alweer een afhaaker daaaaaaaaaaaaaaaaaaaagquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:31 schreef Flashbox het volgende:
Pleur dit programma gewoon van de buis, stelletje slechte toneelspelers.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:31 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ze hebben het zelfs naar haar genoemd....
Secreet Story.....
Maar wees eerlijk, als je weet dat de kans er is dat je voor drie maanden weg bent, dan regel je nodige medicatie toch van te voren .... en zeker zo'n regelteef zoals zij.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:31 schreef danilel het volgende:
[..]
Neen, dit verhaal KAN kloppen.
Medicatie verleden mag niet zomaar zonder (schriftelijke) toestemming van patient worden doorgegeven aan derden.
(ben apo ass )
yihaaaaahquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar krijgen wel als verassing een mooi oog![]()
![]()
![]()
![]()
zo is dat ! dat zou een normaal mens indd doen. doe je toch ook als je 3 weken op vakantie gaat? en medicijnen krijg je altijd voor 3 maandenquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:33 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Maar wees eerlijk, als je weet dat de kans er is dat je voor drie maanden weg bent, dan regel je nodige medicatie toch van te voren .... en zeker zo'n regelteef zoals zij.
tuurlijk!quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:33 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Maar wees eerlijk, als je weet dat de kans er is dat je voor drie maanden weg bent, dan regel je nodige medicatie toch van te voren .... en zeker zo'n regelteef zoals zij.
Roevka toch, dat valt me tegenquote:
Je kunt wel blijven zwaaien iedere keer als iemand pissed off is over dit programma.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:33 schreef bollokus het volgende:
[..]
alweer een afhaaker daaaaaaaaaaaaaaaaaaaag![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:34 schreef itsme het volgende:
[..]
Je kunt wel blijven zwaaien iedere keer als iemand pissed off is over dit programma.Zal je nog heel wat keren moeten doen dan. Wij houden van zeiken hier op fok! . Deal with it!
en ik hou van zwaaien op Fok!quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:34 schreef itsme het volgende:
[..]
Je kunt wel blijven zwaaien iedere keer als iemand pissed off is over dit programma.Zal je nog heel wat keren moeten doen dan. Wij houden van zeiken hier op fok! . Deal with it!
Is wat naar mijn mening FOK! groot maakt...quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:34 schreef itsme het volgende:
[..]
Flashbox niet afhakenquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:33 schreef bollokus het volgende:
[..]
alweer een afhaaker daaaaaaaaaaaaaaaaaaaag![]()
![]()
![]()
Ik blijf er bij dat het de grootste onzin is die ze probeert te verkopen. D'r auto regelt ze wel en de nodige medicatie niet ?????quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:34 schreef Stability het volgende:
[..]
zo is dat ! dat zou een normaal mens indd doen. doe je toch ook als je 3 weken op vakantie gaat? en medicijnen krijg je altijd voor 3 maanden
daarom. ze zijn goed door het mandje gevallen daarquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:36 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat het de grootste onzin is die ze probeert te verkopen. D'r auto regelt ze wel en de nodige medicatie niet ?????
![]()
Daar heb je wel gelijk in!quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:33 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Precies en waarom dit het enige forum is waar ik al vanaf 1999 zit en ik me thuis voel. Zeiken is fijn!quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:35 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Is wat naar mijn mening FOK! groot maakt...
Yup Net5 has egg on its face....quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:36 schreef MargrietV het volgende:
NET5 moet eieren voor zijn geld kiezen en ophouden de kluit te belazeren.
Hij loopt lekker wegquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:36 schreef Misiuuu het volgende:
Philip weer lekker bezig maar nu tegen Gerard..
Wordt leuk, Geer heeft een update van Mo gehad.....quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:36 schreef Misiuuu het volgende:
Philip weer lekker bezig maar nu tegen Gerard..
Er zijn er maar 2 die met kop en schouders boven de rest uitsteken... Jouw Gerard en Joanna.quote:
Alweer? Gisteren bij Mo ook al. Bij wie nu?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:37 schreef mootie het volgende:
Flip weer aan het dreigen en chanteren met nominaties?
Gerardquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alweer? Gisteren bij Mo ook al. Bij wie nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |