quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:47 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
lieve schat, ik heb geen webcam, maar als je me vertelt hoe ik moet rijden, kom ik heeeeeel snel met een heeeeele lange kabel naar je toe (en ik heb een heule snelle auto en een heule zware voet)
lievvvv.. maar dan is de liveshow voorbij ......quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:47 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
lieve schat, ik heb geen webcam, maar als je me vertelt hoe ik moet rijden, kom ik heeeeeel snel met een heeeeele lange kabel naar je toe (en ik heb een heule snelle auto en een heule zware voet)
ik ben al onderwegquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:48 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Mijn Bollokus........
Maarik ga gewoon mee.
Wel een webcam, maar mijn drivers zijn kapotquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:46 schreef bollokus het volgende:
ikke hier een beetje balen, niemand met webcam die hem ff op de tv wil zetten?
nou lekker dan en ik danquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:48 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ben al onderweg
* Ceetje..stapt in auto om MissJ snel op te halen
k doe het voor jou hoor, zodat je het ook een beetje kan volgenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:50 schreef bollokus het volgende:
jammert,gelukkig word de COS zo goed bijgehouden zonder al die storende![]()
![]()
![]()
* bollokus![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:52 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
k doe het voor jou hoor, zodat je het ook een beetje kan volgen
Op naar Disney....eeeh...Bollokus.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:48 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ben al onderweg
* Ceetje..stapt in auto om MissJ snel op te halen
* Ceetje..rijdt vervolgens langs Jesje om die ook nog effe in te ladenquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
* Ceetje..rijdt vervolgens langs Jesje om die ook nog effe in te laden
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:54 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Op naar Disney....eeeh...Bollokus.
Zal ik de liveshow dan maar verslaan in de COS? Kan Bollokus jullie bijpraten als jullie aankomenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
* Ceetje..rijdt vervolgens langs Jesje om die ook nog effe in te laden
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zal ik de liveshow dan maar verslaan in de COS? Kan Bollokus jullie bijpraten als jullie aankomen
tenzij je mee wilt, dan laad ik jou ook nog effe inquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zal ik de liveshow dan maar verslaan in de COS? Kan Bollokus jullie bijpraten als jullie aankomen
Oud brood en kroos ??quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh de eenden gerechten komen al op tafel![]()
Ik ga mee ......quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
tenzij je mee wilt, dan laad ik jou ook nog effe in
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga mee ......Sorry Bollokus iemand anders vinden die de liveshow kan COSen
komt voor de bakker!quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga mee ......Sorry Bollokus iemand anders vinden die de liveshow kan COSen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |