mjah pwnage, en verrot effectief vs zerg lol.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:12 schreef GoodGawd het volgende:
Yay ik heb alle 3 nu ook gewonnen. De laatste met Battlecruisers afgesloten vs Razilat
credits gaan naar alle repairende scv's
haha ik zag die zealot lekker op die rocks hakken. Vond het wel goed eigenlijkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:30 schreef Donderkonijn het volgende:
mja die eerste had ik kunnen winnen, klik ik mis op de rocks bij de gold expo op xel'naga als ik mn force field ertussen wil gooien om zn marauders in te sluiten, vallen mijn troepen die rocks aan... dat kostte me de game.
maar anders had ie in3 games alsnog wel gewonnen denk ik
Haha, dat had ik laatst in een ladderpotje. ZvZ op scrap station en allebei veel mutas gemaakt. Vlieg ik via een omweg naar zijn basis en kom onverhoopt zijn klomp mutas tegen. Allebei ongeveer evenveel, dus komt neer op micro. Vechten we boven de rotsen in het midden en doet hij attack op de rotsen ipv mijn mutas. Was een makkelijke win zoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:30 schreef Donderkonijn het volgende:
mja die eerste had ik kunnen winnen, klik ik mis op de rocks bij de gold expo op xel'naga als ik mn force field ertussen wil gooien om zn marauders in te sluiten, vallen mijn troepen die rocks aan... dat kostte me de game.
maar anders had ie in3 games alsnog wel gewonnen denk ik
naja ik was wel redelijk pissed op mezelf...2de game zo dom bezig daardoor. steeds mn hele leger op een ingebunkerde terran laten lopen terijl ik dik eco voordeel heb, en we ong gelijk staan qua tech. Dat was niet echt slim nee.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:37 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Haha, dat had ik laatst in een ladderpotje. ZvZ op scrap station en allebei veel mutas gemaakt. Vlieg ik via een omweg naar zijn basis en kom onverhoopt zijn klomp mutas tegen. Allebei ongeveer evenveel, dus komt neer op micro. Vechten we boven de rotsen in het midden en doet hij attack op de rotsen ipv mijn mutas. Was een makkelijke win zo
ja ik wou vandaag vanaf werk een mail sturen naar Omnom... toen bedacht ik me dat de replays natuurlijk op mijn pc thuis staan >.<quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:15 schreef andrew.koster het volgende:
Ik zie dat Razilat het nog niet heeft gepost. Hij heeft me (Acro) 2-1 verslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |