quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:27 schreef Maartel het volgende:
http://dai.ly/fuFd8f
Jay Leno interview + optreden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:08 schreef Yu-Kee het volgende:
Rebecca Black - FridaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:08 schreef Yu-Kee het volgende:
Rebecca Black - FridayIlluminatiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"There are no stupid questions, just stupid people."
"être, c'est être vu"
Als ze serieus 2ct per view krijgt is ze nu al 760k rijkerquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:38 schreef -tape- het volgende:
[..]
Hmm vindt het wel een beetje zielig voor haar, maar als zij erachter komt dat ze 2ct per view krijgt op youtube.. zal het haar niet meer veel uitmaken denk ik.
Die persoon die ik quote.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:26 schreef PiRANiA het volgende:
Wie zegt dat je 2 cent per view krijgt? Bron?
Google: "rebecca black" illuminatiquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:39 schreef DrDentz het volgende:
Wat een beroerd optreden bij Jay Leno, playbackshow, ik wil FRIDAY LIVE
Nee, dat is de huisrapper van Ark, het productiebedrijf achter het nummer.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:28 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik snap ook niet hoe ze die 'rapper' bereid hebben gevondendat moet haar vader haast wel zijn.
Patricequote:Op donderdag 24 maart 2011 00:58 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Nee, dat is de huisrapper van Ark, het productiebedrijf achter het nummer.
my thoughts exactly! Mensen die er meteen wat achter moeten zoekenquote:
Mensen die denken dat dat serieus is en die de humor er niet van inzien.quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:49 schreef najazeg het volgende:
[..]
my thoughts exactly! Mensen die er meteen wat achter moeten zoeken
fobo, allesss. jeweetz.quote:
quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:54 schreef Cee het volgende:
Pret in de London Underground.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |