kabel te kortquote:
heb een schotel, ook een kopje met koffie erop staanquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
bol zit in frankrijk, daar heeft ie geen net5 via de kabel (bol, koop een schotel)
Je kan beter rekenen dan Sharonquote:
eey pietje vertel eens ff meer overdit .....quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:35 schreef pietpaniek het volgende:
Vpn tunnel naar ziggo ip mms://83.80.17.52/casema%20wmstream-01
kokje kan beter rekenen dan de stemquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sssssttttt
[ Bericht 71% gewijzigd door Ceetje.. op 17-03-2011 20:46:10 (secret) ]Altijd de sarcasme modus aan
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:43 schreef Ceetje.. het volgende:
daarom heet ie ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
lieve schat, ik heb geen webcam, maar als je me vertelt hoe ik moet rijden, kom ik heeeeeel snel met een heeeeele lange kabel naar je toe (en ik heb een heule snelle auto en een heule zware voet)quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:46 schreef bollokus het volgende:
ikke hier een beetje balen, niemand met webcam die hem ff op de tv wil zetten?
Ikke ook in mijn quote van jouquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb er snel een spoiler overheen gezet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |