Louis Widmer is een Zwitsers merk toch? Je bent veilig.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:06 schreef DarkElf het volgende:
hé steer en wat is er mis met louis widmer factor 50?
die gebruik ik namelijk al jaren
Yep Zwitsers.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Louis Widmer is een Zwitsers merk toch? Je bent veilig.
ICC 25? Ik?quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:36 schreef Isabeau het volgende:
Leuke website, golfer!
Jammer Lein, wilde je morgen wel mee hebben naar ICC als je online wasEr zijn vast geen 25 mensen die willen.
Meer voor mijquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:43 schreef Leintjeuh het volgende:
ICC 25? Ik?
Trouwens, die tamarinde limonade is erg niet mijn smaak.
Die klussensite bedoel je?quote:
Hou dat in je achterhoofd en vergeet dat standje alsjeblieft weerquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:06 schreef Leintjeuh het volgende:
Buh. Ik baal echt. Het mensje, haar man én haar dochter waren er zo blij mee.
Het is nu nog een klimop hoor, pas als hij echt weg is mag je het een klomop noemenquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Die klussensite bedoel je?
Ja, ik had gelijk nadat ik een oproepje plaatste al 5 aanbiedingen voor het verwijderen van de klomop.
die staat nog op mijn lijstjequote:Op donderdag 17 maart 2011 14:37 schreef golfer het volgende:
Ik maak vanavond alweer iets uit de nieuwe Allerhande en uit solidariteit met Japan.:
yakitori
Haha, wat een toepasselijke typo was het dan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:48 schreef TAV74 het volgende:
Het is nu nog een klimop hoor, pas als hij echt weg is mag je het een klomop noemen
Is heul geen geheimtaalquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:45 schreef Memento-Mori het volgende:
houd eens op met die geheimtaal isa en lein
Scherp!quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:48 schreef TAV74 het volgende:
Het is nu nog een klimop hoor, pas als hij echt weg is mag je het een klomop noemen
Ik ben nu braaf koud water aan het drinkenquote:
Was het maar waar. Ik krijg die gast van de DE automaten niet zoverquote:
Gezellig op het werkquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:30 schreef Den_Haag het volgende:
Hier ook niet. Heb wel betere klanten gehad (waar de koelkasten vol stonden met pils)
Tijden zijn wel veranderd, in mijn beginjaren had de directeur nog een koelkastje op zijn kamer en werd het nog wel eens gezellig in de nazit......quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:30 schreef Den_Haag het volgende:
Hier ook niet. Heb wel betere klanten gehad (waar de koelkasten vol stonden met pils)
Je hebt toch nog wel ouderwets die fles whisky in jouw bureaulade zitten om als kopje thee in te schenken?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:38 schreef TAV74 het volgende:
Tijden zijn wel veranderd, in mijn beginjaren had de directeur nog een koelkastje op zijn kamer en werd het nog wel eens gezellig in de nazit......
Ja ho zeg....dan mag-ie niet meer rijden hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt toch nog wel ouderwets die fles whisky in jouw bureaulade zitten om als kopje thee in te schenken?
Neemt die de treinquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja ho zeg....dan mag-ie niet meer rijden hoor
Hij reist toch per trein?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:49 schreef PdeHoog het volgende:
Wat Golfer zegt. Prioriteiten stellen heet datquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wat Golfer zegt. Prioriteiten stellen heet dat
Ja hoor, maar dat gezeik van de moraalridders heb ik gisteren achter mij gelaten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:56 schreef PdeHoog het volgende:
Ik denk dat mijn grapje richting Golfer niet aankomt![]()
![]()
Ik lijk er dit jaar ook weer eens wat last van te hebben, of ik ben gewon lichtjes verkouden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:03 schreef freecell het volgende:
Hatsjoe trouwens! Volgens de hooikoortskalender valt het allemaal wel mee en zijn er in Groningen wel boompollen, maar niet veel.
Nou, die zitten dan allemaal in mijn straat.
drink je eigenlijk whisky?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:10 schreef freecell het volgende:
nee dank je, ik ben gestopt met drinken buiten het weekend
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja hoor, maar dat gezeik van de moraalridders heb ik gisteren achter mij gelaten.
Jij wel???quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
drink je eigenlijk whisky?
wie niet tegenwoordig.quote:
FFT drinkt geen alcohol en geen cola en geen sterke thee.quote:
i know. Vond het al zo raar dat ze flessen whiskey hadquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:42 schreef golfer het volgende:
[..]
FFT drinkt geen alcohol en geen cola en geen sterke thee.
mm klinkt lekker.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:37 schreef golfer het volgende:
Ik maak vanavond alweer iets uit de nieuwe Allerhande en uit solidariteit met Japan.:
yakitori
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar we eten wat er in huis is, courgette, doperwt, mais met rijst en 1 kipfilet ofzo.
Ja je bent goed bezig Leinquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo, een halve liter bloed armer en 2 glazen fanta rijkerIk hou van bloed geven
Je hebt zeker bloed ontvangen na een van de bevallingen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:31 schreef Bluezz het volgende:
Ja je bent goed bezig LeinIk zou ook zo graag bloed willen geven
Tijdens.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Je hebt zeker bloed ontvangen na een van de bevallingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom mag jij dat niet Elf? Je gezondheid?
Zo lang je er niet mooier uitziet dan de bruid is er weinig aan de handquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:40 schreef Sarabi het volgende:
Goed bezig Lein!
Ik ga volgende week voor de 5e keereens kijken of ik een knuffeltje krijg hahaha
Vraagje aan de dames
Is dit jurkje te wit om aan te trekken naar een bruiloft?
http://www.topvintage.nl/(...)/0014551_370x370.jpg
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tijdens.pff, gelukkig zijn er bloeddonorenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nope heb 2x een transfusie gehad vorig jaarquote:Waarom mag jij dat niet Elf? Je gezondheid?♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Ja, zelfs na al die jaren mag het niet, vreemd eigenlijk he?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:41 schreef DarkElf het volgende:
nope heb 2x een transfusie gehad vorig jaar
gelukkig zijn er bloeddonoren
nee blijkbaar niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, zelfs na al die jaren mag het niet, vreemd eigenlijk he?
Oh ja dat mag jij dus ook nooit meer dan.
Die heb ikquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:42 schreef DarkElf het volgende:
Leuk Sarabi! je kan er een roze bolero bij doen desnoods als je t te wit vindt?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:41 schreef Bluezz het volgende:
Het is wel een echte sarabi-jurk, verder kan ik daar geen zinnig woord over zeggen
Ja, dat zou ik ook denken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee blijkbaar niet.
wel vreemd an sich, je sluit echt een enorme groep mensen uit zo, en dat bloed is toch gecontroleerd?
In het nieuwe huis van L&K komen naast het nieuwe gasfornuis komt er dus ook een afwasmachinequote:
Abso-freaking-lutelyquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:52 schreef borisz het volgende:
In het nieuwe huis van L&K komen naast het nieuwe gasfornuis komt er dus ook een afwasmachine.
Bij Dagelijkse kost nu Koekoek au vin![]()
Er moeten wel hele gekke dingen gebeuren wil ik een kat in mijn huis laten. Ik heb echt helemaal niets met kattenquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:09 schreef Sarabi het volgende:
Schoonouders willen hun kat hier laten logeren als ze op vakantie gaan.
In principe is dat natuurlijk wel een leuk idee, altijd leuk een katje in huis.
Maar het is nogal een bange kat en ik vraag me af hoe die gaat reageren als die opeens hier in huis komt?
En het is dan ook nog eens 2x een lange autorit voor de kat.
Al met al weet ik niet of het nu zo'n slim idee is maar weet ook niet of ik mij misschien alleen maar aanstel.
Katten houden van hun huis.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:09 schreef Sarabi het volgende:
Schoonouders willen hun kat hier laten logeren als ze op vakantie gaan.
In principe is dat natuurlijk wel een leuk idee, altijd leuk een katje in huis.
Maar het is nogal een bange kat en ik vraag me af hoe die gaat reageren als die opeens hier in huis komt?
En het is dan ook nog eens 2x een lange autorit voor de kat.
Al met al weet ik niet of het nu zo'n slim idee is maar weet ook niet of ik mij misschien alleen maar aanstel.
Ik hou van katten dus dat is het probleem nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Er moeten wel hele gekke dingen gebeuren wil ik een kat in mijn huis laten. Ik heb echt helemaal niets met kattenIk zou, als het mijn situatie was, tegen mijn schoonouders zeggen dat ze het beest maar naar een pension moeten brengen.
Ja he, oke dan weet ik in ieder geval dat ik niet raar reageerquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Katten houden van hun huis.
Als er elke dag iemand komt en ze even aandacht geeft, zijn ze best tevreden. Zeker als het een bange kat is.
Daar staat me iets van bij ja. Niet gek dat je dan 3 x nadenkt hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja he, oke dan weet ik in ieder geval dat ik niet raar reageer
Ik vertrouw ze sinds afgelopen oktober helemaal niet meer met beesten en dat is best slecht van mij.
Dit is een hele goeie optie! Wij hebben in sept. onze kat thuis gelaten (10 dagen!!) en golfers ex gevraagd die hier om de hoek woont haar eten en drinken te geven. Dat is prima gegaan! We hebben ook al een paar keer mensen in huis gehad en ze is in 2008 ruim 3 weken in een pension geweest en ook dat ging prima.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:22 schreef Sarabi het volgende:
Ik hou van katten dus dat is het probleem niet
Behalve dat ik het niet zie zitten dat die kat een week lang op zolder zit (waar ik nog geeneens alle hoekjes en kiertjes ken)
Pension is sowieso ook een optie maar je kan toch ook de buurvrouw vragen of ze elke dag even komt kijken en eten geeft etc (heeft ook nog eens kinderen die eventueel nog wel willen aaien als de kat niet bang wegrent)
Maar je bent wel echt heel lief voor je kattenquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:35 schreef PdeHoog het volgende:
De boel lijkt hier gelukkig nog droogDie muffin weet me toch wel weer elke keer een hartverzakking te bezorgen
Dat welquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
drink je eigenlijk whisky?
Nog een vrouw met smaakquote:
Of je onderschat jezelfquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat wel
Golfer! Lekker!
Hier pasta gemaakt, was verrassend lekker! Ken je dat? Dat je een gewone pasta maakt die ineens veel lekkerder uitvalt dan verwacht?
Wat fijn!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:35 schreef PdeHoog het volgende:
De boel lijkt hier gelukkig nog droogDie muffin weet me toch wel weer elke keer een hartverzakking te bezorgen
Logisch hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:35 schreef PdeHoog het volgende:
Best goedquote:
Ja. Denk dat zij dat ook wel fijn vindenquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Logisch hoorEn fijn dat het nog goed gaat!!
Ik vind het een hele zorg hoor als je dier ziek is.
Maar het gaat nu gewoon goed.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Denk dat zij dat ook wel fijn vindenMaar ik heb besloten dat, mocht het toch fout gaan, de deuren gewoon open blijven.
Op vakantie laten wij Bellefleur altijd alleen. Buurvrouw of iemand anders komt dan eten geven etcquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit is een hele goeie optie! Wij hebben in sept. onze kat thuis gelaten (10 dagen!!) en golfers ex gevraagd die hier om de hoek woont haar eten en drinken te geven. Dat is prima gegaan! We hebben ook al een paar keer mensen in huis gehad en ze is in 2008 ruim 3 weken in een pension geweest en ook dat ging prima.
Doe je goedquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Best goedIk heb geen muffin-lekkages en dus een droog bed
En ik heb weekend
En morgen om 9 uur een afspraak in A'dam
Was je ziek?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje op tijd naar bed maar![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:49 schreef LieLie het volgende:
[..]
Doe je goed
[..]
Was je ziek?
Mwah. Erg druk op stage, wat niet erg is, maar wat gedoe tussen sectie en interimteamleider en vandaag bezoek van de eigenlijke teamleider.Da's akelig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje op tijd naar bed maar
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Het ging bij ons 3 weken prima. Kat was alleen zwaaaar beledigd toen we thuiskwamen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Op vakantie laten wij Bellefleur altijd alleen. Buurvrouw of iemand anders komt dan eten geven etc. Gaat altijd goed.
Bellefleur is altijd blij ons weer te zienquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het ging bij ons 3 weken prima. Kat was alleen zwaaaar beledigd toen we thuiskwamen.
Hij wilde niet geaaid! Hij zat 4 uur op het schuurdak te mokken!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Bellefleur is altijd blij ons weer te zien. Maar je moet wel het even goed maken dus een uur lang aaien voordat ze weer even normaal doet
Daarom vind ik het ook meer dan prima dat er geen kat in huis is hier.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:51 schreef krakkemieke het volgende:
Het ging bij ons 3 weken prima. Kat was alleen zwaaaar beledigd toen we thuiskwamen.
Dat doet Xena hier ook al als je alleen maar boodschappen gedaan hebt. Of als ze zelf beneden de tuin in is gegaan en 3 tellen later hierboven via het balkon/kattenluikje weer binnen is gekomen, alsof we jaaaaaaaaaaaaaren weggeweest zijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:53 schreef borisz het volgende:
Bellefleur is altijd blij ons weer te zien. Maar je moet wel het even goed maken dus een uur lang aaien voordat ze weer even normaal doet
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:54 schreef krakkemieke het volgende:
Hij wilde niet geaaid! Hij zat 4 uur op het schuurdak te mokken!
Door het luikje binnenkomen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat doet Xena hier ook al als je alleen maar boodschappen gedaan hebt. Of als ze zelf beneden de tuin in is gegaan en 3 tellen later hierboven via het balkon/kattenluikje weer binnen is gekomen, alsof we jaaaaaaaaaaaaaren weggeweest zijn
vertel! Wat voor huis? Waren jullie vlieft?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:02 schreef kaasplankje het volgende:
Hoi!
Vandaag hebben we weer naar een huis gekeken.
Lekker he Krak, even je hoofd leegmakenquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:04 schreef krakkemieke het volgende:
Ik was ook gaar.
Ik wilde afrekenen bij de supermarkt en er stond een man achter me te dringen. Ik vroeg 3 x beleefd of hij wat achteruit wilde gaan en hij deed het niet. Nu komt het rare.
Het gebeurt me nooit, maar ik ontplofte zowat. Ik ben naar buiten gegaan tot hij weg was.
De cassiere zei dat hij ws in de war was.
Nou, ik was in de war. Zo ken ik mezelf niet.
Straks, even etenquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:05 schreef krakkemieke het volgende:
vertel! Wat voor huis? Waren jullie vlieft?
Ik dacht dat ik vanochtend mijn hoofd leeggemaakt had bij de praatmevrouw.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lekker he Krak, even je hoofd leegmaken
Ik ben ook 1x op straat ontploft. Ik stond met mijn kindje smartphone op het Damrak met een groep vrienden, komt er een zwerver op me af om om geld te bedelen. Ik dacht dat hij het op m'n smartphone gemund had, dus ik draaide me weg en vroeg hem weg te gaan. Maar hij bleef me stalken en om geld vragen, kwam ook steeds dichterbij en zat aan m'n jas te trekken. Toen ben ik ontploft en heb keihard in z'n gezicht geschreeuwd dat hij op moest rotten en heb hem een douw gegeven.
Nog goed afgelopen, hij had ook een met AIDS besmette naald bij zich kunnen hebben. Dan ben je de Sjaak.
Eet smakelijk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./steertafeldagboekConfidence through competence
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:15 schreef Stereotomy het volgende:
Redelijke dag gehad in Ehv in termen van productiviteit. Heb fundamenten gelegd deze week om frustraties en vertragingen in mei/juni te voorkomen door een externe HD te kopen en daar mijn gegevens op te slaan, ipv het te laten verspreiden over 4 backup tapes (!) die 2 uur doen over 1 meting terugzetten. Niet handig als ik uit Maastricht moet komen.
Gesprek met studieadviseur gehad, verteld dat ik verder was met m'n opdracht dan dat ik daadwerkelijk ben. Dat vrouwke krijgt een mooie bos bloemen van me als ik afgestudeerd ben, ze heeft echt veel geduld en vertrouwen in me gelegd de afgelopen 12 maanden.
Nu op naar Maastricht waar L. straks een tapdanceworkshop
geeft aan de medeleden.
Je krijgt van mij een mooie bos bloemen (ofzo) als je afgestudeerd bent!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./steertafeldagboek![]()
En waarom zou je iets moeten fixen? Fixen werkt niet in een relatie.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Goeie investering!quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:28 schreef Memento-Mori het volgende:
gescoord voor een euro bij het kruidvat
http://1773101.mijnwinkel.nl/;jsessionid=C65CA0F4279910B22EE8B147E13D2103?__stateless=C65CA0F4279910B22EE8B147E13D2103goede deal zo voor de festivals enzo
je bent ook geen 20 meer!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:58 schreef ColdFeet het volgende:
Holy mac, wat kan ik toch slecht tegen vroeg opstaan - net twee uur als een blok geslapen
ik las lapdancequote:Op donderdag 17 maart 2011 19:15 schreef Stereotomy het volgende:
Nu op naar Maastricht waar L. straks een tapdanceworkshop
geeft aan de medeleden.
Ik ook.quote:
Daar gaat de reputatie die ze opgebouwd hadden tegen Anderlechtquote:
mollen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:24 schreef Bluezz het volgende:
Mollen zometeen![]()
En Steer, klinkt als veel werk dat overzetten naar die HD ?
je mag hier wel komen dansenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
veel leuker dan een tapdance
Doe jij daar ook aan? Kom maar eens voordoen bij mij dan.quote:
jaaaajaaaa hahaquote:
neejoh ik kan dat helemaal nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Doe jij daar ook aan? Kom maar eens voordoen bij mij dan.
Nu naar de ontknoping van WIDM kijken.
Ja, wel een beetje een soundos opmerking over dat meedoen met de Mol nu al leuker is dan kinderen krijgen. Al heeft ze geen kinderenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:54 schreef DarkElf het volgende:
leuke vrouw is Soundos toch, zeker ook met dat haar nu
En hoe de andere kandidaten de Mol helpen door zelf te gaan mollen, zodat hij niets hoeft te doen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:34 schreef Bluezz het volgende:
Wat leuk om al die molakties te zien. Maar ook hoeveel er gewoon mislukken enzo
Balen. Is dat nieuw?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:20 schreef borisz het volgende:
Sinds het hardlopen vanmiddag heb ik last van mijn rechter knievervelend.
Inderdaad. Smakeloos zelfs.quote:
Ik gooi er even een coolpack tegenaan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:27 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb er geen verstand van. Maar misschien stapje terug doen?
Zou hij gebeld hebben?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:30 schreef golfer het volgende:
Oh, FF. Heb jij vanavond nog telefoon gehad van iemand en gedaan wat je je had voorgenomen?
Wat was het nou?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:34 schreef Memento-Mori het volgende:
vanavond een jurkje dingetje gepast, niet gekocht, maar stond me best tof (misschien morgen halen)
Steer! Help eens!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:34 schreef Memento-Mori het volgende:
vanavond een jurkje dingetje gepast, niet gekocht, maar stond me best tof (misschien morgen halen)
Leuk, laat eens een plaatje zien?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:34 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik had al zo'n opmerking van je verwachtquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:35 schreef Bluezz het volgende:
Hardlopen is dan ook niet gezond voor je joh Boor
ach als je het graag wilt en kunt betalen, waarom nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:34 schreef Memento-Mori het volgende:
Leuk model wel ja. Met zo'n canvasachtige gestreepte riem?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
deze maar dan in t fel rood. voornaamste reden dat ik m niet gekocht heb was omdat ik geen idee heb wat ik met die strik moest (strik is stom maar er moet wel echt iets omheen anders is het net een jutezak), op de site heeft het model er een ceintuurtje doorheen, dus denk dat ik dat dan ook ga doen, Niet per se heel erg MeMo, maar stond me echt heel tof (vond ik zelf) En een toffe witte jeans gepast maar zoals altijd een halve meter te lang
Want daar moet het UWV rekening mee houden?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:42 schreef krakkemieke het volgende:
Oh wat fijn: in juni organiseert het Uwv een week over scholing enzo over zakelijke dienstverlening.
Dan ben ik op vakantie ja!
Voorspelbaar 2.0quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:39 schreef borisz het volgende:
Ik had al zo'n opmerking van je verwacht
als ie rood is zou ik er een leuke brede riem op dragenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
deze maar dan in t fel rood. voornaamste reden dat ik m niet gekocht heb was omdat ik geen idee heb wat ik met die strik moest (strik is stom maar er moet wel echt iets omheen anders is het net een jutezak), op de site heeft het model er een ceintuurtje doorheen, dus denk dat ik dat dan ook ga doen, Niet per se heel erg MeMo, maar stond me echt heel tof (vond ik zelf) En een toffe witte jeans gepast maar zoals altijd een halve meter te lang
Welles!quote:
iets zwart leerachtigs, breed of smal weet ik nog niet. moet even kijken wat leuk staatquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
als ie rood is zou ik er een leuke brede riem op dragen
Ja! Werd nauwelijks zwarter dan het al was (vaal dus)quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:54 schreef Bluezz het volgende:
Enneh iemand hier ervaring met verschoten kleding zwart verven met Dylon in de wasmachine?
ik wil erg graag een witte jeans (oh en ik pas sowieso geen skinny jeans en de meeste normale modellen ook niet, ivm stevige bovenbenen en stevige kuiten dus icm met korte lengte en de kleur wit is t vast lastigquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:50 schreef krakkemieke het volgende:
Kan je nergens jeans vinden die jouw lengtemaat hebben?
Ketels op de lange nieuwquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Voorspelbaar 2.0![]()
Ik hoorde vandaag van mijn collega die in jouw stadsjie woont dat er een bakker is die dr. Slankbrood verkooptAlleen weet ik nou niet meer of het in Velsen is (pontje over) of het aan jullie kant is
Best zin om een broodje te kopen, het smaakte vanmiddag best lekker!
Misschien vind je geen jeans die skinny zijn, maar bij een echte jeans winkel vind je vast iets wat je bevalt!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik wil erg graag een witte jeans (oh en ik pas sowieso geen skinny jeans en de meeste normale modellen ook niet, ivm stevige bovenbenen en stevige kuiten dus icm met korte lengte en de kleur wit is t vast lastig)
vervelend!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:02 schreef PdeHoog het volgende:
Hi. Ben er weerNet vier soorten bruidstaart geproefd
bruidspaar in spe had al geproefd en besloten maar er was over dus ik kon ook wel even proeven.....ze hebben een goeie smaak
Wat een rot hobby! Taart testen........quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:02 schreef PdeHoog het volgende:
bruidspaar in spe had al geproefd en besloten maar er was over dus ik kon ook wel even proeven.....ze hebben een goeie smaak
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:02 schreef PdeHoog het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Nee, het is gewoon echt kouder, brrrr.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:07 schreef Isabeau het volgende:
Waarom is het plots weer zo koud, is hier nu 16 graden
Is de buurman weer op vakantie of zo?
Ja. Kan ergere dingen bedenken.....zoals morgen om 6 uur de wekker voor een dagje overlegquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat een rot hobby! Taart testen........
echt.... dat jij zonder verwarming kunt.... ik kan me dat niet indenken. als ik wakker word is het beneden 17 graden en dat is het koudst ('s nachts staat ie op 17) en dan heb ik het ook koud.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:07 schreef Isabeau het volgende:
Waarom is het plots weer zo koud, is hier nu 16 graden
Is de buurman weer op vakantie of zo?
het stukje naar A'dam is idd behoorlijk druk. ik zou wat eerder weggaan als ik jou wasquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Kan ergere dingen bedenken.....zoals morgen om 6 uur de wekker voor een dagje overlegHad om 22 uur in bed willen liggen, maar moet nu nog wat dingen doen
Moet morgen om 9 uur in A'dam zijn. Ik twijfel of ik dan om 7 uur weg zal gaan. Ik vermoed dat de A4 wel weer vol zal staan
Ik heb nog een witte 501 liggen die ik nooit draag... Welke maat heb je?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:55 schreef Memento-Mori het volgende:
ik wil erg graag een witte jeans (oh en ik pas sowieso geen skinny jeans en de meeste normale modellen ook niet, ivm stevige bovenbenen en stevige kuiten dus icm met korte lengte en de kleur wit is t vast lastig)
OV een optie?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Kan ergere dingen bedenken.....zoals morgen om 6 uur de wekker voor een dagje overlegHad om 22 uur in bed willen liggen, maar moet nu nog wat dingen doen
Moet morgen om 9 uur in A'dam zijn. Ik twijfel of ik dan om 7 uur weg zal gaan. Ik vermoed dat de A4 wel weer vol zal staan
iig n grotere maat dan jij gok ik zo en jij bent laaaaaaaangquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb nog een witte 501 liggen die ik nooit draag... Welke maat heb je?
Nee. Ik moet naar iets dat Oud-West heet? Ik zag te weinig OV-opties daar en dus teveel loopwerkquote:
Ik ben 1,75 en draag L32.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:13 schreef Memento-Mori het volgende:
iig n grotere maat dan jij gok ik zo en jij bent laaaaaaaang
WE heeft ook betaalbare pakken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:15 schreef FutureFairytale het volgende:
morgen dikke envelop op de post doen, een mantelpakje kopen in Alphen (hopelijk bij C&A of H&M want wil niet iets onwijs duurs voor 2 gesprekken) en 5 pagina's solli voorbereiden..
en dan ongeveer om half 5 's middags op naar Gouda; lauwwarme snoekbaars in courgette gerold eten
Dat is een oud stadsdeelquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. Ik moet naar iets dat Oud-West heet? Ik zag te weinig OV-opties daar en dus teveel loopwerk
ok.... zo... daar ben ik al jaren niet meer geweest! sowieso denk half jaar geleden dat ik heb geshopt. ik compenseer MeMoquote:
32 is mij dus al een halve meter te lang ën ja voor vlekken ben ik ook wel bang, zag er nu een op bon prix 20 euro, korte lengtemaat en lekker wijdquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben 1,75 en draag L32.
Ik durf echt geen witte jeans meer aan, ik ben een vlekkenmagneet
lukt je wel joh!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:18 schreef krakkemieke het volgende:
Ik kan niet eens een foto scannen!
Blont!
ik ben wel n beetje n shopaholic jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok.... zo... daar ben ik al jaren niet meer geweest! sowieso denk half jaar geleden dat ik heb geshopt. ik compenseer MeMo
en ik een vent qua shoppen en tieten. als het echt moet ga ik maar niet van harte... alhoewel ik het wel leuk vind als ik eenmaal met leuke kleding thuis komquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben wel n beetje n shopaholic ja
,maar echt uitgebreid shoppen vind ik ook niks en oneindig passen, ik kan zo klaar zijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en ik een vent qua shoppen en tieten. als het echt moet ga ik maar niet van harte... alhoewel ik het wel leuk vind als ik eenmaal met leuke kleding thuis kom
heb je ook dat als je een winkel binnenloopt en het voelt niet goed of op het eerste oog zie je niks dat je dan weggaat? of ga je toch eerst alle rekken langs om te kijken of er toch niet iets bij zit?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
,maar echt uitgebreid shoppen vind ik ook niks en oneindig passen, ik kan zo klaar zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
nope dat zie ik in een oogopslag inderdaadquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb je ook dat als je een winkel binnenloopt en het voelt niet goed of op het eerste oog zie je niks dat je dan weggaat? of ga je toch eerst alle rekken langs om te kijken of er toch niet iets bij zit?
Ja?quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nope dat zie ik in een oogopslag inderdaad
Die andere foto's vond ik mooi. Maar deze foto's vind ik meer zoals je stadsfoto's, dat de mensen in de foto een verhaal vertellen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja?Ik was zelf wel erg blij mee. Ik vond ze voor mijn gevoel anders dan mijn laatste set foto's van vorig jaar. Ik heb er ook aanzienlijk minder gemaakt dan bij concerten vorig jaar. En heb er nog veel minder overgehouden.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:37 schreef krakkemieke het volgende:
@ Pee, Ik vind het heel mooi 'kaal' , zoals die foto van Anton Corbijn van Miles Davis.
Weet ik veel, ik ben gewoon een huisvrouw he.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Dan heb je het ook wel gelijk over een heeeeeeeeeeeeeeeeeeel ander niveau he
Less is morequote:Op donderdag 17 maart 2011 23:29 schreef PdeHoog het volgende:
Ja?Ik was zelf wel erg blij mee. Ik vond ze voor mijn gevoel anders dan mijn laatste set foto's van vorig jaar. Ik heb er ook aanzienlijk minder gemaakt dan bij concerten vorig jaar. En heb er nog veel minder overgehouden.
Totaal in je nr zitten en dat heb je erg mooi gevangen weer!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:45 schreef PdeHoog het volgende:
Vertel me eens: wat voor sfeergevoel krijg je hierbij? (altijd leuk om dit aan niet-fotografen te vragen)
Waarom zeg je dat? Ik kan me indenken dat je je eigen stijl wilt hebben. Maar waarom is dat een ander niveau? Waarom zou je niet zo goed zijn?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Dan heb je het ook wel gelijk over een heeeeeeeeeeeeeeeeeeel ander niveau he
Omdat Corbijn Corbijn is en ik Pquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:47 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat? Ik kan me indenken dat je je eigen stijl wilt hebben. Maar waarom is dat een ander niveau? Waarom zou je niet zo goed zijn?
Wat Oma B zegtquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:45 schreef PdeHoog het volgende:
Vertel me eens: wat voor sfeergevoel krijg je hierbij? (altijd leuk om dit aan niet-fotografen te vragen)
Ik heb de ervaring dat muziek maken lekker is. In jouw foto's zie ik dat het ook pijn kan doen. Dat is ook mooi. Ik ben nooit zover gekomen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:45 schreef PdeHoog het volgende:
En ik zeg, zie hierboven, dat je mensen net zo goed kan 'vangen' als Corbijn.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Omdat Corbijn Corbijn is en ik PMijn eigen stijl komt vanzelf wel. Die is sowieso al zichtbaar in een boel dingen hoor ik. En hij is continue in beweging. En ik zeg niet dat ik niet goed ben. Ik zeg alleen dat Corbijn een heeeeeeeeeeeel ander niveau is
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En ik zeg, zie hierboven, dat je mensen net zo goed kan 'vangen' als Corbijn.
Trusten en veel plezier!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
![]()
Thnx voor de input mensenIk ga slapen want anders ben ik morgen verrot
En ik heb ook al een druk weekend met een betaalde foto-opdracht, een verjaardag en een wandeling met EY-collega's
Dit niet. Het verdient te leukquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:59 schreef krakkemieke het volgende:
iets met de helft van de agenda schrappen.....
Helder zo!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:03 schreef PdeHoog het volgende:
Dit niet. Het verdient te leuk
Ik ga wel mijn fotografie-activiteiten terugbrengen naar het niveau "hobby" voorlopig. Alleen de betaalde dingetjes doen die op mijn pad komen, maar niet actief erachteraan zitten. En met het langer licht worden, wordt het ook weer interessanter om 's avonds ff met cam een stuk te gaan wandelen!
Uitkomst van het gesprek vanmorgen met mijn personal coach: focussen op werk + mijn freelance klusje en als dat allemaal een beetje gesettled is weer wat actiever gaan fotograferen. Tot die tijd fotografie vooral beschouwen als hobby en met een lagere prio.
Zo'n herschikking van prioriteiten haalt zoveel openstaande punten uit je systeem opeens
je hebt je vertypt de 2 moet een 3 zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:15 schreef Stereotomy het volgende:
SUNNIE GEFELICITEERD MET JE 21e VERJAARDAG![]()
![]()
Nee joh! Hooguit is de 1 een 3 ......quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je hebt je vertypt de 2 moet een 3 zijn
Ik denk dat het wel past eerlijk gezegdquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
iig n grotere maat dan jij gok ik zo en jij bent laaaaaaaang
Om 7 uur. Dan kan hij om 2 uur aan het bier.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:33 schreef golfer het volgende:
Ben benieuwd hoe laat straks de klusser voor de deur staat om de klimop van de gevel te verwijderen.
Hij schatte het klusje in op 5 a 6 uur werk.
Dan draai ik me echt nog even een keer om. Voor 10 uur komt ie er niet in.quote:
Wat heb je afgesproken dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan draai ik me echt nog even een keer om. Voor 10 uur komt ie er niet in.
Ja, was wel heel leuk. L's workshop was wat kort omdat ze een werkfeestje had daarna. Ze is een erg goeie tapdancer. Daarna hadden we een workshop Tumbaquote:
's goed, vind het leukquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:33 schreef Memento-Mori het volgende:
steer heb de voucher dus zal morgen wel eens bellen *ieh* of er zaterdag plek is voor de lunchje hoort van me, hoe was de tapdancecursus van L?
Niets. Hij zei dat hij eerst nog een andere kleine klus in de ochtend had en daarna zou doorgaan naar die klus van mij.quote:
Ik zou dat niet prettig vinden, maar dan kan je vast uitslapen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Niets. Hij zei dat hij eerst nog een andere kleine klus in de ochtend had en daarna zou doorgaan naar die klus van mij.
Dat was nog in Delft toch? Die eerste CUL-workshop?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:45 schreef Stereotomy het volgende:
Laatste keer dat ik Kir heb gehad was bij mijn allereerste CUL SC workshop bij CF thuis.
Si, Den Haagquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was nog in Delft toch? Die eerste CUL-workshop?
LOL.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Si, alles wat CF maakt is lekker.![]()
ik heb t nog nooit gehadquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
's goed, vind het leuk
Laatste keer dat ik Kir heb gehad was bij mijn allereerste CUL SC workshop bij CF thuis.
No, Delft?quote:
Ja, nee..nou ga ik ook heel erg twijfelen en dus moet CF maar het verlossende woord bieden.quote:
Ik mistte mijn laatste trein en nam toen een andere trein naar een vriend in Delft om te overnachten. Dus ik denk niet dat we in Delft waren eigenlijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, nee..nou ga ik ook heel erg twijfelen en dus moet CF maar het verlossende woord bieden.
Ja. Ik word hier echt niet happy vanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:02 schreef Bluezz het volgende:
In het ergste geval kunnen ze geloof ik ook de hele boel amputeren he PeeTis maar een overweging en het klinkt erger dan het is heeft me een dierenarts ooit verteld.
Sterkte![]()
!!
Ja. Hoop ik ook.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:12 schreef Sarabi het volgende:
Ow wat vervelend P
Sterkte voor jullie en hopelijk kan de DA weer helpen
Ik word gek van mezelfquote:
Ja. Hoogst irritant ook. En ik had het idee dat misschien er een steentje de boel verstopte en dat dat nu los geschoten is of zo. Maar goed...dat weet ik ook niet verder natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Pee, wat een zorgen toch maar steeds.![]()
Kennelijk heeft muffin toch nog erg pijn en moeite met plassen? En dat er dan pas na een boel ellende een hele plas uitkomt? Je zou toch gaan vermoeden dat de behandeling tot nu toe dan niet afdoende is. Hardnekkig gruis.![]()
Sterkte ermee joh. stress om een ziek dier staat wat mij betreft nog boven verhuis-stress. En dat zegt wat!
Hoe laat kun je terecht? Of heb je telefonisch overleg?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Hoogst irritant ook. En ik had het idee dat misschien er een steentje de boel verstopte en dat dat nu los geschoten is of zo. Maar goed...dat weet ik ook niet verder natuurlijk.
Ik ga zo eerst even bellen...Ze zouden om 9 uur open moeten gaanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoe laat kun je terecht? Of heb je telefonisch overleg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |