Louis Widmer is een Zwitsers merk toch? Je bent veilig.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:06 schreef DarkElf het volgende:
hé steer en wat is er mis met louis widmer factor 50?
die gebruik ik namelijk al jaren
Yep Zwitsers.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Louis Widmer is een Zwitsers merk toch? Je bent veilig.
ICC 25? Ik?quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:36 schreef Isabeau het volgende:
Leuke website, golfer!
Jammer Lein, wilde je morgen wel mee hebben naar ICC als je online wasEr zijn vast geen 25 mensen die willen.
Meer voor mijquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:43 schreef Leintjeuh het volgende:
ICC 25? Ik?
Trouwens, die tamarinde limonade is erg niet mijn smaak.
Die klussensite bedoel je?quote:
Hou dat in je achterhoofd en vergeet dat standje alsjeblieft weerquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:06 schreef Leintjeuh het volgende:
Buh. Ik baal echt. Het mensje, haar man én haar dochter waren er zo blij mee.
Het is nu nog een klimop hoor, pas als hij echt weg is mag je het een klomop noemenquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Die klussensite bedoel je?
Ja, ik had gelijk nadat ik een oproepje plaatste al 5 aanbiedingen voor het verwijderen van de klomop.
die staat nog op mijn lijstjequote:Op donderdag 17 maart 2011 14:37 schreef golfer het volgende:
Ik maak vanavond alweer iets uit de nieuwe Allerhande en uit solidariteit met Japan.:
yakitori
Haha, wat een toepasselijke typo was het dan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:48 schreef TAV74 het volgende:
Het is nu nog een klimop hoor, pas als hij echt weg is mag je het een klomop noemen
Is heul geen geheimtaalquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:45 schreef Memento-Mori het volgende:
houd eens op met die geheimtaal isa en lein
Scherp!quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:48 schreef TAV74 het volgende:
Het is nu nog een klimop hoor, pas als hij echt weg is mag je het een klomop noemen
Ik ben nu braaf koud water aan het drinkenquote:
Was het maar waar. Ik krijg die gast van de DE automaten niet zoverquote:
Gezellig op het werkquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:30 schreef Den_Haag het volgende:
Hier ook niet. Heb wel betere klanten gehad (waar de koelkasten vol stonden met pils)
Tijden zijn wel veranderd, in mijn beginjaren had de directeur nog een koelkastje op zijn kamer en werd het nog wel eens gezellig in de nazit......quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:30 schreef Den_Haag het volgende:
Hier ook niet. Heb wel betere klanten gehad (waar de koelkasten vol stonden met pils)
Je hebt toch nog wel ouderwets die fles whisky in jouw bureaulade zitten om als kopje thee in te schenken?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:38 schreef TAV74 het volgende:
Tijden zijn wel veranderd, in mijn beginjaren had de directeur nog een koelkastje op zijn kamer en werd het nog wel eens gezellig in de nazit......
Ja ho zeg....dan mag-ie niet meer rijden hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt toch nog wel ouderwets die fles whisky in jouw bureaulade zitten om als kopje thee in te schenken?
Neemt die de treinquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja ho zeg....dan mag-ie niet meer rijden hoor
Hij reist toch per trein?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:49 schreef PdeHoog het volgende:
Wat Golfer zegt. Prioriteiten stellen heet datquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wat Golfer zegt. Prioriteiten stellen heet dat
Ja hoor, maar dat gezeik van de moraalridders heb ik gisteren achter mij gelaten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:56 schreef PdeHoog het volgende:
Ik denk dat mijn grapje richting Golfer niet aankomt![]()
![]()
Ik lijk er dit jaar ook weer eens wat last van te hebben, of ik ben gewon lichtjes verkouden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:03 schreef freecell het volgende:
Hatsjoe trouwens! Volgens de hooikoortskalender valt het allemaal wel mee en zijn er in Groningen wel boompollen, maar niet veel.
Nou, die zitten dan allemaal in mijn straat.
drink je eigenlijk whisky?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:10 schreef freecell het volgende:
nee dank je, ik ben gestopt met drinken buiten het weekend
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja hoor, maar dat gezeik van de moraalridders heb ik gisteren achter mij gelaten.
Jij wel???quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
drink je eigenlijk whisky?
wie niet tegenwoordig.quote:
FFT drinkt geen alcohol en geen cola en geen sterke thee.quote:
i know. Vond het al zo raar dat ze flessen whiskey hadquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:42 schreef golfer het volgende:
[..]
FFT drinkt geen alcohol en geen cola en geen sterke thee.
mm klinkt lekker.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:37 schreef golfer het volgende:
Ik maak vanavond alweer iets uit de nieuwe Allerhande en uit solidariteit met Japan.:
yakitori
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar we eten wat er in huis is, courgette, doperwt, mais met rijst en 1 kipfilet ofzo.
Ja je bent goed bezig Leinquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo, een halve liter bloed armer en 2 glazen fanta rijkerIk hou van bloed geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |