Eens, als deze hele situatie achter de rug is en Ghadaffi weer controle heeft over zijn land, weet ik minimaal 1 land te benoemen wat erg graag olie wil hebben en wat het niet kan schelen vanuit welk regime het vandaan komt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:51 schreef Monidique het volgende:
[..]
Die weet Khaddafi wel te verkopen, hoor,! Libië zal misschien in een relatief isolement komen, maar aan geld zal het regime geen gebrek hebben.
Nee, wat ik daarmee wil zeggen is dat als Libië in een isolement komt, het niet uitgesloten is dat het land eventueel weer terroristische activiteiten gaat sponseren of zelf uitvoeren.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:52 schreef Monidique het volgende:
[..]
Is dit een tegenstrijdig bericht,.
Daar heb je wel gelijk in volgens mijquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:51 schreef Monidique het volgende:
[..]
Die weet Khaddafi wel te verkopen, hoor,! Libië zal misschien in een relatief isolement komen, maar aan geld zal het regime geen gebrek hebben.
Het zou kunnen, ja. Daarom zeg ik ook: hij is gek genoeg. Daarentegen, de situatie is nu wat anders dan in de jaren tachtig. Als hij nu een aanval zou uitvoeren, dan is het direct oorlog, dat durf ik wel te stellen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, wat ik daarmee wil zeggen is dat als Libië in een isolement komt, het niet uitgesloten is dat het land eventueel weer terroristische activiteiten gaat sponseren of zelf uitvoeren.
Usernamequote:Op donderdag 17 maart 2011 20:53 schreef Oorlogsheld het volgende:
duizenden mensen die vrijheid willen worden door tanks en vliegtuigen neergeknald.
ik denk inderdaad dat we moeten aanvallen!
supermarkt oorlogquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:55 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
In welke oorlog heb jij meegevochten?
Eerst maar eens kijken of PSV het vanavond overleeft.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:58 schreef Oorlogsheld het volgende:
maar echt vanavond nog luchtaanvallen... let maar op
damn waarom altijd zoooo traagquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:59 schreef Bartholomaeus het volgende:
Om 11 uur zou de raad beslissen.
bedoel je hiermee dat ik geen veteraan ben?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:00 schreef Mr_Memory het volgende:
Ik mis eigenlijk sp3c in dit topic, die was toch wel veteraan?
Naar mijn weten niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:01 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
AJE gaat exclusief materiaal tonen van de neergehaalde toestellen (meervoud!)
of is dat al geweest?
Je kan nog even CoD gaan spelen tot elf uurquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:58 schreef Oorlogsheld het volgende:
maar echt vanavond nog luchtaanvallen... let maar op
ik hoop niet al te laat want ik moet morgen vroeg op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |