Als jij in de veronderstelling bent dat dat het geval is... dan heb je het mis. Ik had eerder al aangegeven niet te kunnen dit weekendquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:34 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Kijk, beetje dreigen met deadlines en de resultaten stromen binnen
Netjes heren, keep it up!
gelukkig was het maar een grapjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:39 schreef Razilat het volgende:
[..]
Als jij in de veronderstelling bent dat dat het geval is... dan heb je het mis. Ik had eerder al aangegeven niet te kunnen dit weekend
En ik sarcastischquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:57 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
gelukkig was het maar een grapje
Bah, ben jij zo geindoctrineerd? uit je bed gaan omdat je vriendin in haar slaap praat... mijn reactie zou een welgeplaatste schop onder d'r reet zijn, ik moet het grote geld weer verdienen de volgende dagquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:40 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ik heb opt moment geen tijd om een replaypagina in mekaar te flansen op de site, teveel deadlines deze week. Als iedereen echt persé replays wil zien kan ik een dirretje opengooien...
Als het niet zo'n haast heeft zal ik aankomend weekend wat tijd maken om de site bij te werken en deze toe te voegen.
Vergeet niet dat ik dit ook in mn vrije tijd doe voor gratisWerk de scores al netjes bij zodra ik deze binnen krijg (vanacht om 3 uur nog, je moet wat als je niet kan slapen en je vriendin begint te praten in dr slaap
).
De site zal nog een stuk anders worden in de loop der tijd, ik wil iets maken waar iedereen gewoon tourneys in kan aanmaken en makkelijk kan beheren. Dingen als tourneys voor alleen bronze-silver , of mensen met 3000+ rating kunnen dan gemakkelijk gemaakt worden.
Dus geduld, alles op zn tijd, maar dus niet deze week. ik heb het te druk met dingen waar ik wel voor wordt betaald en waar ik ook op wordt afgerekend als het niet af is
voor sommige zal het vast ten goede komen als ze vooraf even kunnen spieken hoe iemand speelt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:57 schreef YoshiBignose het volgende:
Flut replay's. Het zijn geen GSL matches ofzo. Laat zitten die zooi
Spreek voor je eigen replays.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:57 schreef YoshiBignose het volgende:
Als ik al niet kan slapen door zomertijd en burenlawaai, ja dan ga ik er wel uit ja. Even wat anders, slaap je daarna beterquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:05 schreef Razilat het volgende:
[..]
Bah, ben jij zo geindoctrineerd? uit je bed gaan omdat je vriendin in haar slaap praat... mijn reactie zou een welgeplaatste schop onder d'r reet zijn, ik moet het grote geld weer verdienen de volgende dag
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:57 schreef YoshiBignose het volgende:
Gebrek aan opvoeding, je moeder begon dus al met de indoctrinatie van het feminismequote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:45 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Als ik al niet kan slapen door zomertijd en burenlawaai, ja dan ga ik er wel uit ja. Even wat anders, slaap je daarna beter
En ik mijn opvoeding is het schoppen van je vriendin nooit voorbijgekomen, daar kan ik niets over zeggen
Nou ik ben er ook vrij weinig ivm studie. Maar hoelaat ben jij er vandaag, dan doe ik even studie onderbreking. Ik zit toch de hele week thuis als een kluizenaar te studeren.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:18 schreef Razilat het volgende:
Nou voor Nifty, Acro en ... Ik ben vanmiddag wel online maar vanavond niet, daarna elke avond en middag na 16:00. Maar ik zorg dat ik gewoon veel online ben zodat ik jullie online zie komen
mee eensquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:57 schreef YoshiBignose het volgende:
Je hebt het vast al gemerkt dat ik er 's middags niet ben, maar 's avonds moet zeker een keertje lukken deze week. Heeft iemand GZA online gezien?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:18 schreef Razilat het volgende:
Nou voor Nifty, Acro en ... Ik ben vanmiddag wel online maar vanavond niet, daarna elke avond en middag na 16:00. Maar ik zorg dat ik gewoon veel online ben zodat ik jullie online zie komen
mjah pwnage, en verrot effectief vs zerg lol.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:12 schreef GoodGawd het volgende:
Yay ik heb alle 3 nu ook gewonnen. De laatste met Battlecruisers afgesloten vs Razilat
credits gaan naar alle repairende scv's
haha ik zag die zealot lekker op die rocks hakken. Vond het wel goed eigenlijkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:30 schreef Donderkonijn het volgende:
mja die eerste had ik kunnen winnen, klik ik mis op de rocks bij de gold expo op xel'naga als ik mn force field ertussen wil gooien om zn marauders in te sluiten, vallen mijn troepen die rocks aan... dat kostte me de game.
maar anders had ie in3 games alsnog wel gewonnen denk ik
Haha, dat had ik laatst in een ladderpotje. ZvZ op scrap station en allebei veel mutas gemaakt. Vlieg ik via een omweg naar zijn basis en kom onverhoopt zijn klomp mutas tegen. Allebei ongeveer evenveel, dus komt neer op micro. Vechten we boven de rotsen in het midden en doet hij attack op de rotsen ipv mijn mutas. Was een makkelijke win zoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:30 schreef Donderkonijn het volgende:
mja die eerste had ik kunnen winnen, klik ik mis op de rocks bij de gold expo op xel'naga als ik mn force field ertussen wil gooien om zn marauders in te sluiten, vallen mijn troepen die rocks aan... dat kostte me de game.
maar anders had ie in3 games alsnog wel gewonnen denk ik
naja ik was wel redelijk pissed op mezelf...2de game zo dom bezig daardoor. steeds mn hele leger op een ingebunkerde terran laten lopen terijl ik dik eco voordeel heb, en we ong gelijk staan qua tech. Dat was niet echt slim nee.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:37 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Haha, dat had ik laatst in een ladderpotje. ZvZ op scrap station en allebei veel mutas gemaakt. Vlieg ik via een omweg naar zijn basis en kom onverhoopt zijn klomp mutas tegen. Allebei ongeveer evenveel, dus komt neer op micro. Vechten we boven de rotsen in het midden en doet hij attack op de rotsen ipv mijn mutas. Was een makkelijke win zo
ja ik wou vandaag vanaf werk een mail sturen naar Omnom... toen bedacht ik me dat de replays natuurlijk op mijn pc thuis staan >.<quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:15 schreef andrew.koster het volgende:
Ik zie dat Razilat het nog niet heeft gepost. Hij heeft me (Acro) 2-1 verslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |