Uhuhquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien als al die artiesten dan zo gaan zeggen (in hun eigen taal) "Ja, die jongens uit Nederland, dáár moet je op stemmen!".
www.songfestival.nlquote:Jan Smit denkt dat 3JS kans maken op het ESF
Daniël Dekker en Jan Smit waren donderdagavond te gast bij Pauw & Witteman.
Jan vertelde in de uitzending onder meer dat hij sidekick wordt van Daniël Dekker tijdens het Songfestival in mei. Het duo zal de twee halve finales en de grote finale van commentaar voorzien.
Jan is benieuwd hoe 3JS het gaat doen op het Songfestival: "Ik denk zeker dat 3JS een kans hebben. Jan Dulles kan gewoon super goed zingen!" Daniël Dekker is het hiermee eens: "het gaat de afgelopen jaren weer steeds meer om de muziek."
Op de vraag waarom Jan zelf niet meedoet aan het Songfestival zegt Jan: "Ik ben in de afgelopen jaren een aantal keren benaderd maar heb er geen zin in." Samen met Daniël het festival van commentaar voorzien vindt hij wel erg leuk: "Ik weet alle ins en outs van 3JS en werk voor de TROS en dat is een goede combinatie!"
Hij is zanger, dus dan zal hij toch wel verstand hebben van hoe de zang is?quote:Op zondag 3 april 2011 18:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
www.songfestival.nl
Ik vraag me nog steeds af wat Jan Smit gaat doen, kan ie nog zo veel verstand hebben van de 3J's, maar dat is uiteindelijk in totaal misschien 5 minuten van de totale show
.
Die commentatoren praten ook niet uren, maar steeds een paar minuutjes. Dus wellicht kan hij bij bepaalde nummers zeggen wat de Js er van vinden, of tussendoor gewoon wat inside info geven, hoe ze onderweg met die boot naar Düsseldorf gegaan zijn, hoe ze zich voorbereid hebben, hoe het gegaan is in de week voorafgaande op al die landenfeestjes etcquote:Op zondag 3 april 2011 18:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
www.songfestival.nl
Ik vraag me nog steeds af wat Jan Smit gaat doen, kan ie nog zo veel verstand hebben van de 3J's, maar dat is uiteindelijk in totaal misschien 5 minuten van de totale show
.
Okay! Ik ben voor!quote:Op zondag 3 april 2011 19:27 schreef Greys het volgende:
Daarbij is Jan een bekende artiest in Duitsland, dus alleen daarom is het al goed dat hij mee is. Kan hij in alle dagen voorafgaand ook wat interviews geven aan de pers daar enzo en wellicht de Duitsers overhalen om op de Js te stemmen
Wat leuk, ik denk dat ik wel even ga kijkenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:45 schreef Greys het volgende:
Kom zaterdag naar de rode loper in Volendam!
3JS ontvangt aanstaande zaterdag, 9 april, in Volendam alle landen die op zullen treden tijdens Eurovision in Concert.
Op de rode loper worden de kandidaten welkom geheten. Jij kunt hierbij aanwezig zijn!
Het adres is Hotel Spaander, Haven 15-19 in Volendam. Ontvangst is vanaf 12.30 uur.
We vragen iedereen zich rustig achter de dranghekken op te stellen. Om 13.00 uur zal de eerste bus met artiesten arriveren.
Let op: In verband met werkzaamheden zijn er niet veel parkeerplekken dus kom op tijd!
(Songfestival.nl)
De odds op Betfair heben er nog geen vertrouwen inquote:Op zondag 10 april 2011 00:31 schreef Greys het volgende:
Hun optreden op de persdag vandaag was écht retegoed
Geluid stond snoeihard, maar het klonk echt super.
Ik ook niet zo zeer (prima nummer, meer dan prima, maar er zitten wat nummers/deelnemers in hun halve finale waar sowieso veel op gestemd gaat worden) maar ik vond het in elk geval fijn om te horen dat Dulles het al met veel meer vertrouwen in het Engels zingt dan in het begin.quote:Op zondag 10 april 2011 00:44 schreef APK het volgende:
[..]
De odds op Betfair heben er nog geen vertrouwen in
Fan-girlquote:Op zondag 10 april 2011 00:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook niet zo zeer (prima nummer, meer dan prima, maar er zitten wat nummers/deelnemers in hun halve finale waar sowieso veel op gestemd gaat worden) maar ik vond het in elk geval fijn om te horen dat Dulles het al met veel meer vertrouwen in het Engels zingt dan in het begin.
Er zat geen rare noot of twijfeltje in, was echt een heel goed optreden.
De belichting en de achtergrond, daar gaat daar ter plaatse in de week voorafgaande wel aan gewerkt worden denk ik. Geen idee of je daarvoor een plan van te voren moet aandragen, of dat ze (de decorbouwers/technici/organisatie) je daar bij de repetities mee helpen oid.quote:Op zondag 10 april 2011 00:56 schreef grazz het volgende:
Niet zo negatief! Nederland heeft één van de betere liedjes (vind ik)Dit jaar sturen we kwaliteit, het lijkt me echt gek als men dat niet gaat herkennen/waarderen.
Het enige waar ik voor vrees is dat Jan geen cameracontact weet te maken of dat het te saai overkomt. Ze moeten niet vergeten dat het totaalplaatje moet kloppen. Dat betekent dus op en top camerawerk maar ook details tellen zoals de belichting, achtergrond...heb het idee dat ze daar helemaal niet bij stil staan.
Ik heb ze live gezien, ik heb ze live gezien...quote:Op woensdag 13 april 2011 23:58 schreef Greys het volgende:
De 3Js traden vandaag met Jan Smit en Nick & Simon op tijdens het benefietconcert in de Arena 'Nederland helpt Japan'.
De derde J.quote:
respect, respect...quote:Ik heb ze live gezien, ik heb ze live gezien...
Naar mijn idee klopt dit ook wel redelijk. Het komt volgens mij ook voor 80-90% overeen met wat ik zou zeggen. Qua publiek is dit ook bijna precies de plaats die ik in gedachten zou hebben voor de 3Js.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:22 schreef grazz het volgende:
De ESCstats Pre-chart is bekend! Wekenlang stemden fans op hun favoriete liedjes. Het is dus geen voorspelling wie het goed en slecht gaan doen, TOCH...als je kijkt naar voorgaande jaren zie je dat liedjes die hoog genoteerd stonden het ook goed deden op het ESF! Het geeft wel een zekere indicatie. Met hier en daar uitzonderingen. >> http://www.escstats.com/chart11.htm <<
De 3js staan op nummer 17 van de 43 liedjes en in semi 2 op nummer 8 ! Dit zou betekenen dat we wel een aardige kans maken om door te gaan hoor![]()
Ondertussen wordt er ook al hard gewerkt om het podium op te bouwen, want 1 mei beginnen de repetities al
In de finale moeten ze bij de beste 15 komenquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:41 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Naar mijn idee klopt dit ook wel redelijk. Het komt volgens mij ook voor 80-90% overeen met wat ik zou zeggen. Qua publiek is dit ook bijna precies de plaats die ik in gedachten zou hebben voor de 3Js.
Dat is ook ongeveer wat ik van ze verwacht. 15e/16e plaats.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:48 schreef grazz het volgende:
[..]
In de finale moeten ze bij de beste 15 komen
Dat dus.quote:Op zaterdag 16 april 2011 02:33 schreef Charie het volgende:
Als we uberhaupt al in de finale komen moet dat al als een overwinning voelen lijkt me.
Op het NSF waren er ook backingsquote:Op zondag 24 april 2011 18:51 schreef Fred_B het volgende:
Waarom moeten de 3J's eigenlijk backings hebben? Op het NSF ging het zonder backings toch vrij aardig met het winnende nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |