Ja! En dat het dan snel op youtube staat!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:31 schreef grazz het volgende:
Ik hoop dat ze Je vecht nooit alleen spelen met het orkest
Da's weer meer iets voor dat andere topicquote:Waarom is er nog niet vermeld dat de Engelse titel bekend is?Never Alone en de nieuwe versie wordt de komende dagen ingezongen. Volgende week wordt er een clip opgenomen
Heb het idee dat ze het echt professioneel aanpakken
You'll Never walk Alonequote:Op donderdag 3 maart 2011 19:31 schreef grazz het volgende:
Ik hoop dat ze Je vecht nooit alleen spelen met het orkest
Waarom is er nog niet vermeld dat de Engelse titel bekend is?Never Alone en de nieuwe versie wordt de komende dagen ingezongen. Volgende week wordt er een clip opgenomen
Heb het idee dat ze het echt professioneel aanpakken
Ok.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
You'll Never walk Alone
Ik zei het toch.
quote:
Als je als rasechte ESF fan ook een 'twibbon' in je FOK! ava wilt:quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:24 schreef Greys het volgende:
Voor degenen met twitter, je kunt de Jees steunen op twitter door een 'twibbon' te nemen
Dan komt er een 3Js balkje onderaan je twitter-ava:
http://twibbon.com/join/Support-3Js
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Sarcasme?
Hij is toch al heul klein?
Thankzquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:02 schreef Greys het volgende:
Voor degenen die zich afvragen wat dat 'twibbon' in de TT doet (en waarom Pisces en APK voor joker lopen):
[..]
Als je als rasechte ESF fan ook een 'twibbon' in je FOK! ava wilt:
[ afbeelding ]
Oh dat is weer heel iets andersquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:03 schreef grazz het volgende:
[..]
nee, was serieus bedoeld hoor
Maar ik bedoelde dit plaatje: http://www.facebook.com/album.php?id=158588664185940&aid=32061
eerste zijn de 3js en als ik die verklein dan krijg ik iets van 75 x 54 en dat werkt blijkbaar niet
The shame!quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:05 schreef Greys het volgende:
Voor het geval Pisces en APK hem straks weer verwijderen, even bewaard voor het nageslacht
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Idd, een rasechte ESF fanquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:02 schreef Greys het volgende:
Als je als rasechte ESF fan ook een 'twibbon' in je FOK! ava wilt:
Moet ik me ook straks gaan schamen dat ik ESF volg?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:02 schreef Greys het volgende:
(en waarom Pisces en APK voor joker lopen):
Ik wilde net zeggen..iedereen heeft zo'n mooi plaatje en wie blijft er weer eens achter?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:11 schreef Greys het volgende:
grazz, lukt het?
Wilde je deze?
[ afbeelding ]
Of toch liever dat andere plaatje en dan verkleind?
Die snapt hetquote:Julian D Holt · Edinburgh, United Kingdom
How fun! a Twibbon!
Like · Reply · March 7 at 10:15am
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:24 schreef Greys het volgende:
Ik heb al een Nederlandse vlag in mijn ava!![]()
Is hij klein genoeg om te gebruiken voor je grazz?
Oh bij mij werkte het wel net meteen!quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:28 schreef grazz het volgende:
[..]![]()
En nu wilde ik mijn ondertitel aanpassen anders lijkt het alsof ik the UK supporthoe kan ik die veranderen? Als ik em aanpas dan staat er dat je je wachtwoord moet bevestigen om iets te wijzigen? Maar hij pakt'm blijkbaar niet..er gebeurt namelijk niets.
Ja dat deed ik en toen werkte die niet. Maar ben er al achter, ik had mijn paswoord copy paste gedaan en dat schijnt niet te werken ofzoquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh bij mij werkte het wel net meteen!
Rechtsboven poppetje met potloodje (profiel beheren).
Dan nieuwe ondertitel invullen.
Daarna hélemaal onderaan 1x je password invoeren en dan opslaan.
HIJ is toch een MODjequote:Op donderdag 17 maart 2011 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
Zou ons aller Erik wel aan de Twibbon willen?![]()
Ja ESF is pas over 2 maanden, ik doe ook geen Sint-avatar in Septemberquote:
Ff nadenkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:56 schreef grazz het volgende:
Je kunt een vraag stellen aan de 3js op:
http://www.mijnvraagis.nl/2011/03/3js/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |