Nee, maar ik kan je wel onder m'n jas mee naar binnen smokkelen? Als jij mijn pillen en sos bij je houdt..quote:Op maandag 21 maart 2011 19:08 schreef micth5005 het volgende:
[..]
ik ben pas 14 en dan mag je zeker helemaal niet naar dat soort event's ?
okquote:Op maandag 21 maart 2011 19:09 schreef haakon het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan je wel onder m'n jas mee naar binnen smokkelen? Als jij mijn pillen en sos bij je houdt..
Laat dan maar zittenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:10 schreef micth5005 het volgende:
[..]
okals ik gepakt word geef ik jouw de schuld
Hij gaat het persoonlijk doen.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:18 schreef micth5005 het volgende:
wacht ff ik heb een vraag? .....
hoe wil je aan mijn smaak voor hardstyle gaan werken ?
en dit pareltje moet je waarderen:quote:Op maandag 21 maart 2011 19:23 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Hij gaat het persoonlijk doen.
Hehe, nee, het is meer een uitspraak zodat je op termijn een
nog meer zal gaan waarderen dan een
haha die is wel gruwelijk vet hequote:
Heb ze nu al aardig vaak zien draaien en al hun releases ken ik van A tot Z, het woordje fuck begint me te irriteren. In elke liveset wordt het F woord zo vaak mogelijk gebruikt.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:20 schreef -Menn0- het volgende:
Fuck you 2 bitch!Vond deze echt vet op Hard Bass!!
Vet dat ze dit zo online zetten![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:30 schreef Koepert het volgende:
En afhankelijke van je actief lerend vermogen zul je wel of geen vrienden worden met deze...
[ afbeelding ]
en deze
[ afbeelding ]
maar ik denk dat het wel goedkomt zonder...
Die blijft vet! Hoe vaak ik em ook hoor!!quote:
Ben ik helemaal met je eens! Maar ik was vroeger zo'n grote Eminem fan dat het voor deze ene keer nog magquote:Op maandag 21 maart 2011 19:31 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Heb ze nu al aardig vaak zien draaien en al hun releases ken ik van A tot Z, het woordje fuck begint me te irriteren. In elke liveset wordt het F woord zo vaak mogelijk gebruikt.
Beste toffe en vrij onbekende plaatjes, dat scoort je al punten, al zijn ze nou ook weer niet briljantquote:Op maandag 21 maart 2011 19:35 schreef micth5005 het volgende:
naja deze is ook vet
maar kan iemand dit nummer uitleggen?
dat laatste nummer is meer zang O_Oquote:Op maandag 21 maart 2011 19:48 schreef Koepert het volgende:
[..]
Beste toffe en vrij onbekende plaatjes, dat scoort je al punten, al zijn ze nou ook weer niet briljant![]()
(en ja k loop nu te stangen)
maar hoezo uitleggen ?? Waarom die break zo lang is? Leren draaien door Brennan Heart gok ik..
quote:Gefeliciteerd!
Je hebt gewonnen:
gastenlijstplaatsen voor Strangerz (vrijdag 25 maart 2011 om 22:00)
Goede vrijdagavondbesteding verwacht ik zoquote:Dalora
Degos & Re-Done
Intractable One
Kinesis
The Geminizers
The Z.
MC: Hantáh
Eigenlijk alleen maar hardstyle jahquote:Op maandag 21 maart 2011 19:50 schreef micth5005 het volgende:
Zijn er trouwens nog meer mensen die 24/7 Hardstyle luisteren? ( zoals ik )
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:03 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen maar hardstyle jah
Even iets anders, u zijt een held!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:24 schreef Baronpilsener het volgende:
Jup, ik ben Brennan HeartHet is aan jou of je me dan een master vind..
dikgedrukte platen vind ik niet echt tussen de rest passen, verder een leuk lijstjequote:Op maandag 21 maart 2011 20:08 schreef RiKe het volgende:
Heren, een mix die WEL weer eens is gelukt, m'n apparatuur was niet aan het klagen deze keer...
Een beetje een "van alles wat" mix die gewoon wel lekker weg luistert
S-Factor ft. Seraina - Play
Isaac vs. Simian - We Are Your Friends
Josh & Wesz - Rubdown
Heatzone - Hurricane
Noisecontrollers - Disco Is The Music
Bioweapon - In Sound
Headhunterz - Psychedelic Sunshine (Edit)
Dozer - Robins Revenge
Frontliner - On The Rise (Live Edit)
Chain Reaction - Lellebel
Mr Puta - Green Stuff
Activator - Lullaby
Donkey Rollers - Immeasurably (Axe loves the Donkey bass edit)
R3zonance - Weapon (The R3bels and Zatox remix)
Luna and Alphaverb - No Turning Back (original vocal mix)
zenith & zatox - can you feel it (zatox mix)
here we go againquote:Op maandag 21 maart 2011 20:26 schreef mstx het volgende:
Vanaf deze lijn geen youtube filmpjes meer in dit topic. Danku.![]()
--------------------------------------------------------------------------------------
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:26 schreef mstx het volgende:
Vanaf deze lijn geen youtube filmpjes meer in dit topic. Danku.![]()
--------------------------------------------------------------------------------------
Ik mag deze nieuwkomer welquote:
ok zal ik in het vervolg doenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:31 schreef Koepert het volgende:
Omdat Tanz Elektric n toffe plaat is..
Maar idd.. YT posten is prima, maar wel ff kort wat je er van vind... en waarom..
200 gaan we nog wel halen denk ikquote:Op maandag 21 maart 2011 20:29 schreef Baronpilsener het volgende:
Zullen we vandaag aan nummertje 200 toekomen? Zo ja, maak ik 'n nieuwe track hiervoorBrennan Heart - 200!
ik mag alleen bier op verjaardagen ben pas 14quote:Op maandag 21 maart 2011 20:32 schreef eQuaL het volgende:
[..]
200 gaan we nog wel halen denk ik![]()
Staat de champagne al klaar?
Met dit tempo wel ja, net n chatbox hierquote:
Ach stelletje zuurpruimenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:35 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Met dit tempo wel ja, net n chatbox hier
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:34 schreef micth5005 het volgende:
[..]
ik mag alleen bier op verjaardagen ben pas 14heb je ook iets alcohol vrij
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:37 schreef eQuaL het volgende:
DefQon.1 tickets binnen trouwens![]()
Nu nog iemand om mee te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
ja ik mag nietquote:Op maandag 21 maart 2011 20:37 schreef eQuaL het volgende:
DefQon.1 tickets binnen trouwens![]()
Nu nog iemand om mee te gaan
Lekker! Beetje simpele beat (Brennan Heart achtig dus), maar wel mooi om es onder invloed op een feest te horen volgens mij...quote:
dank jequote:Op maandag 21 maart 2011 20:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lekker! Beetje simpele beat (Brennan Heart achtig dus), maar wel mooi om es onder invloed op een feest te horen volgens mij...
quote:
quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:38 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Hangt er maar vanaf waarvandaan, RotterdamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rotterdamquote:Op maandag 21 maart 2011 21:03 schreef eQuaL het volgende:
Misschien moeten we echt een IRC kanaal beginnen
[..]
Hangt er maar vanaf waarvandaan, Rotterdam
Hoppaaaaa! Deze knalt lekkerquote:Op maandag 21 maart 2011 20:02 schreef Zandkasteel het volgende:
Wat vinden we hiervan?
*Valt dat trouwens wel onder hardstyle of ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K vind m erg tof.. maar idd ietwat ondefinieerbaar.. Begint als hardtrance, krijgt een jump-kick, lijkt toch wat op hardstyle.. maar is t net niet..It starts with a shiver, an itch, a slow boil
quote:Dit jaar biedt b2s voor het eerst in samenwerking met Libéma de mogelijkheid om tijdens Decibel een speciaal weekendarrangement op het vakantiepark van Beekse Bergen te boeken. Op het park kun je samen met je vrienden en andere Decibel bezoekers het gehele weekend gebruik maken van alle luxe parkfaciliteiten. Hiernaast heb je ook exclusief toegang tot de speciale Decibel preparty op vrijdagavond en afterparty op zondag. Hiervoor zal op het vakantiepark een grote festivaltent geplaatst worden waar de duizenden Decibel weekendgangers 2 extra feesten voorgeschoteld krijgen. Bij het lanceren van de complete Decibel website zal ook het programma voor de pre- & afterparty bekend worden gemaakt.
Het animo is groot en inmiddels zijn alle vaste accommodaties compleet volgeboekt. Er zijn er alleen nog campingplaatsen beschikbaar. Deze kun je al boeken voor nog geen 25 euro per persoon! Om geïnteresseerden zonder eigen tent tegemoet te komen is er extra accommodatie toegevoegd aan het campingassortiment: tent inclusief. Bij aankomst krijg je een eigen 2 persoons koepeltent die makkelijk binnen 10 minuten is op te zetten. Bij vertrek van mag je deze mee naar huis nemen. Net als bij de kampeerplaatsen is gebruik van warm water en de douches inbegrepen.
Idd. Aangezien die door alle slowchat weer pagina's terug staat.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:12 schreef Koepert het volgende:
En zullen we t weer gewoon over hardstyle gaan hebben.. zonder te vervallen in chat die meer geschikt is voor n obscuur IRC-channel..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens wat opvoedmateriaal voor de nieuweling![]()
Het begint wel heel erg op Defqon/Q-Dance te lijken (ook al zijn het partners/zussen/whatever). Had eerlijk gezegd niet verwacht dat er ook een pre- en afterparty bij zou komen. Nja ach, zoals ik eerder al zei, ben ik helemaal geen fan van dat soort dingen en mij zul je er ook niet gauw vinden. Ik wil m`n nachtrust voor een feestquote:Op maandag 21 maart 2011 21:14 schreef T-Force het volgende:
Nieuws over Decibel, hoe kan het ook anders na DefQon.1
[..]
Lekker belangrijk, we kunnen toch bij krullie maffen?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:14 schreef T-Force het volgende:
Nieuws over Decibel, hoe kan het ook anders na DefQon.1
[..]
Dat sowiesoquote:Op maandag 21 maart 2011 21:22 schreef robuust89 het volgende:
Lekker belangrijk, we kunnen toch bij krullie maffen?
Doe maar rustig aan, hij komt er vanzelf welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |