abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 maart 2011 @ 18:49:00 #121
6941 APK
Factual, I think.
pi_94564549
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 18:44 schreef grazz het volgende:

Ik heb me er nog nooit in verdiept, maar wat betekent zo'n getal voor je land? 6.00 France? Dat betekent dat als ik wed dat Frankrijk gaat winnen, ik 6 euro krijg ofzo? :@ Of 6 x keer mijn inzet?
5x de inzet ;)
Dus 6x minus de inzet.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_94566391
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 18:49 schreef APK het volgende:

[..]

5x de inzet ;)
Dus 6x minus de inzet.
Thanks dude :7
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
  donderdag 24 maart 2011 @ 19:32:00 #123
6941 APK
Factual, I think.
pi_94566566
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:25 schreef Greys het volgende:
De heren Jees zijn op dit moment in Düsseldorf :)
Ze twitteren:

Hier staan we dan op 12 mei. Kicken toch!? JK

Ik hoop trouwens dat ze beter zingen dan dat ze fotograferen...
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 24 maart 2011 @ 19:34:14 #124
163650 Greys
pi_94566693
Mwah, met je telefoon tegen de zon in krijg ik er ook geen betere foto uit meestal ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 24 maart 2011 @ 19:36:01 #125
6941 APK
Factual, I think.
pi_94566789
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 19:34 schreef Greys het volgende:
Mwah, met je telefoon tegen de zon in krijg ik er ook geen betere foto uit meestal ;)
Mwah, met een verkoudheid vanwege een bootreis en voor 200.000.000 mensen op tv kon het idd beter :+
  donderdag 24 maart 2011 @ 19:37:45 #126
6941 APK
Factual, I think.
pi_94566882
En het is niet tegen de zon in, hopelijk kun je beter zingen :+
  zondag 27 maart 2011 @ 16:55:34 #127
316232 Lutte
duimelut
pi_94677498
Mijn broer speelt hem al de hele dag op gitaar. O+
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 27 maart 2011 @ 17:04:08 #128
163650 Greys
pi_94677824
quote:
10s.gif Op donderdag 24 maart 2011 19:37 schreef APK het volgende:
En het is niet tegen de zon in, hopelijk kun je beter zingen :+
Ook al niet :'(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter zondag 27 maart 2011 @ 20:59:28 #129
87554 Cee
Welluk?
pi_94686938
Ik heb vannacht gedroomd dat alle reguliere ESF-mensen hier bij de halve finale aanwezig waren en dat de 3J's door waren naar de finale! :o
En ja Greys zag er in mijn dromen uit als een animatiekuikentje!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 27 maart 2011 @ 21:10:35 #130
163650 Greys
pi_94687458
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 20:59 schreef Cee het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat alle reguliere ESF-mensen hier bij de halve finale aanwezig waren en dat de 3J's door waren naar de finale! :o
En ja Greys zag er in mijn dromen uit als een animatiekuikentje!
_O- _O-

Ik ben wel aanwezig bij de halve finale, dus ik hoop dat je droom uit komt!
Zal een kuikenpakje gaan huren w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_94789283
Netherlands – Last summer the 3JS were announced to be the Dutch representatives at the Eurovision Song Contest. At the beginning of the year the Dutch people could choose their entry out of 5 songs. They went for “Je Vecht Nooit Alleen” which was later translated into “Never alone”. Here is our interview with them:.

Hello guys, could you please introduce yourself (the 3JS) to our readers?

We are 3JS from a little fisherman’s town in Holland called Volendam. Our town is well known in Holland especially because of the big amount of musicians and bands out here. My name is Jan Dulles and I’m the singer of our band. My collegues are named JaapKwakman and Jaap de Witte (3 J’s) and they both play guitar. All kinds of guitars actually. We’ve been together for more than fifteen years and in the last five years we released three albums in Holland. Three albums that reached the golden status. We have our own studio here in Volendam and we write, arrange, play, produce and record everything ourselves.

The music we usually make can be described best as ‘Dutch folk-pop’ although ‘Never Alone’…the song we will be doing at the Song-contest is a bit far from that.

What convinced you to enter the Eurovision Song Contest for the Netherlands this year?

The thing that convinced us the most to enter the contest was the Belgian rendition from last year. This boy called Tom Dice who sat there alone with only his guitar, just like the song was called: ‘Me and my guitar’. As I can recall he won the semi-final and ended up in sixth in the final. We thought: ‘Well…If there is some space again for small beautiful songs and single guitars in the Eurovision Songcontest… then maybe there’s room for us as well’.

What can you tell us about your entry “Never alone”?

‘Never Alone’ was originally written in our own Dutch language and it was called ‘Je vecht nooit alleen’ which means ‘You never fight alone’. The song is kind of a dialog between two people (lovers). One is a bit sad and negative and the other one tries to cheer her up with words that can also be seen in a bigger perspective.It’s an up-tempo pop-rock song with various electric guitar parts, so arrangement-wise it will be a bit distinctive, but the positive message fits perfectly well into the ESC-principle. The song was written in France. We have a house there and go there twice a year to write our songs. For the Dutch Songcontest-selection we wrote five songs and the Dutchtv-viewers picked ‘Never Alone’ to go to Germany.

You never recorded in English before, why did you decide to perform your song in English at Eurovision?

Actually we wrote and recorded a lot of songs in English before. About fifteen years ago we started writing pop-rock songs in English with a band called BlueBus and we recorded a whole album. We just never got a record deal to release it so it stayed unreleased until today. Five years ago we started recording some songs in a more folkish style with Dutch lyrics and that happened to be the right move for us. The reason we translated this song into English is because we want a bigger audience to understand what we are trying to say with the lyrics. Nobody understands Dutch except the people from Belgium.

How will your performance at the Eurovision stage look like? Can you reveal any details?

Our performance won’t be too flashy. It’sjust ‘rock’. Three guys and two guitars…one acoustic, one electric….me on the mic.

Our clothing will be ‘rock ‘n roll chique’.

And we have three backing vocalists. Two girls and one boy…. All good-looking!!

Have you followed the Eurovision Song Contest recently and do you have a favourite Eurovision song?

And what about this year’s entries, your competitors?

When I was young I followed the ESC closely every year. The last few years I became less interested because we were too busy ourselves with our own career and because we just didn’t like the songs our country send to the contest. My favorite Eurovision song is ‘Hold me now’ by Johnny Logan because this was in a crucial period of my youth. It was during the school-prom this song was played over and over and we slow-danced with the girls on this song. It’s not the best song ever but it’s the emotional value that makes it my favourite.

Do you have an aim that you want to achieve in Düsseldorf?

Our only aim is to make it through the semi-finale and reach the final round. This hasn’t happened for Holland the last eight years so in fact to the people in Holland we would be winners if we only reach the final.

What will you do after the Eurovision Song Contest?

After the contest we will do lots of lots of gigs in Holland. Too many to be honest. So it will be ‘working’ for us, all through the year.

And what would you do if you actually won the trophy for the Netherlands in Düsseldorf?

Haha… We just don’t dare to dream about that. We wouldn’t know what to do. We would have to cancel some activities in our agenda’s to visit some foreign countries for promotion I guess… and then….

I really don’t know. We just haven’t given it a thought yet.

And finally: Do you have a message to our readers?

Well… I’d say: “Vote for The Netherlands” and please tell us what to do if we actually win the trophy.

Thank you for the interview and good luck in Düsseldorf!

© http://eurovisiontimes.wo(...)erview-with-the-3js/
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_94819133
Jaap Kwakman is om half zes vader geworden!! Het is een meisje en ze heet Fee en weegt zeven pond. Moeder en dochter maken het goed. (Bron: Twitter.)
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 30 maart 2011 @ 18:50:08 #133
163650 Greys
pi_94819201
Leuke naam, Fee :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 30 maart 2011 @ 18:54:09 #134
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94819426
quote:
14s.gif Op woensdag 30 maart 2011 18:50 schreef Greys het volgende:
Leuke naam, Fee :Y
Is het niet faye ofzoiets, dat zie je vaker ;).
Anyway ik heb nu toevallig iets van 3js op toen dit topique gekicked werd, en bij de shoarmatent lieten ze de clip zien van het esf liedje van 3js, en ik heb sinds een week een liedje van 3js in mijn sig :'). Hoe kansloos.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 30 maart 2011 @ 18:56:15 #135
163650 Greys
pi_94819557
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 18:54 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Anyway ik heb nu toevallig iets van 3js op toen dit topique gekicked werd, en bij de shoarmatent lieten ze de clip zien van het esf liedje van 3js, en ik heb sinds een week een liedje van 3js in mijn sig :'). Hoe kansloos.
Dus of je nou wilt of niet, je wordt er in meegesleurd, ondanks je verzet? :+

Fee is tegenwoordig ook een populaire naam, dus gewoon als 'Fee' :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_94819667
quote:
Op woensdag 30 maart 2011 18:54 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Het is echt 'Fee'. :Y Of Jaap Kwakman tweet de naam van zijn eigen dochter verkeerd. :D
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
  donderdag 31 maart 2011 @ 01:00:52 #137
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_94840497
Waarom hebben ze dat lied in hemelsnaam naar het Engels vertaald?
In het Nederlands klinkt het gewoon veel beter.

Maar toch moeten we dit jaar naar de finale, want het is wel een goed liedje (al is de Nederlandse versie beter).
Maar je weet maar nooit, want vorig jaar was Zweden ook niet door naar de finale en dat was echt een fantastisch lied.

Stomme Oostbloklanden ook altijd. }:|
Die kunnen zelfs met waardeloze liedjes nog winnen (Rusland 2008 bijvoorbeeld), terwijl de andere landen vaak zelfs met hele goede liedjes nog weinig punten krijgen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 31 maart 2011 @ 14:29:03 #138
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_94854275
Er zijn twee topics gemerged, wat na de merge weer niet zo handig bleek ivm verschillende posts :@, dus dat. Ik ben wat aan het vegen geslagen om toch weer een soort van logisch vervolg te krijgen, schrik niet van de data van de eerste posts in dit topic _O-, en ga vooral vrolijk door met over de J's posten en het songfestival en het algemene wat boeiend is :D.

En dan snel op naar een nieuw topic wat geen zooitje is geworden w/.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 31 maart 2011 @ 14:36:04 #139
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94854587
quote:
10s.gif Op woensdag 30 maart 2011 18:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Dus of je nou wilt of niet, je wordt er in meegesleurd, ondanks je verzet? :+

Fee is tegenwoordig ook een populaire naam, dus gewoon als 'Fee' :Y
nou nee ik ben al langer fan van 3js alleen ik was het er niet mee eens dat ze met een engels liedje gingen komen, en nu ben ik wel weer wat meer gerustgesteld vanwege die wall of text waarin ze toch naar mijn bezwaren handelden, maar ik geloof nog steeds niet dat het een succes gaat worden, mede omdat ze als een stel houten klazen op het podium staan :D.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 31 maart 2011 @ 14:36:32 #140
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_94854616
We wisten het al, maar toch:
quote:
30 maart - Jaap Kwakman van 3JS is vanmorgen de trotse vader van een dochter geworden. Het meisje heeft de naam Fee gekregen. De vriendin van Jaap, Jenny, en dochter Fee maken het goed. Jaap liet dit woensdagmiddag weten via Twitter: "*Babynieuws* Om half 6 heeft mijn prachtige vriendin een wolk van een dochter op de wereld gezet. Ze heet Fee en weegt 7 pond. Met moeder en dochter gaat het goed. De vader kijkt nog wat beduusd maar is bijzonder trots op z'n 2 meiden. Wauw! JK"
http://www.songfestival.n(...)452&cHash=0d3e533bcc
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 31 maart 2011 @ 14:38:33 #141
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_94854705
Houten klazen op een podium kunnen werken.

* Tha_Erik denkt terug aan de O+ Olsen Brothers O+.
Hoogachtend,
Erik.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 31 maart 2011 @ 14:39:38 #142
163650 Greys
pi_94854746
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:36 schreef Maanvis het volgende:

[..]

nou nee ik ben al langer fan van 3js alleen ik was het er niet mee eens dat ze met een engels liedje gingen komen, en nu ben ik wel weer wat meer gerustgesteld vanwege die wall of text waarin ze toch naar mijn bezwaren handelden, maar ik geloof nog steeds niet dat het een succes gaat worden, mede omdat ze als een stel houten klazen op het podium staan :D.
Tom Dice vertrok geen spier op het podium en deed het toch heel goed :+

Sprak zij hoopvol...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 31 maart 2011 @ 14:53:29 #143
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94855332
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Tom Dice vertrok geen spier op het podium en deed het toch heel goed :+

Sprak zij hoopvol...
Haha jij bent zo'n tof naief mens hè, hoop hebben terwijl er geen hoop is, en het goede in alles zien :).
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 31 maart 2011 @ 14:55:54 #144
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_94855431
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:53 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Haha jij bent zo'n tof naief mens hè, hoop hebben terwijl er geen hoop is, en het goede in alles zien :).
Nou, ik snap Greys wel hoor. Sowieso kíjkt het al veel leuker als je jezelf enthousiast weet te maken. Bovendien vind ik persoonlijk niet dat alle hoop vervlogen is, nog voordat de strijd gestreden is. De laatste jaren scoren west-europese landen prima, dus waar Nederland niet, met een fijn nummer dat ook geen hele dans-kunstschaats-acrobaten-act nodig heeft? Elk jaar zijn er ook genoeg bandjes die weinig tot niet bewegen en achter hun nepinstrumenten staan. Het is geen garantie dat het niet aanslaat.
Hoogachtend,
Erik.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 31 maart 2011 @ 14:56:46 #145
163650 Greys
pi_94855464
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:53 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat is omdat het gewoon leuker kijken is naar het ESF met een sprankje hoop.
En naïef of niet, ik vind écht dat we sowieso niet voor schut gaan dit jaar met deze inzending en dat is al heel wat.

Ik ben heus realistisch (oke, soms... :+ ) want we zullen niet fluitend de finale in schieten en ook niet hoog eindigen in de finale. Niet alleen om het nummer - wat dat is echt best goed - maar ook omdat andere landen gewoon veel en véél meer aan publiciteit doen. Nederland heeft de hoop al een beetje (boel) opgegeven wat dat betreft en dat is mega zonde.
Lena vorig jaar was al een 'ster' nog voordat ze ook maar een noot op het ESF gezongen had bv. Duitsland snapt het. Promotie, promotie en nog eens promotie.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 31 maart 2011 @ 14:58:08 #146
163650 Greys
pi_94855527
... en wat Erik zegt, sinds de vakjury terug is (2 jaar) wonnen West-Europese landen en is het Oostblokfeestje een ietsie teruggedrongen. Dus dat geeft ook weer IETS meer hoop :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 31 maart 2011 @ 14:58:58 #147
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_94855559
Wat dat betreft zijn we (hopelijk) ook wel een beetje aan het opkrabbalen qua publiciteit. De 3J's zijn gevestigde artiesten met goede/normale muziek (de Toppers zijn dan ook wel topartiesten, maar wat meer extravagant :')). Sieneke was natuurlijk een soort wanhoopsdaad :D (al vond ik dat ook wel z'n charme hebben uiteindelijk :')).
Hoogachtend,
Erik.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 31 maart 2011 @ 15:01:34 #148
163650 Greys
pi_94855676
quote:
3s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat dat betreft zijn we (hopelijk) ook wel een beetje aan het opkrabbalen qua publiciteit. De 3J's zijn gevestigde artiesten met goede/normale muziek (de Toppers zijn dan ook wel topartiesten, maar wat meer extravagant :')). Sieneke was natuurlijk een soort wanhoopsdaad :D (al vond ik dat ook wel z'n charme hebben uiteindelijk :')).
Ja maar echt in het buitenland promoten enzo, daar steekt Nederland geen geld in.
De Jees zelf doen wel hun best - zijn in België op de radio geweest en hebben daar interviews gegeven - maar die gaan niet uit eigen zak een buitenlandse promotour lopen doen bv, begrijpelijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 31 maart 2011 @ 15:03:22 #149
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_94855746
Is er in andere landen eigenlijk ook een soort Eurovision in Concert?
Hoogachtend,
Erik.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 31 maart 2011 @ 15:08:35 #150
163650 Greys
pi_94855948
quote:
3s.gif Op donderdag 31 maart 2011 15:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Is er in andere landen eigenlijk ook een soort Eurovision in Concert?
Geen idee, volgens mij niet!
Dus hartstikke leuk dat het in Nederland is hoor, maar qua publiciteit in het buitenland hebben de Jees daar geen ene moer aan natuurlijk :D Daar hebben de buitenlandse deelnemers meer aan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')