Als topic vol is, maakt diegene met de laatste post een nieuwe aan. Dus heb ik maar even voor je gedaan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:46 schreef nick1337 het volgende:
faat wt dan?:Pmoest ik nieuwe post maken ofzo
k wist ik veelquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als topic vol is, maakt diegene met de laatste post een nieuwe aan. Dus heb ik maar even voor je gedaan.
Ach hij is nieuw met fok, snap best dat hij dat nog niet weetquote:
Ik wijs mensen graag terecht, laat mequote:Op donderdag 17 maart 2011 16:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ach hij is nieuw met fok, snap best dat hij dat nog niet weet, en zo is het ook opgelost.
Dat weet ik maar ik verdedig hemquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik wijs mensen graag terecht, laat me
Jazekerquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:52 schreef Neroje het volgende:
Zoek ik een goede trance plaat op, zodat het lekker past bij nick...
Krijgen we dit...
Onderhoud betekent niet per definitie dat er iets mis is hequote:
d0hquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Onderhoud betekent niet per definitie dat er iets mis is he
meestal wel hoor, anders zou je geen onderhoud hoeven doen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Onderhoud betekent niet per definitie dat er iets mis is he
Blijkbaar wist naatje dat nietquote:
Bullshit. Dan ben je aan het repareren. Onderhoud doe je voor je het moet reparerenquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
meestal wel hoor, anders zou je geen onderhoud hoeven doen.
Yea!quote:We are ready to reveal the sound of 'Digital Age'. From the beginning of April we will start releasing the long awaited tracks of Wildstylez, Noisecontrollers and Pavelow. 10 weeks of complete madness. Are you all ready for it?
Repareren is als er iets kapot is ja, maar als je de server wilt upgraden om te voorkomen dat ie kapot gaat, dan is er wel iets mis, namelijk dat ie anders kapot zou gaan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bullshit. Dan ben je aan het repareren. Onderhoud doe je voor je het moet repareren
lalala ja of neequote:Op donderdag 17 maart 2011 16:57 schreef nick1337 het volgende:
nog even stamp-en laatste tracksstaat volgende al klaar?
Ja Neroje was er al volgens mij.quote:
Er is onderhoud. Klaar. Er staat nergens dat er iets mis is. Als Ez had gewild dat jij dat wist had hij het wel in de OP gezetquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Repareren is als er iets kapot is ja, maar als je de server wilt upgraden om te voorkomen dat ie kapot gaat, dan is er wel iets mis, namelijk dat ie anders kapot zou gaan.
Hoe sla ik iemand in elkaar die groter is dan mij?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:59 schreef Monopoly het volgende:
WTF , ik krijg een PM over dat ik de baas ben van de Fok Knokploeg
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hoe sla ik iemand in elkaar die groter is dan mij?
Hoi, je luistert naar mijquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum tuned ook weer in
Wat vind je van de plaat die ik aanvroeg?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:09 schreef Neroje het volgende:
[..]
Nu kan ik niet meer terug ook natuurlijk
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:10 schreef Goudvis_ het volgende:
Oh ik geloof dat ik bijna mijn nieuwe baantje waar ik 2x heb gewerkt alweer kwijt ben
13:00quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoelaat ben je begonnen?
Hoe doe je dat dan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:10 schreef Goudvis_ het volgende:
Oh ik geloof dat ik bijna mijn nieuwe baantje waar ik 2x heb gewerkt alweer kwijt ben
Komt eraanquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat vind je van de plaat die ik aanvroeg?
Kreeg een telefoontje van de ijssalon daarnet, van die bazin. 'Ja, je hoeft morgen niet te komen werken, want het is slecht weer dus weinig klanten. Oh trouwens, ik zie dat je 19 bent dus dat is voor mij heel duur.'quote:
Hoiquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:11 schreef naatje_1 het volgende:
ik [ afbeelding ] sharrstem![]()
hoi sharr
quote:
subtiel ook van haarquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:12 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Kreeg een telefoontje van de ijssalon daarnet, van die bazin. 'Ja, je hoeft morgen niet te komen werken, want het is slecht weer dus weinig klanten. Oh trouwens, ik zie dat je 19 bent dus dat is voor mij heel duur.'
'Maar ik ben 18. En die en die zijn ook 18.'
'Ja die zijn een jaar jonger dan jij. En ik wil eigenlijk 17 en 16 jarigen'
oke dan____
Leeftijdsiscriminatie...quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:12 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Kreeg een telefoontje van de ijssalon daarnet, van die bazin. 'Ja, je hoeft morgen niet te komen werken, want het is slecht weer dus weinig klanten. Oh trouwens, ik zie dat je 19 bent dus dat is voor mij heel duur.'
oke dan____
had ze dat niet eerder kunnen bedenkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:12 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
oke dan____
Ja heb ook pas 20x gezegd hoor dat ik 18 ben.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:13 schreef Neroje het volgende:
[..]
Leeftijdsiscriminatie...
Ik mag binnenkort twee daagjes scholiertjes rondleiden op de TU... Levert ook geld op
Lieve luisteraars, ik presenteer u: de reden dat ik dit nummer draaiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in spoiler omdat ze er achter proberen te komen hoe ik heet
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Hallon 13 juli meisje.quote:
en bedanktquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:17 schreef Neroje het volgende:
[..]
Lieve luisteraars, ik presenteer u: de reden dat ik dit nummer draai
Ik dacht even dat het lola wasquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
wtc
Echt. Die TS!
Zijn posthistorie!!_!
Toch niet die ene he ?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:20 schreef djkoelkast het volgende:
Nieuwe jingles in Draakje![]()
Neroje krijgt de primeur op de mooiste nieuwe monojingle
Bang. Ik ben hetquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:20 schreef djkoelkast het volgende:
Nieuwe jingles in Draakje![]()
Neroje krijgt de primeur op de mooiste nieuwe monojingle
Haha ik hoorde hemquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
"ik wil seks met huppelkrankjorum"
Nee hoor
quote:
Iddquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:27 schreef Goudvis_ het volgende:
Beetje jammer wel dat Faithless stopt
Nee, RIP Nate Dogg.quote:
Dat wist ik nog niet eensquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:27 schreef Goudvis_ het volgende:
Beetje jammer wel dat Faithless stopt
Toverwoord?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:29 schreef gewoonfaye het volgende:
godsamme, mijn tante belde, dus ik heb de jingle gemist
ik zeg: NOG EEN KEER!
Alsjeblieft?quote:
Jaaa, neroje?plsquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:29 schreef gewoonfaye het volgende:
Telepathie.quote:
mooien muziekjequote:Op donderdag 17 maart 2011 17:31 schreef djkoelkast het volgende:
Ik dacht al wat een boutmuziek en wat heeft die vent een kutstem.
Editors
zie hier!quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:29 schreef gewoonfaye het volgende:
ALSJEBLLIEEFT?
dat mag jij vindenquote:
vraag dat nou niet! hij heeft vaak goede redenatiesquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:32 schreef naatje_1 het volgende:
Dat je die muziek niet mooi vind kan ik me voorstellen, maar zijn stem niet mooi? Hoezo dat? Het is niet AC/DC achtig ofzo...
Het is wel een bijzonder stemgeluid, dat zekerquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:32 schreef naatje_1 het volgende:
Dat je die muziek niet mooi vind kan ik me voorstellen, maar zijn stem niet mooi? Hoezo dat? Het is niet AC/DC achtig ofzo...
Ik zou het echt niet weten eerlijk gezegdquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:38 schreef Goudvis_ het volgende:
Dit was toch ook zo'n tune van Olympische Spelen in Beijing?Of zit ik er nu helemaal naast?
Ik zocht iets van Muse, deze voldeed wel aan de iets hardere gitaren...quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:39 schreef naatje_1 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
HOE WIST JE DAT, HELD
jooaaaaaaaaaaaaahquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:40 schreef naatje_1 het volgende:
DIT IS MIJN FAVORIETE ROCK SONG ALLER TIJDEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Baasquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:40 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ik zocht iets van Muse, deze voldeed wel aan de iets hardere gitaren...
You're welcome
Verkouden nog.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat mag jij vinden![]()
hoe is t? nog ziek?
dat is best lang, ik zet hier 800 gig over in 30 minutenquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:42 schreef Huppelmuts het volgende:
174 gig overgezet![]()
Ik heb er maar rum 3 uur over gedaan
aaw, dat schiet ook niet echt op hequote:
hihi, ik bedoelde eigenlijk liefde voor jou omdat muziekquote:
Ik was al een uur bezig en toen pas kwam koelkast met een of ander handig proggiequote:Op donderdag 17 maart 2011 17:42 schreef Viro het volgende:
[..]
dat is best lang, ik zet hier 800 gig over in 30 minuten
ik tune net in. maar idd lijkt of snuf draaitquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:43 schreef djkoelkast het volgende:
Ik luister nu een half uur en ik heb nog niks "divers" gehoord hoor.
Ik hoor alternative, 't is net of Snuf. draait.
dan tune je net te laat in, want hij heeft ook justice, bloody beetroots, faithless gedraaidquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:43 schreef djkoelkast het volgende:
Heb ik ook gehoord, valt ook redelijk onder alternative. Alleen dan elektronisch.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan tune je net te laat in, want hij heeft ook justice, bloody beetroots, faithless gedraaid
Tja, dit lijkt door het gros te worden gewaardeerd... Als iedereen aan het haten was had ik iets anders gedaan...quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:43 schreef djkoelkast het volgende:
justice alternatief?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb ik ook gehoord, valt ook redelijk onder alternative. Alleen dan elektronisch.
Nee hoor, je moet lekker draaien wat je leuk vindtquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:44 schreef Neroje het volgende:
[..]
Tja, dit lijkt door het gros te worden gewaardeerd... Als iedereen aan het haten was had ik iets anders gedaan...
En dat jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan tune je net te laat in, want hij heeft ook justice, bloody beetroots, faithless gedraaid
hij komt altijd wanneer je al bezig bentquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was al een uur bezig en toen pas kwam koelkast met een of ander handig proggie
dit dusquote:
Ja de timing wasquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:45 schreef Viro het volgende:
[..]
hij komt altijd wanneer je al bezig bent
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:45 schreef djkoelkast het volgende:
Pas op he, ik word De Progjesman genoemd.
Dan moet men mij er maar om vragen hoor.
quote:
agh, jij noemt alles wat op 3fm gedraaid wordt alternatief...quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:45 schreef djkoelkast het volgende:
Justice is behoorlijk alternatief qua elektronica, zeker
rihanna, dat is pas alternatief!quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
agh, jij noemt alles wat op 3fm gedraaid wordt alternatief...
zie mijn edit dan jonguhquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben het ook eens met dat alles van 3FM alternatief is.
Het was toch 3FM Alternative Radio
Het is goede muziek met Neroje tijdquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:47 schreef Viro het volgende:
oh god ik zie alweer hoe laat het is in het topic
Toch raar dat 3fm dan nu een groter luisterbereik dan 538 heeft.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben het ook eens met dat alles van 3FM alternatief is.
Het was toch 3FM Alternative Radio
naatje verpestte een c..c..c.comboquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
eens met bovenstaande posts
de kwoots dan
Dat is niet raar.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Toch raar dat 3fm dan nu een groter luisterbereik dan 538 heeft.
ik zeg niet dat je baggermuziek draait, ik geniet er zelfs van. Het heeft meer betrekking op bepaalde usersquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:48 schreef Neroje het volgende:
[..]
Het is goede muziek met Neroje tijd
valt best mee tegenwoordigquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is niet raar.
538 is herhaalradio, luister 1 week en je hebt het hele reportoire van het hele jaar gehoord. Ik zou daar ook schijt en schijt ziek van worden.
ze draaien zelfs U2 hoor, weet ik van een klasgenoot.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:50 schreef Viro het volgende:
[..]
euhm hier ben ik het eens met koelkast
538quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is niet raar.
538 is herhaalradio, luister 1 week en je hebt het hele reportoire van het hele jaar gehoord. Ik zou daar ook schijt en schijt ziek van worden.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:49 schreef Viro het volgende:
Ik ga weer eens achter mijn xbox hangen met ninja gaiden 2
[..]
ik zeg niet dat je baggermuziek draait, ik geniet er zelfs van. Het heeft meer betrekking op bepaalde users
lamlul dat je bentquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik luister 6 dagen per jaar professionele radio. De rest van het jaar ONZ Radio
ooh jaaaquote:
maar je praat niet?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:48 schreef Neroje het volgende:
[..]
Het is goede muziek met Neroje tijd
Die heb ik niet staan, en hierna past nog precies één nummerquote:
6 dagen SR en de rest van het jaar ONZ Radio. Laatste bestaat pas vanaf 8-1-2011. Wat heb je voorgaande jaren dan zitten luisteren als SR voorbij was?quote:
Vrijwel niets. Het is hier normaal de hele dag stil, of ik zet zelf muziek op, maar dat doe ik maar weinig. Nu is het ook stil.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:55 schreef Viro het volgende:
[..]
6 dagen SR en de rest van het jaar ONZ Radio. Laatste bestaat pas vanaf 8-1-2011. Wat heb je voorgaande jaren dan zitten luisteren als SR voorbij was?
brrrr stilquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vrijwel niets. Het is hier normaal de hele dag stil, of ik zet zelf muziek op, maar dat doe ik maar weinig. Nu is het ook stil.
Dan slaat je post nergens op, maar dat heeft geen 1 post gedaan in deze hele reeksquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vrijwel niets. Het is hier normaal de hele dag stil, of ik zet zelf muziek op, maar dat doe ik maar weinig. Nu is het ook stil.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan slaat je post nergens op, maar dat heeft geen 1 post gedaan in deze hele reeks![]()
Kijk, qua grote zenders:quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is niet raar.
Lekker op dreef he.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan slaat je post nergens op, maar dat heeft geen 1 post gedaan in deze hele reeks![]()
daar is het ONZ voorquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Kan ik tot 18.30 door? Er lijkt niemand na mij te staan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Lekker op dreef he.
Ik luister sinds ONZ Radio bestaat elke dag de hele dag + avond. Alleen nu even niet tot 18u want dat alternatieve trek ik gewoon niet.
538 en Qquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:57 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Kijk, qua grote zenders:
Wil je alleen maar hits horen --> 538
Wil je een klein beetje hits en heul veel alternatief --> 3fm
Wil je een gedeelte hits, een gedeelte klassiekers uit de jaren 2000-2010 --> Q
Wil je alleen maar klassiekers uit de jaren 2000-2010 met een zooitje Nederlandse muziek --> Sky
Wil je oudere hitjes uit 80-90 --> Veronica
Wil je hits met techno/remixes --> SlamFM
Wil je alleen maar Nederlandse muziek en ben je een vrouw --> 100% nl
Wil je complete nonsense, ranzige shit, bullshit en briljante, maar ook walgelijke muziek horen >> ONZ Radioquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:57 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Kijk, qua grote zenders:
Wil je alleen maar klassiekers uit de jaren 2000-2010 met een zooitje Nederlandse muziek --> Sky
Daar ben ik het gewoon niet mee eensquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:57 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Kijk, qua grote zenders:
Uittunen omdat het je te veel wordt?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Lekker op dreef he.
Ik luister sinds ONZ Radio bestaat elke dag de hele dag + avond. Alleen nu even niet tot 18u want dat alternatieve trek ik gewoon niet.
Ja maar dat was van jou ook wel een beetje te verwachten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar ben ik het gewoon niet mee eens
Nog langer stiltequote:Op donderdag 17 maart 2011 17:58 schreef Neroje het volgende:
[..]
Kan ik tot 18.30 door? Er lijkt niemand na mij te staan?
Ja kan beter weer maken dat ik weg ben uit het reeksquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Lekker op dreef he.
naatje_1 en soort van naatje_2 gaan met elkaar in discussie?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:58 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Ja maar dat was van jou ook wel een beetje te verwachten.
Om 18:30 moet ik eten, klaar...quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nog langer stilte![]()
En liever geen halve uurtjes, ga dan tot 19u, dan zet ik draakje uit tot vannacht.
KinkFM heeft hier ooit een halfuurtje aangestaan, niet mijn zender. Stubru klinkt als een soort clisma-kuur.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:59 schreef naatje_1 het volgende:
Koelkast, of StefanKollaart, hebben jullie ooit in je leven stubru of kinkfm geluisterd?
Whaha die puffen-smileyquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Uittunen omdat het je te veel wordt?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:59 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
naatje_1 en soort van naatje_2 gaan met elkaar in discussie?
ik deel deze meningquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar ben ik het gewoon niet mee eens
Normaliter moet hij het altijd doen, alleen de voeding is er vannacht uitgeklapt. Ik heb een nieuwe besteld maar die is er pas zaterdag. Ik denk dat deze het nu wel blijft doen tot zaterdagquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
koelkast?
gaat draakje het vannacht wel doen, kbedoel die site![]()
en jouw tip was geniaaaaal![]()
![]()
Knap dat je toch nog een hele minuut nodig had om die te bedenken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:59 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
naatje_1 en soort van naatje_2 gaan met elkaar in discussie?
ke danquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Normaliter moet hij het altijd doen, alleen de voeding is er vannacht uitgeklapt. Ik heb een nieuwe besteld maar die is er pas zaterdag. Ik denk dat deze het nu wel blijft doen tot zaterdag
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Normaliter moet hij het altijd doen, alleen de voeding is er vannacht uitgeklapt. Ik heb een nieuwe besteld maar die is er pas zaterdag. Ik denk dat deze het nu wel blijft doen tot zaterdag
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:00 schreef Viro het volgende:
Koelkast zijn er weer open slots?
ik kan anders wel ff weer een TurnUpTheBass nummer instarten
Je hoeft niet meteen te bitchenquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:59 schreef Neroje het volgende:
[..]
Om 18:30 moet ik eten, klaar...
Maar anders mag draakje er nu in hoor, ook best...
Soort van 25 seconden?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:01 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Knap dat je toch nog een hele minuut nodig had om die te bedenken.
was jij het niet die in eigen zendtijd zat te prediken over dat uittunen sneu is?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Whaha die puffen-smiley![]()
Alternatief/rock ik heb er echt compleet niets mee. Ik word er ook strontchagrijnig van omdat het altijd zo depressief klinkt. Ik luister vrolijke muziek met vrolijke melodieën. Dan zet ik hem bij depriherrie wel eens uit ja
Wut, bitchen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen te bitchen
las net dat voeding van draakje niet 100% is. Misschien kan ik het over een uurtje overnemen. Heb wel een paar mixen van een uur staan hier/quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oh Draakje zit er al in, prima toch, dan heeft iedereen z'n zin
Als ik 1 nummer draai wat je niet bevalt ga je toch niet uittunen, doe ik ook niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
was jij het niet die in eigen zendtijd zat te prediken over dat uittunen sneu is?
3 pufsmileys voor jou!
![]()
![]()
Ik heb ooit een halfuur Kale Kano aangehoord :pquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als ik 1 nummer draai wat je niet bevalt ga je toch niet uittunen, doe ik ook niet.
Ik heb een half uur alternative aangehoord, toen was ik het zat.
Voeding van Draakje is niets mis mee. De webserver voeding zit een beetje los. Als die er uit ligt kun je niet aanvragen, that's all. Maar nu zit ik er bijquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:03 schreef Viro het volgende:
[..]
las net dat voeding van draakje niet 100% is. Misschien kan ik het over een uurtje overnemen. Heb wel een paar mixen van een uur staan hier/
Dat was straf.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:04 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Ik heb ooit een halfuur Kale Kano aangehoord :p
oh wacht, ik zag je aan voor naatje, ik vond het al zo vreemdquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als ik 1 nummer draai wat je niet bevalt ga je toch niet uittunen, doe ik ook niet.
Ik heb een half uur alternative aangehoord, toen was ik het zat.
Vrijwel alles, alleen hoe meer richting rock/hardrock/metal/alternative hoe minder ik het waardeer.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
oh wacht, ik zag je aan voor naatje, ik vond het al zo vreemd
maar wat luister jij dan?
Ik heb geen 20 negerpiemels in mijn mond hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
oh wacht, ik zag je aan voor naatje, ik vond het al zo vreemd
maar wat luister jij dan?
Ik weet van niksquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
zo kwam het over, pardon indien verkeerd begrepen
Mag er alsjeblieft wat van MGMT in Draakje? Alsjeblieft? Er staat nu maar 1 nummer, maar dat is een mix met Daft Punk volgens mij.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vrijwel alles, alleen hoe meer richting rock/hardrock/metal/alternative hoe minder ik het waardeer.
Ik zit zelf meer aan de dancekant, maar zeker niet beperkt tot alleen dance.
Ik heb gewoon een half uur non-stop kale kano uitgezondenquote:
Nee, foute vis mag nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:07 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Mag er alsjeblieft wat van MGMT in Draakje? Alsjeblieft? Er staat nu maar 1 nummer, maar dat is een mix met Daft Punk volgens mij.
MGMT is imo niet eens foute muziekquote:
heb het niet meegemaakt, luister pas vanaf 14-1-2011 naar onz radio.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een half uur non-stop kale kano uitgezonden
Omdat niemand me wilde overnemen en toen was er nog geen Draakje en ik moest weg.
vandaar dequote:Op donderdag 17 maart 2011 18:08 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
MGMT is imo niet eens foute muziek
Alles mag er in, alleen moet je het wel aanleveren.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:07 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Mag er alsjeblieft wat van MGMT in Draakje? Alsjeblieft? Er staat nu maar 1 nummer, maar dat is een mix met Daft Punk volgens mij.
dan komen mijn nummers van metallica, motorhead, slayer enzo niet erinquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alles mag er in, alleen moet je het wel aanleveren.
256kbps CBR mp3 of hoger en ik zet het er pas in als ik tijd heb.
Hou wel rekening met aanvragen tussen 10:00-22:00u, dat dat geen harde / al te alternatieve platen zijn.
Mogen er in principe in, maar niet tussen 10:00-22:00u aangevraagd worden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:09 schreef Viro het volgende:
[..]
dan komen mijn nummers van metallica, motorhead, slayer enzo niet erin
Ik wil gewoon van het idee af dat 3fm een alternatief hitstation is. Als 3fm écht alternatief was, dan hoorden jullie de hele dag de muziek van 3voor12 op de radio. Dan zou ik onzin radio hebben uitgezet, en was ik nu 3fm aan het luisteren... Want agh, dat beetje hits, dat maakt nou ook niet uit als je een echt alternatief station hebt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:58 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Ja maar dat was van jou ook wel een beetje te verwachten.
Waar moet ik dat aanleveren?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alles mag er in, alleen moet je het wel aanleveren.
256kbps CBR mp3 of hoger en ik zet het er pas in als ik tijd heb.
Hou wel rekening met aanvragen tussen 10:00-22:00u, dat dat geen harde / al te alternatieve platen zijn.
oh ok, gelukkig maarquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mogen er in principe in, maar niet tussen 10:00-22:00u aangevraagd worden.
vernoemd naar dragemsquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:11 schreef StefanKollaart het volgende:
Waarom heet de nonstop/verzoekmachine eigenlijk draakje?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:11 schreef StefanKollaart het volgende:
Waarom heet de nonstop/verzoekmachine eigenlijk draakje?
quote:
Maar ze draaien wel veel meer alternative dan gemiddeld. Ook tijdens SR2010 hoor is super veel rock-achtige alternatief-achtige platen en veel minder de pop/dancepop platen.quote:
3fm is alternatief.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:14 schreef naatje_1 het volgende:
Gewoon, het enige wat ik dus vraag is of jullie 3fm niet alternatief willen noemen. Gitaarradio mag je het noemen, maar niet alternatief.
En dan houd ik er ook gewoon over op, als jullie niet meer aankomen met '3fm is alternatief'.
Zeg dan "ik vind dat 3fm alternatief is", want je presenteert het als een feit, terwijl het een onjuist feit is.quote:
3FM = Alternative.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oja, dat ook nog3fm heeft zelfs, naast gewoon 3fm, nog een 3fm alternative station...
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
3FM = Alternative.
En af en toe wat hits of hitprogramma's.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeg dan "ik vind dat 3fm alternatief is", want je presenteert het als een feit, terwijl het een onjuist feit is.
Neon T rees is niet alternatiefquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:20 schreef naatje_1 het volgende:
18:15| Racoon - No Mercy | niet alternatief
18:08| R.E.M. - Shiny Happy People | niet alternatief
17:55| Naked & Famous - Young Blood (3fm Megahit) | alternatief
17:51| Rowwen Heze - Limburg | absoluut niet alternatief
17:44| Ilse Delange - Carousel | niet alternatief
17:40| Queen - Don't Stop Me Now | niet alternatief
17:29| Train - Hey Soul Sister | absoluut niet alternatief
17:19| Beady Eye - The Roller | alternatief
17:09| Pink - Fuckin' Perfect | niet alternatief
16:53| Beth Ditto - I Wrote The Book | niet alternatief
16:44| Neon Trees - Animal | geen idee eigenlijkzal wel alternatief zijn
16:38| Live - Lightning Crashes | niet alternatief
16:29| Graffiti 6 - Love Don't Conquer Me | niet alternatief
16:18| Anouk - Killer Bee | niet alternatief
16:15| Cee Lo Green - Bright Lights Bigger City | niet alternatief
Variërende Bit Rate. Dus niet elk stukje is 262 kbpsquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:21 schreef Goudvis_ het volgende:
Koelkast, ik ben een muzieknoob.. Wat betekent het als er staat bij een liedje 262 kbps (VBR)?
Is dat wel of niet goed?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:21 schreef Patje1987 het volgende:
Waarom praten we over 3FM? Dit is ONZ Radio
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:14 schreef naatje_1 het volgende:
Gewoon, het enige wat ik dus vraag is of jullie 3fm niet alternatief willen noemen. Gitaarradio mag je het noemen, maar niet alternatief.
En dan houd ik er ook gewoon over op, als jullie niet meer aankomen met '3fm is alternatief'.
ohh pffquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Variërende Bit Rate. Dus niet elk stukje is 262 kbps
Waarom moet je hier je gelijk halen dan?quote:
dan zijn het 2 alternatieve platen in fucking 2 uurquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:21 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Neon T rees is niet alternatief
in that case ff mijn muziek online gooien op mijn megaupload accountquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Via mail, msn, skype, zippyshare, wat je belieft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, moet CBR zijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:21 schreef Goudvis_ het volgende:
Koelkast, ik ben een muzieknoob.. Wat betekent het als er staat bij een liedje 262 kbps (VBR)?
Is dat wel of niet goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |