quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij is Fokker hoor! ditisOPAATJE
Ik hoop toch zo op een sms "wonder" en dat hij eruit gaat.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:14 schreef itsme het volgende:
Ha Flip staat strak van de zenuwen. Eikel. Ik vind het erg jammer dat hij niet weg gaat vanavond.
Da;s makkelijk als hij zijn eigen haar zo kan knippen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:14 schreef mootie het volgende:
Guido knipt op de valreep het haar van Guido.
Ik geloof je wel, heb zelf ook ergens iets gelezen, maar dé site zelf meldt er niks over.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:15 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Er stond gisteren in een van de cossen een bericht hierover dat de stem vanavond dit zal mededelen. het was volgens mij gekopieerd uit televaag.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:14 schreef beequeen het volgende:
Kan dat Off Topic gelul over die ouwe lul naar de SC? Bedankt.
Hij vroeg net wel aan Guido of hij het korter wou..quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:18 schreef Tamaartje het volgende:
Servio doet ook wat hij mooi vind... hij vraagt het niet ff ofzo
Maar hij zei wel ik doe het aan deze kant korter, weet niet of jij dat mooi vind, maar ik welquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:19 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Hij vroeg net wel aan Guido of hij het korter wou..
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:14 schreef beequeen het volgende:
Kan dat Off Topic gelul over die ouwe lul naar de SC? Bedankt.
Merci!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:19 schreef angeljacky het volgende:
Boeiende opdracht Secret Story
van onze redactie
AMSTERDAM - De bewoners van het Secret Story-huis moeten nog dichter op elkaars lip zitten. Ze zullen in tweetallen aan elkaar worden geboeid.
Foto: ANP Kippa
De bewoners zitten minimaal 24 uur of zelfs langer aan elkaar vast. Zelfs douchen moet samen! Morgenavond maakt 'De Stem' de opdracht bekend.
Donderdag zal een van de genomineerden het Huis der geheimen verlaten. De mensen kunnen nog stemmen op Guido, Servio en Philip.
Dit stond dus gisteren in de telegraaf
een homofiele cameraman?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:19 schreef Niki.P het volgende:
Waarom zijn er geen vrouwen op de streams?!
Echt zin in deze opdracht!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:19 schreef angeljacky het volgende:
van onze redactie
AMSTERDAM - De bewoners van het Secret Story-huis moeten nog dichter op elkaars lip zitten. Ze zullen in tweetallen aan elkaar worden geboeid.
De bewoners zitten minimaal 24 uur of zelfs langer aan elkaar vast. Zelfs douchen moet samen! Morgenavond maakt 'De Stem' de opdracht bekend.
Donderdag zal een van de genomineerden het Huis der geheimen verlaten. De mensen kunnen nog stemmen op Guido, Servio en Philip.
Die hebben we ff genoeg gezien misschien ? Geen ideequote:Op donderdag 17 maart 2011 18:19 schreef Niki.P het volgende:
Waarom zijn er geen vrouwen op de streams?!
LOL dat geeft aan hoe boeiend hem vindquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:20 schreef mootie het volgende:
Maik is al de hele middag uit beeld, merk het nu pas.
Wie?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:20 schreef mootie het volgende:
Maik is al de hele middag uit beeld, merk het nu pas.
Pfff dat zo'n FLUT opdracht de Telegraaf haalt zeg.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:19 schreef angeljacky het volgende:
van onze redactie
Dat is hier nog maar een keer of 16453 gepost.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:19 schreef angeljacky het volgende:
van onze redactie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |