heerlijke anthemquote:
Tof! Echt heel vet gedaan. Jammer dat het op dezelfde dag is als Masters, want ik had graag naar Rebirth gewillen!quote:
Loudness natuurlijk.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:25 schreef sveno1990 het volgende:
[..]
heerlijke anthemalleen jammer genoeg zal ik niet aanwezig zijn bij rebirth
oke zit met een dillema Loudness of Xxlerator easter suggesties?
Tof!quote:
Ik ga dan sowieso voor TBY, dat moet gewoon een wereldset worden met al zijn knallers die hij onder zijn eigen naam en aliassen heeft gemaaktquote:Op zondag 20 maart 2011 14:49 schreef T-Force het volgende:
Holycrap! DHHD komen gewoon nog een keer optreden op Hard Classics On The Beach terwijl ze eigenlijk gestopt zijnHoe vet dat ze dat voor mekaar hebben gekregen!
100% zeker dus
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:24 schreef haakon het volgende:
Voor de mensen van de wat hardere stijlen:
Sandy Warez @ Footworxx Sandy Warez B-Day 2011
Tracklist
xx.ID
xx.ID
xx.ID
..
01. DJ Hammond - The Spring Is My Love
02. Richie Gee - ID
03. ID
04. Richie Gee - ID
05. ID
06. ID
07. ID
08. ID
09. ID
10. Jan Fleck - Push To The Limit
11. Dep Affect - Covered In Black
12. N-Vitral - Return Of The Lofi Death Crew
13. Smurf - Lollypop
14. I:Gor - Thunderbolt
15. ID
16. I:Gor - Too Hot
17. ID
18. ID
19. Randy & The Sickest Squad - Check Out The Sound
20. Radium - Big Noise
21. ID
22. ID
23. Angerfist - Yes (Znooptokkiedrokz Refix)
24. S.R.B. - Bangkok Booster
25. Drokz - Shotta
26. ID
27. ID
28. ID
29. DBN - Wikkiewikkie Wah (Edit/remix)
Wat een held en wat een feest
Het idee is echt héél nice, maar de climax kan zooveel euforischer! Het remixen van dit plaatje had ik liever aan Alphaverb overgelatenquote:
WTF!! Zéér boven mijn verwachtingen dit! Ik krijg meer een meer een extraheelgoedgevoel over Rebirth! Heb er superveel zin inquote:
Die kende ik nog niet!quote:
Daarom stond elke keer op B-fronts Twitter: I'm on to Ran-D's place! (of zoietsquote:Op zondag 20 maart 2011 22:02 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Hier nog een langere video van het Rebirth anthem:
Erg vette plaat! Stoere intro, lekkere melodie, typische Ran-D vocals (), en daarna nog een ragstuk B-Front style
Lekker hoor! Sethje (en de rest van de organisatie) hebben het goed voor elkaar!quote:Op zondag 20 maart 2011 22:02 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Hier nog een langere video van het Rebirth anthem:
Erg vette plaat! Stoere intro, lekkere melodie, typische Ran-D vocals (), en daarna nog een ragstuk B-Front style
Gloeiende gloeiendequote:Op zondag 20 maart 2011 22:09 schreef haakon het volgende:
Podver, sinds Ripper Deetox @ Gearbox heeft opgemerkt ben ik weer verslaafd aan dit nummer:
Wat een gigantische knalplaat is dat!
De meesten hier gaan naar Loudness afaik , dus word iig een aardige Fok! meetquote:Op zondag 20 maart 2011 16:25 schreef sveno1990 het volgende:
oke zit met een dillema Loudness of Xxlerator easter suggesties?
Heb dat Second Identity album eigenlijk nooit echt goed geluisterd omdat ik het meeste maar saai spul vond maar dit plaatje klinkt inderdaad niet slechtquote:
quote:Zo zal speciaal voor deze nacht een heuse lasergame area intrek nemen in Sportcentrum Kardinge. Dus heb je even geen zin om los te gaan, geen zin om te chillen, dan kan je even lekker met je vrienden gaan knallen in de lasergame area.
Djeez, tripshit. Vind toiletbezoek tijdens 'n feest al zonde van m'n tijd - laat staan 'n lasergame!quote:Op maandag 21 maart 2011 13:07 schreef Koepert het volgende:
Hoe vet is dit....
Extra info Indicator 2 April
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |