Louis Widmer is een Zwitsers merk toch? Je bent veilig.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:06 schreef DarkElf het volgende:
hé steer en wat is er mis met louis widmer factor 50?
die gebruik ik namelijk al jaren
Yep Zwitsers.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Louis Widmer is een Zwitsers merk toch? Je bent veilig.
ICC 25? Ik?quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:36 schreef Isabeau het volgende:
Leuke website, golfer!
Jammer Lein, wilde je morgen wel mee hebben naar ICC als je online wasEr zijn vast geen 25 mensen die willen.
Meer voor mijquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:43 schreef Leintjeuh het volgende:
ICC 25? Ik?
Trouwens, die tamarinde limonade is erg niet mijn smaak.
Die klussensite bedoel je?quote:
Hou dat in je achterhoofd en vergeet dat standje alsjeblieft weerquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:06 schreef Leintjeuh het volgende:
Buh. Ik baal echt. Het mensje, haar man én haar dochter waren er zo blij mee.
Het is nu nog een klimop hoor, pas als hij echt weg is mag je het een klomop noemenquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Die klussensite bedoel je?
Ja, ik had gelijk nadat ik een oproepje plaatste al 5 aanbiedingen voor het verwijderen van de klomop.
die staat nog op mijn lijstjequote:Op donderdag 17 maart 2011 14:37 schreef golfer het volgende:
Ik maak vanavond alweer iets uit de nieuwe Allerhande en uit solidariteit met Japan.:
yakitori
Haha, wat een toepasselijke typo was het dan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:48 schreef TAV74 het volgende:
Het is nu nog een klimop hoor, pas als hij echt weg is mag je het een klomop noemen
Is heul geen geheimtaalquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:45 schreef Memento-Mori het volgende:
houd eens op met die geheimtaal isa en lein
Scherp!quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:48 schreef TAV74 het volgende:
Het is nu nog een klimop hoor, pas als hij echt weg is mag je het een klomop noemen
Ik ben nu braaf koud water aan het drinkenquote:
Was het maar waar. Ik krijg die gast van de DE automaten niet zoverquote:
Gezellig op het werkquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:30 schreef Den_Haag het volgende:
Hier ook niet. Heb wel betere klanten gehad (waar de koelkasten vol stonden met pils)
Tijden zijn wel veranderd, in mijn beginjaren had de directeur nog een koelkastje op zijn kamer en werd het nog wel eens gezellig in de nazit......quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:30 schreef Den_Haag het volgende:
Hier ook niet. Heb wel betere klanten gehad (waar de koelkasten vol stonden met pils)
Je hebt toch nog wel ouderwets die fles whisky in jouw bureaulade zitten om als kopje thee in te schenken?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:38 schreef TAV74 het volgende:
Tijden zijn wel veranderd, in mijn beginjaren had de directeur nog een koelkastje op zijn kamer en werd het nog wel eens gezellig in de nazit......
Ja ho zeg....dan mag-ie niet meer rijden hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt toch nog wel ouderwets die fles whisky in jouw bureaulade zitten om als kopje thee in te schenken?
Neemt die de treinquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja ho zeg....dan mag-ie niet meer rijden hoor
Hij reist toch per trein?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:49 schreef PdeHoog het volgende:
Wat Golfer zegt. Prioriteiten stellen heet datquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wat Golfer zegt. Prioriteiten stellen heet dat
Ja hoor, maar dat gezeik van de moraalridders heb ik gisteren achter mij gelaten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:56 schreef PdeHoog het volgende:
Ik denk dat mijn grapje richting Golfer niet aankomt![]()
![]()
Ik lijk er dit jaar ook weer eens wat last van te hebben, of ik ben gewon lichtjes verkouden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:03 schreef freecell het volgende:
Hatsjoe trouwens! Volgens de hooikoortskalender valt het allemaal wel mee en zijn er in Groningen wel boompollen, maar niet veel.
Nou, die zitten dan allemaal in mijn straat.
drink je eigenlijk whisky?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:10 schreef freecell het volgende:
nee dank je, ik ben gestopt met drinken buiten het weekend
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja hoor, maar dat gezeik van de moraalridders heb ik gisteren achter mij gelaten.
Jij wel???quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
drink je eigenlijk whisky?
wie niet tegenwoordig.quote:
FFT drinkt geen alcohol en geen cola en geen sterke thee.quote:
i know. Vond het al zo raar dat ze flessen whiskey hadquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:42 schreef golfer het volgende:
[..]
FFT drinkt geen alcohol en geen cola en geen sterke thee.
mm klinkt lekker.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:37 schreef golfer het volgende:
Ik maak vanavond alweer iets uit de nieuwe Allerhande en uit solidariteit met Japan.:
yakitori
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar we eten wat er in huis is, courgette, doperwt, mais met rijst en 1 kipfilet ofzo.
Ja je bent goed bezig Leinquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo, een halve liter bloed armer en 2 glazen fanta rijkerIk hou van bloed geven
Je hebt zeker bloed ontvangen na een van de bevallingen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:31 schreef Bluezz het volgende:
Ja je bent goed bezig LeinIk zou ook zo graag bloed willen geven
Tijdens.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Je hebt zeker bloed ontvangen na een van de bevallingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom mag jij dat niet Elf? Je gezondheid?
Zo lang je er niet mooier uitziet dan de bruid is er weinig aan de handquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:40 schreef Sarabi het volgende:
Goed bezig Lein!
Ik ga volgende week voor de 5e keereens kijken of ik een knuffeltje krijg hahaha
Vraagje aan de dames
Is dit jurkje te wit om aan te trekken naar een bruiloft?
http://www.topvintage.nl/(...)/0014551_370x370.jpg
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tijdens.pff, gelukkig zijn er bloeddonorenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nope heb 2x een transfusie gehad vorig jaarquote:Waarom mag jij dat niet Elf? Je gezondheid?♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Ja, zelfs na al die jaren mag het niet, vreemd eigenlijk he?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:41 schreef DarkElf het volgende:
nope heb 2x een transfusie gehad vorig jaar
gelukkig zijn er bloeddonoren
nee blijkbaar niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, zelfs na al die jaren mag het niet, vreemd eigenlijk he?
Oh ja dat mag jij dus ook nooit meer dan.
Die heb ikquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:42 schreef DarkElf het volgende:
Leuk Sarabi! je kan er een roze bolero bij doen desnoods als je t te wit vindt?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:41 schreef Bluezz het volgende:
Het is wel een echte sarabi-jurk, verder kan ik daar geen zinnig woord over zeggen
Ja, dat zou ik ook denken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee blijkbaar niet.
wel vreemd an sich, je sluit echt een enorme groep mensen uit zo, en dat bloed is toch gecontroleerd?
In het nieuwe huis van L&K komen naast het nieuwe gasfornuis komt er dus ook een afwasmachinequote:
Abso-freaking-lutelyquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:52 schreef borisz het volgende:
In het nieuwe huis van L&K komen naast het nieuwe gasfornuis komt er dus ook een afwasmachine.
Bij Dagelijkse kost nu Koekoek au vin![]()
Er moeten wel hele gekke dingen gebeuren wil ik een kat in mijn huis laten. Ik heb echt helemaal niets met kattenquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:09 schreef Sarabi het volgende:
Schoonouders willen hun kat hier laten logeren als ze op vakantie gaan.
In principe is dat natuurlijk wel een leuk idee, altijd leuk een katje in huis.
Maar het is nogal een bange kat en ik vraag me af hoe die gaat reageren als die opeens hier in huis komt?
En het is dan ook nog eens 2x een lange autorit voor de kat.
Al met al weet ik niet of het nu zo'n slim idee is maar weet ook niet of ik mij misschien alleen maar aanstel.
Katten houden van hun huis.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:09 schreef Sarabi het volgende:
Schoonouders willen hun kat hier laten logeren als ze op vakantie gaan.
In principe is dat natuurlijk wel een leuk idee, altijd leuk een katje in huis.
Maar het is nogal een bange kat en ik vraag me af hoe die gaat reageren als die opeens hier in huis komt?
En het is dan ook nog eens 2x een lange autorit voor de kat.
Al met al weet ik niet of het nu zo'n slim idee is maar weet ook niet of ik mij misschien alleen maar aanstel.
Ik hou van katten dus dat is het probleem nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Er moeten wel hele gekke dingen gebeuren wil ik een kat in mijn huis laten. Ik heb echt helemaal niets met kattenIk zou, als het mijn situatie was, tegen mijn schoonouders zeggen dat ze het beest maar naar een pension moeten brengen.
Ja he, oke dan weet ik in ieder geval dat ik niet raar reageerquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Katten houden van hun huis.
Als er elke dag iemand komt en ze even aandacht geeft, zijn ze best tevreden. Zeker als het een bange kat is.
Daar staat me iets van bij ja. Niet gek dat je dan 3 x nadenkt hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja he, oke dan weet ik in ieder geval dat ik niet raar reageer
Ik vertrouw ze sinds afgelopen oktober helemaal niet meer met beesten en dat is best slecht van mij.
Dit is een hele goeie optie! Wij hebben in sept. onze kat thuis gelaten (10 dagen!!) en golfers ex gevraagd die hier om de hoek woont haar eten en drinken te geven. Dat is prima gegaan! We hebben ook al een paar keer mensen in huis gehad en ze is in 2008 ruim 3 weken in een pension geweest en ook dat ging prima.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:22 schreef Sarabi het volgende:
Ik hou van katten dus dat is het probleem niet
Behalve dat ik het niet zie zitten dat die kat een week lang op zolder zit (waar ik nog geeneens alle hoekjes en kiertjes ken)
Pension is sowieso ook een optie maar je kan toch ook de buurvrouw vragen of ze elke dag even komt kijken en eten geeft etc (heeft ook nog eens kinderen die eventueel nog wel willen aaien als de kat niet bang wegrent)
Maar je bent wel echt heel lief voor je kattenquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:35 schreef PdeHoog het volgende:
De boel lijkt hier gelukkig nog droogDie muffin weet me toch wel weer elke keer een hartverzakking te bezorgen
Dat welquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
drink je eigenlijk whisky?
Nog een vrouw met smaakquote:
Of je onderschat jezelfquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat wel
Golfer! Lekker!
Hier pasta gemaakt, was verrassend lekker! Ken je dat? Dat je een gewone pasta maakt die ineens veel lekkerder uitvalt dan verwacht?
Wat fijn!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:35 schreef PdeHoog het volgende:
De boel lijkt hier gelukkig nog droogDie muffin weet me toch wel weer elke keer een hartverzakking te bezorgen
Logisch hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:35 schreef PdeHoog het volgende:
Best goedquote:
Ja. Denk dat zij dat ook wel fijn vindenquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Logisch hoorEn fijn dat het nog goed gaat!!
Ik vind het een hele zorg hoor als je dier ziek is.
Maar het gaat nu gewoon goed.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Denk dat zij dat ook wel fijn vindenMaar ik heb besloten dat, mocht het toch fout gaan, de deuren gewoon open blijven.
Op vakantie laten wij Bellefleur altijd alleen. Buurvrouw of iemand anders komt dan eten geven etcquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit is een hele goeie optie! Wij hebben in sept. onze kat thuis gelaten (10 dagen!!) en golfers ex gevraagd die hier om de hoek woont haar eten en drinken te geven. Dat is prima gegaan! We hebben ook al een paar keer mensen in huis gehad en ze is in 2008 ruim 3 weken in een pension geweest en ook dat ging prima.
Doe je goedquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Best goedIk heb geen muffin-lekkages en dus een droog bed
En ik heb weekend
En morgen om 9 uur een afspraak in A'dam
Was je ziek?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje op tijd naar bed maar![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:49 schreef LieLie het volgende:
[..]
Doe je goed
[..]
Was je ziek?
Mwah. Erg druk op stage, wat niet erg is, maar wat gedoe tussen sectie en interimteamleider en vandaag bezoek van de eigenlijke teamleider.Da's akelig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje op tijd naar bed maar
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Het ging bij ons 3 weken prima. Kat was alleen zwaaaar beledigd toen we thuiskwamen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Op vakantie laten wij Bellefleur altijd alleen. Buurvrouw of iemand anders komt dan eten geven etc. Gaat altijd goed.
Bellefleur is altijd blij ons weer te zienquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het ging bij ons 3 weken prima. Kat was alleen zwaaaar beledigd toen we thuiskwamen.
Hij wilde niet geaaid! Hij zat 4 uur op het schuurdak te mokken!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Bellefleur is altijd blij ons weer te zien. Maar je moet wel het even goed maken dus een uur lang aaien voordat ze weer even normaal doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |