het begon hiermee:quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waarom moet je hier je gelijk halen dan?
en toen zei ikquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:43 schreef djkoelkast het volgende:
Ik luister nu een half uur en ik heb nog niks "divers" gehoord hoor.
Ik hoor alternative, 't is net of Snuf. draait.
en dat beaamde koelkastquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
agh, jij noemt alles wat op 3fm gedraaid wordt alternatief...
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:22 schreef Viro het volgende:
[..]
in that case ff mijn muziek online gooien op mijn megaupload accountJa, dat gaat niet gebeuren. Nooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kies 10 nummers uit die het beste passen en dus niet te zwaar zijn en ik zet ze er met liefde in.
Ja hoor, even je genre door de DM dan zet ik je er na het eten in.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:27 schreef mr-green het volgende:
Hoi![]()
Kan ik vanavond nog van 23:00 tot 00:00 draaien?
Ik zit even te kijken en de muziek die ik in Draakje zou willen hebben is óf VBR óf te lage kbpsquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, dat gaat niet gebeuren. Nooit.
Kies 10 nummers uit die het beste passen en dus niet te zwaar zijn en ik zet ze er met liefde in.
als iemand een mening heeft waarin jij je niet kan vinden of wat jij niet leuk vind moet jij altijd in discussie gaan totdat jij je gelijk krijgt. Het heeft al vaker de sfeer verpest in deze reeks.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het begon hiermee:
[..]
en toen zei ik
[..]
en dat beaamde koelkast
Maak even een lijst en PM die, dan ga ik kijken of ik ze kan vinden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:28 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik zit even te kijken en de muziek die ik in Draakje zou willen hebben is óf VBR óf te lage kbpsDus gaat hem niet worden helaas.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maak even een lijst en PM die, dan ga ik kijken of ik ze kan vinden.
komt in orde. Ik zorg er eerst voor dat de tags in orde zijn. ben al een tijdje bezigquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, dat gaat niet gebeuren. Nooit.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:29 schreef Viro het volgende:
[..]
als iemand een mening heeft waarin jij je niet kan vinden of wat jij niet leuk vind moet jij altijd in discussie gaan totdat jij je gelijk krijgt. Het heeft al vaker de sfeer verpest in deze reeks.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeg dan "ik vind dat 3fm alternatief is", want je presenteert het als een feit, terwijl het een onjuist feit is.
heb je de post eronder gezien?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:33 schreef Viro het volgende:
[..]
heb je de post eronder gezien?Ja, dat is het logo van een themakanaal en niet van 3fm zelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
RATM!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:35 schreef Onufriev het volgende:
Wat verstaan jullie onder alternative eigenlijk?
Dat is niet waar, al ben ik geen grote fan van VBR, het is meestal beter dan 192 kbps CBR.quote:
Alles wat op de 3voor12 site staat is alternatief.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:35 schreef Onufriev het volgende:
Wat verstaan jullie onder alternative eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |