Wat is 's morgens vroeg? Let op, elke tijd na 8:00 is ongeldig.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:23 schreef PLAE@ het volgende:
Wat kan die peperbus toch achterlijk veel herrie maken 's morgens vroeg. Alle klokken een kwartier door elkaar laten luiden....slaat toch nergens op.
Kattennaam is niet meer nodig, de overgebleven kitten is opgehaald, ik hoef hem dus niet te adopterenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:28 schreef Kekaa het volgende:
Frank Catta en Azerty vind ik leuk Beelz.
Wanneer gaan we nou naar de Ikea?
Niet als je nachtdienst hebt en om 6 uur pas op bed ligt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat is 's morgens vroeg? Let op, elke tijd na 8:00 is ongeldig.
Ahhh gelukkig.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:06 schreef beelz het volgende:
[..]
Kattennaam is niet meer nodig, de overgebleven kitten is opgehaald, ik hoef hem dus niet te adopteren
En ik ga alleen naar de IKEA als het echt nodig is. En dat is het niet.
Ik had het over 11:45quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat is 's morgens vroeg? Let op, elke tijd na 8:00 is ongeldig.
Als iemand op abnormale tijden werkt, kan diegene niet verwachten dat de rest van het land zich aanpast.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:10 schreef beelz het volgende:
[..]
Niet als je nachtdienst hebt en om 6 uur pas op bed ligt.
Luie student (pleonasme) of zo. Kolere zeg, zeuren over kerkklokken om 11:45. En het dan ook nog 's morgens vroeg noemen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:03 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik had het over 11:45.
4 uur 's middags vind ik het nog onzinnig maar goed.
Wat een tokkies op de kermis. Hopelijk vrijdagavond mooi weer
Dat is ook wel weer zo, ik zie het hele probleem ook niet. Ik werd vanochtend gewekt door mijn vrienden van de grasmaaidienst. Ik heb me weer omgedraaid en ben verder gaan slapen, als extra bonus staat mijn raam altijd open, dus de heerlijke geur van versgemaaid gras kwam mijn kamer binnen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 07:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als iemand op abnormale tijden werkt, kan diegene niet verwachten dat de rest van het land zich aanpast.
Heb gewoon een prima inkomen en ben verre van luiquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 07:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als iemand op abnormale tijden werkt, kan diegene niet verwachten dat de rest van het land zich aanpast.
[..]
Luie student (pleonasme) of zo. Kolere zeg, zeuren over kerkklokken om 11:45. En het dan ook nog 's morgens vroeg noemen.
Ik mag je niet meerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:16 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Heb gewoon een prima inkomen en ben verre van lui.
Daar mag ik toch best over zeuren
Om 4 uur 's middags irriteer ik me nog aan die kankerklok met z'n pokkeherrie. Belachelijk dat die kerken zoveel lawaai mogen maken. 1x per uur slaan lijkt mij ruim voldoende.
Wat geeft je het idee dat ik docent ben.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:05 schreef PLAE@ het volgende:
Don't worry. Ik heb over het algemeen ook weinig met docenten.
Dat kan de volgende keer ook gewoon raak zijnquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:27 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Ahhh gelukkig.
Helaas vandaag op nummer 414 geëindigd bij een loting op een woning, dus Ikea duurt nog wel even idd.
Er zijn er maar weinig nu, hè?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:41 schreef Kekaa het volgende:
Jaaa... maar dat moet dan wel weer zo'n spoedwoning zijn.. Bij wenswoningen varieert het tussen de 30 en 100 zo ongeveer, ligt aan de wijk en hoe gewild het is.
Dus ook vanmiddag en overmorgen sluitingstijd van de huidige reacties?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:56 schreef Kekaa het volgende:
Ja helaas... Maar vanmiddag weer reageren! En overmorgen.
In het weekend hebben ze..we..ze..weekendquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:01 schreef Kekaa het volgende:
Het is beter in de zin van dat je meer kunt reageren... Niet op maximaal 4 woningen per twee weken... maar elke keer als er eentje eindigt weer. Dus dat kan maximaal 10 keer per week zijn als je het goed doet (helaas komen er geen woningen bij in het weekend).
Maar of het beter is? En ik vraag me af of de punten wel goed omgerekend zijn... zal vast wel, maar ik vind dat het zo niet snel genoeg gaat hahaha.
Jaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:07 schreef Kekaa het volgende:
Je werkt bij de woningzoeker/site/woningcoorperatie?
Aan het zoeken sinds ik op dit adres woon... juli 2008 geloof ik. Heb me bijna meteen weer ingeschreven, en ben gaan reageren op puntenadvertenties. Af en toe een of twee weken vergeten... maar naar mijn idee toch wel regelmatig gereageerd. En sinds het nieuwe systeem kijk ik dagelijks.
Dat is inderdaad zo, maar nu worden de mensen die zich een slag in de rondte reageren niet meer extra beloondquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:29 schreef Kekaa het volgende:
Aan de ene kant niet inderdaad... anders alles verdubbelen? En de mensen die niet reageren 1 punt per dag, en de mensen die wel reageren 2 punten per dag?
Is het nu niet zo dat iedereen inschrijfduur opbouwt omdat het ook geld kost (gaat kosten)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |