abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 maart 2011 @ 14:03:50 #176
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_94509632
Wat kunt u nu al doen :? Hier zijn een aantal ideeen :D

Deel een gele kaart uit
Als u niet tevreden bent over uw bank, kunt u hen een ‘gele kaart’ sturen.

Klaag een bank aan
Als u niet tevreden bent over een bank, kunt u haar een bericht sturen.

Ga naar een andere bank
Misschien dacht u er al langer over na. Overstappen naar een andere bank.

Stuur uw bank een bericht
Als u niet tevreden bent over uw bank, kunt u hen een bericht sturen.
  woensdag 23 maart 2011 @ 14:07:32 #177
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_94509789
quote:
6s.gif Op woensdag 23 maart 2011 14:00 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Zat ik er weer eens naast met feitelijke onjuistheden :? :+
Reageer je ook nog op de rest?
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_94510028
quote:
5s.gif Op woensdag 23 maart 2011 13:20 schreef Xtreem het volgende:

Het is je bekend dat de beloning van Hommen conform de code banken was?
Wat maakt dat uit? Ik noem het gewoon voortschrijdend inzicht :')

De code banken is gewoon een lachertje... beter is het om wetgeving te maken, dan weten de betrokken partijen gewoon waar ze aan toe zijn en kunnen ze op hun strepen gaan staan w/
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_94510154
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 14:12 schreef xenobinol het volgende:

[..]

De code banken is gewoon een lachertje... beter is het om wetgeving te maken, dan weten de betrokken partijen gewoon waar ze aan toe zijn en kunnen ze op hun strepen gaan staan w/
Je bedoelt zoiets als fiscale wetgeving, die nooit met terugwerkende kracht gewijzigd wordt als wat politici het volk een toneelstukje moet opvoeren? ;)
pi_94510225
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 14:12 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Mja, zonder die code had de bonus van de heer Hommen rond de 7 miljoen gelegen.... ;)
Dit account is niet meer in gebruik.
  woensdag 23 maart 2011 @ 14:19:42 #181
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_94510344
'Het volk' beschuldigt politici altijd van holle frasen e.d. , en nu roepen ze de holste van allemaal, en 'het volk' springt van geluk.

Ieder volk krijgt de regering die het verdient.... :{
Thucydides
pi_94510793
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 14:19 schreef Xtreem het volgende:

'Het volk' beschuldigt politici altijd van holle frasen e.d. , en nu roepen ze de holste van allemaal, en 'het volk' springt van geluk.

Ieder volk krijgt de regering die het verdient.... :{
Raar... dat heb je ook met banken.
I'll sing you a lullaby.
pi_94512597
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 10:09 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Kan zijn maar ik ben dit keer een voorstander... belasten dat tuig en rap een beetje, laat de banken maar opzouten naar een land waar ze wel zitten te wachten op deze toppers w/
En wat als de politieke wind zo waait dat jij de lul bent? Dan accepteer je dat ook zonder morren?
pi_94513159
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 15:20 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

En wat als de politieke wind zo waait dat jij de lul bent? Dan accepteer je dat ook zonder morren?
De wind waait al jaren ongunstig voor mij, dus enige verandering zie ik met interesse tegemoet. Overigens kun je dit 'amper de lul' noemen... een bankster die slechts 1 miljoen krijgt i.p.v. 2 miljoen :')
I'll sing you a lullaby.
  Moderator woensdag 23 maart 2011 @ 15:36:26 #185
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_94513294
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 15:33 schreef xenobinol het volgende:

[..]

De wind waait al jaren ongunstig voor mij, dus enige verandering zie ik met interesse tegemoet. Overigens kun je dit 'amper de lul' noemen... een bankster die slechts 1 miljoen krijgt i.p.v. 2 miljoen :')
Waarom waait de wind al jaren ongunstig voor jou? Kun je dat uitleggen?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_94513413
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 15:36 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Waarom waait de wind al jaren ongunstig voor jou? Kun je dat uitleggen?
Ik betaal nodeloos teveel belasting met name voor over gesubsidieerde tweeverdieners -O-
Betalen voor mensen die ziek en oud zijn vind ik prima maar om nu bij te moeten dragen aan de decadente levensstijl van tweeverdieners :|W
I'll sing you a lullaby.
  Moderator woensdag 23 maart 2011 @ 15:40:11 #187
16180 crew  CoolGuy
pi_94513469
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 15:38 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ik betaal nodeloos teveel belasting met name voor over gesubsidieerde tweeverdieners -O-
Betalen voor mensen die ziek en oud zijn vind ik prima maar om nu bij te moeten dragen aan de decadente levensstijl van tweeverdieners :|W
Nu nog een keer, maar dan serieus. Want ik hoor nu een beetje een klein meisje huilen. Overigens, dat over die twee verdieners is gewoon gelul. Want dat zijn gewoon 2 mensen die een relatie hebben en beiden hun eigen baan hebben. En jij neemt het die mensen kwalijk dat JIJ veel belasting moet betalen :')

Voor de zoveelste keer wijs je met het vingertje naar andere mensen, die verantwoordelijk zijn voor de situatie waar jij in zit. Er is er maar 1 verantwoordelijk voor jouw situatie, en dat ben je zelf. Maar dat is vervelend, dus geef je iedereen de schuld behalve jezelf, want dat is niet zo eng.

Wat kun JIJ doen om uit je situatie te komen? Dus niet dat de halve wereld het anders moet gaan doen zodat het jou allemaal komt aanwaaien. Maar JIJ, wat kun JIJ doen. En kom niet met 'een revolutie beginnen', want dat is niet meer dan op je kont blijven zitten.

[ Bericht 33% gewijzigd door CoolGuy op 23-03-2011 15:45:33 ]
pi_94513540
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 15:33 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Het is een belasting met terugwerkende kracht terwijl de bonussen conform afspraak waren. Uitermate onbetrouwbaar. Hoe zou jij het vinden als er besloten wordt om voor jouw specifiek beroep de IB te verhogen naar 60% en dat met terugwerkende kracht? Even betalen aub.
pi_94514301
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 15:41 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Het is een belasting met terugwerkende kracht terwijl de bonussen conform afspraak waren. Uitermate onbetrouwbaar. Hoe zou jij het vinden als er besloten wordt om voor jouw specifiek beroep de IB te verhogen naar 60% en dat met terugwerkende kracht? Even betalen aub.
Als ik een salaris had van een miljoen en een miljoen bonus zou krijgen dan mogen ze van mij 60% IB vangen... no problem :)
I'll sing you a lullaby.
  woensdag 23 maart 2011 @ 16:02:35 #190
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_94514399
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 16:00 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Als ik een salaris had van een miljoen en een miljoen bonus zou krijgen dan mogen ze van mij 60% IB vangen... no problem :)
Daarmee zeg je dus dat het nu NIET mag? Beetje hypocriet....
Thucydides
pi_94514513
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 15:40 schreef CoolGuy het volgende:

Nu nog een keer, maar dan serieus. Want ik hoor nu een beetje een klein meisje huilen. Overigens, dat over die twee verdieners is gewoon gelul. Want dat zijn gewoon 2 mensen die een relatie hebben en beiden hun eigen baan hebben. En jij neemt het die mensen kwalijk dat JIJ veel belasting moet betalen :')
Tweeverdieners met kinderen en een koopwoning hebben meestal een dikke HRA, toeslag kinderopvang, kinderbijslag, schoolgaande kinderen en met hun onverantwoordelijke leengedrag tasten ze ook nog eens de waarde van het geld aan.... ja... daar heb ik last van :)

quote:
Voor de zoveelste keer wijs je met het vingertje naar andere mensen, die verantwoordelijk zijn voor de situatie waar jij in zit. Er is er maar 1 verantwoordelijk voor jouw situatie, en dat ben je zelf. Maar dat is vervelend, dus geef je iedereen de schuld behalve jezelf, want dat is niet zo eng.
Ik geef niemand ergens de schuld van zodra deze mensen hun eigen kosten gaan betalen en niet langer de hand gaan ophouden bij anderen. Lijkt mij wel zo sociaal toch?

quote:
Wat kun JIJ doen om uit je situatie te komen? Dus niet dat de halve wereld het anders moet gaan doen zodat het jou allemaal komt aanwaaien. Maar JIJ, wat kun JIJ doen. En kom niet met 'een revolutie beginnen', want dat is niet meer dan op je kont blijven zitten.
Ik post op fok in de hoop dat morgen alles anders wordt :')
Maar tegen de andere mensen wil ik zeggen, verbeter de wereld en begin bij jezelf. Dus betaal je eigen kinderopvang, onderwijs, hypotheekrente en wat nog niet meer, dan kan mijn IB ook weer eens naar een betaalbaar niveau en houdt ik ook nog wat over van mijn spaarcentjes :)
I'll sing you a lullaby.
pi_94514552
quote:
4s.gif Op woensdag 23 maart 2011 16:02 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Daarmee zeg je dus dat het nu NIET mag? Beetje hypocriet....
Nee, zeker niet. Ik zeg alleen dat je niet moet zeuren als je zulke bedragen krijgt van je werkgever :)
I'll sing you a lullaby.
  woensdag 23 maart 2011 @ 16:10:52 #193
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_94514714
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 16:06 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Nee, zeker niet. Ik zeg alleen dat je niet moet zeuren als je zulke bedragen krijgt van je werkgever :)
Het is heel simpel. OF je mag achteraf de regels van het spel veranderen, OF dat mag niet. Jij zegt nu: ik vind hem stom, dus bij hem mag het wel. Maar bij mij niet.

En dan zeg ik: ik vind jou stom, dus bij jou mag het ook.

De discussie gaat niet om het bedrag, maar om het principe of je achteraf (!!!) de regels mag veranderen.
Thucydides
  Moderator woensdag 23 maart 2011 @ 16:11:52 #194
16180 crew  CoolGuy
pi_94514759
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 16:00 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ah, dus het probleem is niet zo zeer de tweeverdieners. Het probleem is dat jij dat geld gewoon niet hebt. Want als je het geld wel had gehad, dan was het alelmaal geen probleem geweest. Jouw probleem is gewoon een gebrek aan geld. Dat is waarschijnlijk te wijten (ik zeg maar gewoon wat ik denk) aan jouw baan wat weer een gebrek aan opleiding is. Dat ben je helemaal zelf hoor. Heeft helemaal niks met 2verdieners te maken.

Jij vind die regeltjes etc allemaal prima, zolang jij het ook maar kunt betalen. Zodra je dat niet kunt ga je huilen en is het de schuld van anderen. Lekker makkelijk.
pi_94515802
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 16:10 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Het is heel simpel. OF je mag achteraf de regels van het spel veranderen, OF dat mag niet. Jij zegt nu: ik vind hem stom, dus bij hem mag het wel. Maar bij mij niet.

En dan zeg ik: ik vind jou stom, dus bij jou mag het ook.

De discussie gaat niet om het bedrag, maar om het principe of je achteraf (!!!) de regels mag veranderen.
Aah... de principes.... in principe zijn alle banken failliet... principes moet je handhaven... helemaal mee eens w/
Helaas heeft de hulp aan de banken dit principe verworpen en daarom kan nu werkelijk alles toch?
I'll sing you a lullaby.
pi_94515836
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 16:05 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Tweeverdieners met kinderen en een koopwoning hebben meestal een dikke HRA, toeslag kinderopvang, kinderbijslag, schoolgaande kinderen en met hun onverantwoordelijke leengedrag tasten ze ook nog eens de waarde van het geld aan.... ja... daar heb ik last van :)

HRA is inkomensafhankelijk.... dus dat 2 mensen geld verdienen, betekent niet automatisch dikke HRA.
Dit zelfde geldt voor de kinderbijslag en dergelijke.

Typisch gevalletje van blaten zonder inhoudelijk te weten hoe het zit.
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_94515866
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 16:11 schreef CoolGuy het volgende:

Jij vind die regeltjes etc allemaal prima, zolang jij het ook maar kunt betalen. Zodra je dat niet kunt ga je huilen en is het de schuld van anderen. Lekker makkelijk.
Nee.... ik vind die regeltjes niet prima... ook niet met een miljoen op de bank. Ik begrijp eigenlijk ook niet hoe je tot die conclusie gekomen was?
I'll sing you a lullaby.
  woensdag 23 maart 2011 @ 16:39:32 #198
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_94515903
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 16:36 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Aah... de principes.... in principe zijn alle banken failliet... principes moet je handhaven... helemaal mee eens w/
Helaas heeft de hulp aan de banken dit principe verworpen en daarom kan nu werkelijk alles toch?
In feiten ben je pas failliet als je niet meer aan je betalingsverplichtingen kan voldoen en dan zijn de meeste banken niet failliet.
The more debt, the better
pi_94515915
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 16:37 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

HRA is inkomensafhankelijk.... dus dat 2 mensen geld verdienen, betekent niet automatisch dikke HRA.
Dit zelfde geldt voor de kinderbijslag en dergelijke.

Typisch gevalletje van blaten zonder inhoudelijk te weten hoe het zit.
Sure... allemaal geblaat... in dat geval schaffen we die handel allemaal af.... moet je zien hoe ze zullen steigeren _O-
I'll sing you a lullaby.
pi_94515940
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 16:39 schreef flyguy het volgende:

[..]

In feiten ben je pas failliet als je niet meer aan je betalingsverplichtingen kan voldoen en dan zijn de meeste banken niet failliet.
Serieus :?

In dat geval zijn juist alle banken failliet.... nog nooit van een bankrun gehoord?
I'll sing you a lullaby.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')