het begon hiermee:quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waarom moet je hier je gelijk halen dan?
en toen zei ikquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:43 schreef djkoelkast het volgende:
Ik luister nu een half uur en ik heb nog niks "divers" gehoord hoor.
Ik hoor alternative, 't is net of Snuf. draait.
en dat beaamde koelkastquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
agh, jij noemt alles wat op 3fm gedraaid wordt alternatief...
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:22 schreef Viro het volgende:
[..]
in that case ff mijn muziek online gooien op mijn megaupload accountJa, dat gaat niet gebeuren. Nooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kies 10 nummers uit die het beste passen en dus niet te zwaar zijn en ik zet ze er met liefde in.
Ja hoor, even je genre door de DM dan zet ik je er na het eten in.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:27 schreef mr-green het volgende:
Hoi![]()
Kan ik vanavond nog van 23:00 tot 00:00 draaien?
Ik zit even te kijken en de muziek die ik in Draakje zou willen hebben is óf VBR óf te lage kbpsquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, dat gaat niet gebeuren. Nooit.
Kies 10 nummers uit die het beste passen en dus niet te zwaar zijn en ik zet ze er met liefde in.
als iemand een mening heeft waarin jij je niet kan vinden of wat jij niet leuk vind moet jij altijd in discussie gaan totdat jij je gelijk krijgt. Het heeft al vaker de sfeer verpest in deze reeks.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het begon hiermee:
[..]
en toen zei ik
[..]
en dat beaamde koelkast
Maak even een lijst en PM die, dan ga ik kijken of ik ze kan vinden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:28 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik zit even te kijken en de muziek die ik in Draakje zou willen hebben is óf VBR óf te lage kbpsDus gaat hem niet worden helaas.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maak even een lijst en PM die, dan ga ik kijken of ik ze kan vinden.
komt in orde. Ik zorg er eerst voor dat de tags in orde zijn. ben al een tijdje bezigquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, dat gaat niet gebeuren. Nooit.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:29 schreef Viro het volgende:
[..]
als iemand een mening heeft waarin jij je niet kan vinden of wat jij niet leuk vind moet jij altijd in discussie gaan totdat jij je gelijk krijgt. Het heeft al vaker de sfeer verpest in deze reeks.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeg dan "ik vind dat 3fm alternatief is", want je presenteert het als een feit, terwijl het een onjuist feit is.
heb je de post eronder gezien?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:33 schreef Viro het volgende:
[..]
heb je de post eronder gezien?Ja, dat is het logo van een themakanaal en niet van 3fm zelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
RATM!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:35 schreef Onufriev het volgende:
Wat verstaan jullie onder alternative eigenlijk?
Dat is niet waar, al ben ik geen grote fan van VBR, het is meestal beter dan 192 kbps CBR.quote:
Alles wat op de 3voor12 site staat is alternatief.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:35 schreef Onufriev het volgende:
Wat verstaan jullie onder alternative eigenlijk?
mij boeit het niet, ik heb 1 week 3fm aan moeten horen en ik vond het allemaal alternatief wat ik hoorde.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, dat is het logo van een themakanaal en niet van 3fm zelf
eetsequote:Op donderdag 17 maart 2011 18:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ben etenen daarna Ajax kijken
Tot later op de avond
eet smakelijkquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ben etenen daarna Ajax kijken
Tot later op de avond
Dat is wel waar. Moet CBR zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:37 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat is niet waar, al ben ik geen grote fan van VBR, het is meestal beter dan 192 kbps CBR.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:39 schreef Viro het volgende:
[..]
mij boeit het niet, ik heb 1 week 3fm aan moeten horen en ik vond het allemaal alternatief wat ik hoorde.
Die mening blijf ik houden over 3fm, maakt niet uit hoe hard jij je best zal doen om je gelijk te krijgen. Dus succes je gelijk te krijgen.
En nu kappen met de discussie, ben het nu een spuug zat hoe jij altijd in discussie gaat. Leer eens je mond te houden (in dit geval over posts heen te lezen)
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:14 schreef naatje_1 het volgende:
Gewoon, het enige wat ik dus vraag is of jullie 3fm niet alternatief willen noemen. Gitaarradio mag je het noemen, maar niet alternatief.
En dan houd ik er ook gewoon over op, als jullie niet meer aankomen met '3fm is alternatief'.
(en dat laatste doe jij wel, dus ik ga niet met jou in discussie)quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeg dan "ik vind dat 3fm alternatief is", want je presenteert het als een feit, terwijl het een onjuist feit is.
Request limit reached. You can only request 1 songs every 18 minutesquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Moet CBR zijn.
En waarom vraagt niemand aan? Nu krijgen we Anita Meyer
amen broeder, amenquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:42 schreef Zokunen het volgende:
3fm is niet alternatief, maar van de mainstream zenders wel het meest alternatief.
Echt alternatief en dus puur focusen op indie kan gewoon niet (indie = independant labels).
Dus elke zender is perse mainstream, 3fm is misschien het meest alternatief, maar nog steeds behoorlijk mainstream, want ze hebben geld nodig.
Dank jequote:Op donderdag 17 maart 2011 18:43 schreef djkoelkast het volgende:
Ja maar er zijn wel meer mensen he.
Ik zet hem wel op 2.
Dat is dan ook echt lollig ofzoquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:43 schreef Viro het volgende:
Leger VS ontwikkelt software voor manipulatie sociale netwerken
Je zal maar voor de lol een keer een foto van bin laden op je facebook zetten
omgquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:43 schreef Viro het volgende:
Leger VS ontwikkelt software voor manipulatie sociale netwerken
Je zal maar voor de lol een keer een foto van bin laden op je facebook zetten
sry hoor ik geef alleen aan dat ik het eens ben met koelkast. Hij vind 3fm netals mij alternatief. Daarnaast geef ik aan dat jij vaker in het reeks de sfeer hebt zitten verneuken met je gelijk proberen te halen. Maar die post quote je niet zodat het nu lijkt dat ik in discussie ga met jou. Nee jij komt er welquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
(en dat laatste doe jij wel, dus ik ga niet met jou in discussie)
Nee, nu krijgen we een discussie over het discussievoeren. Als je dat bedoelt... Ik bedoel dat ik niet met jou in discussie ga over de vraag of 3fm alternatief is. En als je daar nog over wilt discussiëren, ga vooral je gang.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:47 schreef Viro het volgende:
[..]
sry hoor ik geef alleen aan dat ik het eens ben met koelkast. Hij vind 3fm netals mij alternatief. Daarnaast geef ik aan dat jij vaker in het reeks de sfeer hebt zitten verneuken met je gelijk proberen te halen. Maar die post quote je niet zodat het nu lijkt dat ik in discussie ga met jou. Nee jij komt er wel
Hoop het voor jou van nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
geen voetbal vanavond toch he he he he?
ik moet je helaas teleur stellen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
geen voetbal vanavond toch he he he he?
Ja en ook Wie is de mol en oh oh tirolquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat nou ajax op donderdagavond
nee oh oh tirol is standaard kost na het draaien hier, das tenminste niet zo kansloos als voetbalquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:57 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja en ook Wie is de mol en oh oh tirol
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, nu krijgen we een discussie over het discussievoeren. Als je dat bedoelt... Ik bedoel dat ik niet met jou in discussie ga over de vraag of 3fm alternatief is. En als je daar nog over wilt discussiëren, ga vooral je gang.
lees eens goed wat ik post en wat jij hebt gequotequote:
Ookal heb ik een hekel aan ajax, dat kijk ik liever dan die meuk die jij daar opnoemt. Ik draai/luister/kijk tegelijkquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:57 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja en ook Wie is de mol en oh oh tirol
Wie is de mol ontknoping vanavondquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ookal heb ik een hekel aan ajax, dat kijk ik liever dan die meuk die jij daar opnoemt. Ik draai/luister/kijk tegelijk
Maar dat volg ik niet en het boeit me ook nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:59 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Wie is de mol ontknoping vanavond
eerder keek ik heel veel, nu heb ik ongeveer hetzelfde als jouquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:00 schreef Viro het volgende:
[..]
ik kijk haast ook geen tv meer. Alleen als ik me verveel kijk ik Comedy Central.
He jij bent hoor!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nee oh oh tirol is standaard kost na het draaien hier, das tenminste niet zo kansloos als voetbal
eerder keek ik ook al heel weinig tv. Download de tv series die ik volg. Films ook.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
eerder keek ik heel veel, nu heb ik ongeveer hetzelfde als jou
ik download nooit watquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:02 schreef Viro het volgende:
[..]
eerder keek ik ook al heel weinig tv. Download de tv series die ik volg. Films ook.
Ik ben helemaal vrij morgenquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
morgen het eerste uur vrijuitslapen
een beetje dan
tuurlijk niet jongen live radio hierquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
hmm Ajax gaat toch niet het kijken waard worden ben ik bang
ik ben za, zo, ma, di, wo vrijquote:
ik ben di, wo, do, vrij, za, zo vrijquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben za, zo, ma, di, wo vrij![]()
sorry, kon het niet laten
jij wintquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:08 schreef Viro het volgende:
[..]
ik ben di, wo, do, vrij, za, zo vrij
Ik win in lief zijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:09 schreef Viro het volgende:
[..]
ik win altijd want Viro > Chuck Norris
tot laterquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
de koffie in de vorm van mijn moeder roeptschijnbaar moet ik elke avond beneden koffie komen drinken, ivm gezinsleven ofzow
![]()
tot laters
ik ga, dus of het wordt gezelliger, of het wordt minder gezelligquote:
superquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:13 schreef gianni61 het volgende:
fijn, dan zal ik zo ook eens onzin radio opzetten
wij zijn de enigen die écht live draaien op heel onz radio dus must listenquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:13 schreef gianni61 het volgende:
fijn, dan zal ik zo ook eens onzin radio opzetten
mic testquote:
Leef je uit!quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
mic test
Show doen, MCen of random interludes?
bah viespeukquote:
Sinterklaaskapoentjequote:Op donderdag 17 maart 2011 19:24 schreef gianni61 het volgende:
volgens mij zet ik hem net op het goede moment aan
23:00 is nog open zie ik?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:24 schreef djkoelkast het volgende:
Nou Draakje is weer schoon hoor. Zat net een halve druppel op.
welke muziek wil je horenquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:24 schreef gianni61 het volgende:
volgens mij zet ik hem net op het goede moment aan
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:24 schreef djkoelkast het volgende:
Nou Draakje is weer schoon hoor. Zat net een halve druppel op.
het is toch gezellig lekker roddelen over andere fokkersquote:
Jaaaquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
het is toch gezellig lekker roddelen over andere fokkers
Ik had een PM van mr-green van 18:30u voor dit tijdslot, dus ik hem hem ingepland. Sorry, ik kom echt net weer binnen, anders had ik het eerder geregeld.quote:
hij drinkt nu thee met zijn moederquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jaaa
Zoals Knetter, die schijnt blauwe sokken aan te hebben![]()
ben je aan het luisterenquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik had een PM van mr-green van 18:30u voor dit tijdslot, dus ik hem hem ingepland. Sorry, ik kom echt net weer binnen, anders had ik het eerder geregeld.
Hij??quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hij drinkt nu thee met zijn moeder
Ja, tot darts begint he (20:10u)quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ben je aan het luisteren?
komt dat echt op nationale tv?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, tot darts begint he (20:10u)
En Knetter is een vrouw, geen manquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:35 schreef djkoelkast het volgende:
GOEDE MUZIEK![]()
En knetter drinkt thee met HAAR moeder
Prima hoor geen probleem. Ik keek ook pas netquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik had een PM van mr-green van 18:30u voor dit tijdslot, dus ik hem hem ingepland. Sorry, ik kom echt net weer binnen, anders had ik het eerder geregeld.
welk net?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, tot darts begint he (20:10u)
Welke vraag? Verwacht je echt dat ik constant ga teruglezen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je reageert niet op mijn vraag @ radio![]()
Is dat al bewezen dan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En Knetter is een vrouw, geen man
Arme monoquote:
Helaas niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
komt dat echt op nationale tv?
Boney Mquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
VROEG NOU IEMAND BONEY M AAN???
super, thanksquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
www.rtl7.nl/darts
Volledige livestream zonder reclame, in goede kwaliteit, met NL commentaar
we hadden er een in ons oude kantoor.. het mag helaas niet meerquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:42 schreef djkoelkast het volgende:
Dartbord hangt in de keuken, niet in de achtertuin want ik heb geen achtertuin![]()
En al had ik een achtertuin dan kwam ik er nooit, Eckte Fokker jeweettoch.
Oh ja doe maar, lijkt me leukquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zal ik voor je rappen zo?
Rappen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zal ik voor je rappen zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie weetquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:46 schreef Viro het volgende:
[..]
ik moest ff kijken, maar is dat jouw achterste ?
Dat zal voor jou altijd een vraag blijvenquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:46 schreef Viro het volgende:
[..]
ik moest ff kijken, maar is dat jouw achterste ?
quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat zal voor jou altijd een vraag blijven
saai, niks geleerd en heb 15 x ofzo gehoord dat ik er niet al te best uitzagquote:
Oh goed beginquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
saai, niks geleerd en heb 15 x ofzo gehoord dat ik er niet al te best uitzag![]()
kortom: heerlijk.
Oh en 2 soort van klasgenoten van mij zijn Fok!kers, nu moet ik alleen nog achter hun usernamen komen
Ik denk het niet hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
waarom denken zoveel fok!kers dat ik een vent ben
Je offlinestatus. Dan zie je niet dat je een meisje bent.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Door je manboobsquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
jups:P moet toch maar eens een avond optijd naar bed denk ikquote:
Darts is tofquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:51 schreef djkoelkast het volgende:
En ik ben schijnbaar homo omdat ik darts kijk
quote:
2x gemini pt 2400 + numark dxm 01quote:
ow, okeej, het zalquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je offlinestatus. Dan zie je niet dat je een meisje bent.
Da's wel awesomequote:Op donderdag 17 maart 2011 19:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
2x gemini pt 2400 + numark dxm 01
of te wel, draaitafels
Is weleens goed jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jups:P moet toch maar eens een avond optijd naar bed denk ik
huh je moest je dinges naast je dingens toch in een vrouw veranderen enzo etcquote:
heb niks veranderdquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
huh je moest je dinges naast je dingens toch in een vrouw veranderen enzo etc
zometeen trouwens een leuken MOP!!!!!!!1111111111
het is zooo irri dat het laat in de nacht vaak nog zo gezellig isquote:
Deathmetalquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
genre aanvraag kan ALTIJD
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:56 schreef djkoelkast het volgende:
Vanaf morgen trouwens darts vanuit Nederland op rtl7, van 22:00-00:00u
Cootje en jelle morgenquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:56 schreef djkoelkast het volgende:
Vanaf morgen trouwens darts vanuit Nederland op rtl7, van 22:00-00:00u
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
DeathmetalOKESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KOMT ER AAN ZO
:')
ik weet geeneens hoe ik dit genre moet noemen. en ik dacht toch wel dat ik redelijk bekend was met "bliepjesmuziek"quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
genre aanvraag kan ALTIJD
na de death metal en daarvoor nog LEUKEN MOP!!quote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het is zooo irri dat het laat in de nacht vaak nog zo gezellig is
Gelukkig zet ik hem zo uitquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
na de death metal en daarvoor nog LEUKEN MOP!!
Co stompe - Jelle klaasenquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, het zijn "de beste NL'ers"
Roland Scholten________!
ik ga vanaaf proberen om uiterlijk om 2 uur te gaan slapenquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:58 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
alleen in het weekend mag ik het van mezelf laat maken
Heb je morgen geen school?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ga vanaaf proberen om uiterlijk om 2 uur te gaan slapen![]()
dat probeerde ik gisteren ook
1ste uur vrijquote:
Nu zie ik wel dat je een meisje bentquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
1ste uur vrijen tot kwart voor 1, en als ik om 2 uur ga slapen dan heb ik meer slaap dan normaal
wat zag je anders dan? want ik zag zelfde poppetje met een rood kruisjequote:Op donderdag 17 maart 2011 20:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nu zie ik wel dat je een meisje bent[ afbeelding ]
Oooooohquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
1ste uur vrijen tot kwart voor 1, en als ik om 2 uur ga slapen dan heb ik meer slaap dan normaal
Die is al beter dan die 2 grappen bij elkaar die ik net hoordequote:Op donderdag 17 maart 2011 20:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat zag je anders dan? want ik zag zelfde poppetje met een rood kruisje
hihi een meisje met een rood kruisje.. zelfde grapsig niveau als de deejee hihi
Haha veel plezierquote:
Ik ookquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:03 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ooooooh![]()
ik moet nog 1 keertje vroeg naar bed en daarna lekker weekend
Ook niet mijn smaak.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga zo douchen denk ik.. vin dit beetje herrie
Ahh maar winkelen is leukquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ookonee wacht.. zaterdag ga ik met mijn broertje winkelen, om half 9
![]()
nog 2 keer vroegslapen voor mij
haha, jaquote:
Hoiquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:06 schreef Lama443 het volgende:
hallon mensen van de foks
Is het nog een beetje gezellig?
altijd tochquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:06 schreef Lama443 het volgende:
hallon mensen van de foks
Is het nog een beetje gezellig?
NERDquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb het zelf aangevraagd
Het was voor de grapquote:
had dan nog Slayer aangevraagdquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb het zelf aangevraagd
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het was voor de grap
Ik heb dat plaatje gebookmarkt nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
ga je zelf ook nog shoppen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
haha, ja![]()
mijn broertje moet nieuwe broeken en schoenen, dus ga met hem mee zodat hij ook nog wat shirts koopt
Ik voel me vereerdquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:09 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik heb dat plaatje gebookmarkt nu
wat wil je horen en wanneer ben je terug?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga douchen, als ik er weer ben hoop ik op mooiere muziekjes![]()
een mens mag toch altijd hoop hebben![]()
waarschijnlijk welquote:
over niet al te lange tijd, en dat dm ik dan welquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat wil je horen en wanneer ben je terug?
Kan je anders britpop draaienquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat wil je horen en wanneer ben je terug?
4 x een kwartquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
uitslag onderzoek: fokkers denken dat 2x de helft een kwart is
quote:
eh hebben we niet, wel alles van radioheadquote:
Oh oke, Creep van Radiohead?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
eh hebben we niet, wel alles van radiohead
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
eh hebben we niet, wel alles van radiohead
Zijn dat jouw billen?quote:
welkom terugquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Ik ben er weer, Ajax is ouderwets slecht met Pizzakoek
Oohhhquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarschijnlijk welheb supermooie schoenen gezien
Die kostte ons vorig jaar ook punten...quote:
Misschienquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:14 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Zijn dat jouw billen?
Klote voetbal
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:18 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Die kostte ons vorig jaar ook punten...
Gewoon bagger dit
Dan heb jij misschien wel hele mooie billenquote:
fixedquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:20 schreef Lama443 het volgende:
Jeroen Verhoeven is wel een fuckin drama
neequote:Op donderdag 17 maart 2011 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft dezen dj Tenpole Tudor - The swords of a thousand men?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:19 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dan heb jij misschien wel hele mooie billen
neeh hij is serieus een echte baas, sowieso bijna net zo goed als stekelenburgquote:
Als 3e keeper is hij beter dan menig 1e keeper in de eredivisie...quote:
Isaksson & Michailov zijn goed, michel vorm.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:23 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Als 3e keeper is hij beter dan menig 1e keeper in de eredivisie...
Isaksson goedquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Isaksson & Michailov zijn goed, michel vorm.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:23 schreef Lama443 het volgende:
[..]
neeh hij is serieus een echte baas, sowieso bijna net zo goed als stekelenburg
ik wil hem 2e keeper van ned elftal sowieso
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |