar, en ze zijn kapot uiteraard haha. Maar ik verwacht ook niet van een schoen als deze dat ze erg lang mee gaan.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:33 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Slechte ervaringen met de Era plus je ziet ze echt overal en die kleur vind ik persoonlijk niks. Maar je moet zelf weten natuurlijk of je ze koopt of niet.
Het is de enige schoen die in no time m'n hiel openhaalt en daarnaast vind ik ze totaal niet meer mooi. Vind Janoski's zoveel malen beter. Loopt ook veel fijner.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:36 schreef santiagojwz het volgende:
[..]
Slechte ervaring als in? Ik heb nu de authentics bijna een jaar, en ze zijn kapot uiteraard haha. Maar ik verwacht ook niet van een schoen als deze dat ze erg lang mee gaan.
Je ziet ze inderdaad overal, maar daar stoor ik mij niet aan.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:38 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Het is de enige schoen die in no time m'n hiel openhaalt en daarnaast vind ik ze totaal niet meer mooi. Vind Janoski's zoveel malen beter. Loopt ook veel fijner.
dat is grappig, ik vind de vans weer een verademing qua voetbedding tov de allstar.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:38 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Het is de enige schoen die in no time m'n hiel openhaalt en daarnaast vind ik ze totaal niet meer mooi. Vind Janoski's zoveel malen beter. Loopt ook veel fijner.
Wat een referentiekader.. Allstars zijn in feite gewoon ruk qua comfort en steun. Ik ken mensen die niet langer dan een half uurtje op Allstars kunnen lopen omdat ze last van hun voeten krijgen anders.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:25 schreef santiagojwz het volgende:
[..]
dat is grappig, ik vind de vans weer een verademing qua voetbedding tov de allstar.
Geen lekkerdere schoenen om op te lopen dan Allstars. Dat ze qua steun kut zijn snap ik, maar qua comfort zijn ze heerlijk, en ze passen werkelijk overal onder.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:38 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Wat een referentiekader.. Allstars zijn in feite gewoon ruk qua comfort en steun. Ik ken mensen die niet langer dan een half uurtje op Allstars kunnen lopen omdat ze last van hun voeten krijgen anders.
Sneakerfind ofzo heeft footlocker toch? Kunnen ze gewoon van een ander filliaal laten komen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:33 schreef Elias3 het volgende:
Iemand nog mooie AM1's te koop voor onder de 100 euro? Ben specifiek op zoek naar die grijze die nu in de aanbieding zijn bij de footlocker, maar hier waren ze er niet meer in mijn maat
Niet bij deze aanbieding vertelde de verkoper me, was een show model oid, en elk filiaal heeft daar andere maten van staan. Ga vandaag evt. nog ff naar arnhem om daar te kijkenquote:Op zondag 3 april 2011 10:44 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Sneakerfind ofzo heeft footlocker toch? Kunnen ze gewoon van een ander filliaal laten komen.
Ze zijn ook vaak te lui om het te doenquote:Op zondag 3 april 2011 11:35 schreef Elias3 het volgende:
[..]
Niet bij deze aanbieding vertelde de verkoper me, was een show model oid, en elk filiaal heeft daar andere maten van staan. Ga vandaag evt. nog ff naar arnhem om daar te kijken
misschien niet helemaal een geschikt bruggetje, maar in het einde van je vorige post had je 't over loopcomfort, vandaar dat ik de vergelijking schetste met all-stars. Ik zal wel een lage standaard hebben qua loopcomfort.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:38 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Wat een referentiekader.. Allstars zijn in feite gewoon ruk qua comfort en steun. Ik ken mensen die niet langer dan een half uurtje op Allstars kunnen lopen omdat ze last van hun voeten krijgen anders.
Maar Vans halen telkens weer m'n hiel open aan de achterkant. En sowieso.. Zoom air is pas echt een verademing.
Tuurlijk vette kicks hoor. Als ze een beetje versleten zijn doen de groene het altijd nog beter!quote:
Gewoon makkelijke voeten eerder..sommige mensen hebben direct blaren, last etc bij het inlopen van nieuwe schoenen en sommigen hebben zelfs permanent zooltjes nodig. Anderen lopen weer overal moeiteloos in..quote:Op zondag 3 april 2011 11:52 schreef santiagojwz het volgende:
[..]
misschien niet helemaal een geschikt bruggetje, maar in het einde van je vorige post had je 't over loopcomfort, vandaar dat ik de vergelijking schetste met all-stars. Ik zal wel een lage standaard hebben qua loopcomfort.
Ik vind All Stars zo heerlijk lopen....quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:38 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Maar Vans halen telkens weer m'n hiel open aan de achterkant. En sowieso.. Zoom air is pas echt een verademing.
Ik heb veel verschillende schoenen gehad waardoor ik goed kan vergelijken. Ik snap dat mensen Allstars fijn vinden, maar zo geweldig zijn die schoenen echt niet als je het in perspectief zet.quote:Op zondag 3 april 2011 11:56 schreef Moffol het volgende:
[..]
Ik vind All Stars zo heerlijk lopen....
Wel had ik twee jaar geleden Nike Airforces (van die hele logge met enorm dikke zolen), ik moet zeggen, dat is het beste waar ik ooit op heb gelopen.
Ik heb ook wel redelijk wat schoenen gehad! Maar ik vind All Stars gewoon lekker licht. Vans lopen wel ietsjes beter maar echt goede Nikes zijn natuurlijk veel beter voor je voeten maar ik hoef geen schoenen die goddelijk lopen. Ik vind het goed als ze 'gewoon lekker' lopen.quote:Op zondag 3 april 2011 12:24 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb veel verschillende schoenen gehad waardoor ik goed kan vergelijken. Ik snap dat mensen Allstars fijn vinden, maar zo geweldig zijn die schoenen echt niet als je het in perspectief zet.![]()
Ik heb ook AF1 gehad en die vond ik maar mwoah.. Dunk SB loopt zoveel malen beter. Die zou je eens moeten proberen als je de AF1 fijn vond.
Ik had iets van 10 paar dunks en heb nu nog maar 1 paar over die ik niet weg wil doen. Draag het model bijna niet meer omdat ik nu wat minder 'lompe' schoenen prefereer.quote:Op zondag 3 april 2011 12:28 schreef Moffol het volgende:
[..]
Ik heb ook wel redelijk wat schoenen gehad! Maar ik vind All Stars gewoon lekker licht. Vans lopen wel ietsjes beter maar echt goede Nikes zijn natuurlijk veel beter voor je voeten maar ik hoef geen schoenen die goddelijk lopen. Ik vind het goed als ze 'gewoon lekker' lopen.
Oké, ik zal er een keer naar kijken! Hoewel ik toch bijna alleen maar Vans en All Stars draag... Dus ik denk niet dat ik snel zal switchen...
Eigen foto's plz.quote:Op zondag 3 april 2011 12:13 schreef Chase_Utley het volgende:
Gisteren deze aan:
[ afbeelding ]
Vandaag maar deze aangetrokken:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |