Tuurlijk wel, maar dit is niet het Pimp je schoenen topic. Kijk ook even naar hoe andere mensen hun sneakers showen in dit topic...quote:Op zondag 3 april 2011 13:59 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Niet bij de hand.
Geloof je me niet ofzo?
Moet gelijk aan die fakes denken van MP #niceguyquote:Op zondag 3 april 2011 14:14 schreef Chase_Utley het volgende:
Recyclewivahvangisterendanmaar:
[ afbeelding ]
Ze zijn niet fakequote:Op zondag 3 april 2011 18:40 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Moet gelijk aan die fakes denken van MP #niceguy
NB die ik wil hebben een halve maat te groot... Kopen of niet kopen...
kan je daar please on foot pics maken?quote:Op zondag 3 april 2011 15:43 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
Ik heb deze ook nog te koop
[ afbeelding ]
US12, eur 46 2/3
65 euro
Dat snap ik uit jullie posts daarboven.quote:Op zondag 3 april 2011 20:48 schreef vault_tec het volgende:
wat delaaf wil zeggen is dat die nep zijn en mad lelijk.
Dit goed genoeg?quote:Op zondag 3 april 2011 19:24 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
kan je daar please on foot pics maken?
Pff, weet mijn paswoord niet meerquote:Op zondag 3 april 2011 22:54 schreef Sinji het volgende:
Goede timing, want je kunt nu dingen winnen! Lacebag trakteert
Nou daar moet je trots op zijnquote:Op zondag 3 april 2011 22:49 schreef vault_tec het volgende:
Op etown na heb ik meer contact gehad met toet dan de rest van LB
Is die prijs met verzendkosten? Anders kan je net zo goed nieuwe halenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:09 schreef KingPeter het volgende:
Te koop aangeboden vanwege te grote maat. wie o wie?
Maat 43 / us 10.
Prijs ¤60,- ( nieuwprijs 75,-) incl. doos
Is exact 1 dag op gelopen op mn werk dus zo goed als nieuw!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op dinsdag 5 april 2011 19:20 schreef vault_tec het volgende:
dat weet ik maar dat betekent niet dat ik ze niet meer wil/zoek. Heb mijn oude paartje weg moeten gooien... Wil een nieuw ongedragen paartje en staan nog online maar vind 170 dollar excl. shipping iets teveel.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:26 schreef EdGolf het volgende:
[..]
gnr! Woest ouwe. Die worden toch al lang niet meer gemaakt?
Probeer eens nike sb te id'n? Wil wel AM1 sea crystal maar dan wil ik mooie meshquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:34 schreef EdGolf het volgende:
Nike id heeft toch ook gewoon die kleuren?
Welke maat heb je nodig? Skatestore.nl heeft deze nog in US9 t/m US11.quote:Op woensdag 6 april 2011 07:35 schreef Rubstah het volgende:
Hoewel ik niet echt een sneakerfreak(andere prioriteiten qua bestedingen) ben vind ik dit topic wel altijd leuk om te volgen en ik hoop dat mensen me hier kunnen helpen.
Waar in Nederland zijn onderstaande Vans Zapato del Barco te krijgen?
Ik zit tot eind juli in Bangkok dus ik zal mensen in NL moeten rondsturen zodat ik ze heb als ik terugkom. Heb hier wel al rondgekeken in malls maar alleen andere versies van de del Barco gezien en ik wil die denim/leather-versie gewoon graag.
Owja, een shop in Amsterdam zou het makkelijkst zijn maargoed dat is niet echt belangrijk.
[ afbeelding ]
Tnx alvast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |