abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 maart 2011 @ 08:38:08 #181
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_94630326
Hmmm slecht luisteren deed Yade ook een tijdje, meestal omdat ze afgeleid was door speelgoed/tv/muziek/iemand anders. Meestal luisterde ze wel als we laag en hard haar hele naam gebruikte. :D Of tot drie tellen na 2 keer roepen. Of gewoon direct er voor staan. Soms was het zo erg dat ze bij de deur moest gaan zitten voor 3 minuten omdat ze je dan nog negeerde.

Freecell, dat is in ieder geval al een fijne vooruitgang!

Op de PSZ hadden ze een lammetje in de groep gehad. :D De juffen vertelde dat ze Yade een beetje moesten indammen in enthousiasme en Yade bleef het er maar over hebben. Het lammetje had namelijk geplast.
Yade is enorm enthousiast in alles, echt een stuiterbal af en toe. Mensen moeten er vaak om lachen ook als ze stuiterend naar de PSZ gaat ofzo "Zooo die is vrolijk!" horen we erg vaak. Ook als we langs iemand lopen zit ze meteen "HALLO MENS" (of dier of kindje)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 26 maart 2011 @ 08:52:54 #182
147316 crew  DJMO
#trut
pi_94630441
ik wil dé tip tegen slecht luisteren ook graag hebben dus ik lees de antwoorden met meer dan normale interesse :+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_94630671
Hallo mens :D
Das wel lollig! :D

Leander roept altijd HALLO MENEER of HALLO MEVROUW en wil zich bij twijfelgevallen meneer of mevrouw nog wel eens vergissen, ook leuk :+

Oost-Indisch doof hebben we hier ook :P Met name als hij net ziek geweest is.

Hij loopt nu in zijn boxer rond :') Vanmorgen met luier om begon hij winden te laten, dus op het potje gezet (paaien met Bob de Bouwer, hoera) Kwam niks.
Boxer aangedaan, 15 minuten later poep :+

En nu weer in boxer :P
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 26 maart 2011 @ 19:57:53 #184
147316 crew  DJMO
#trut
pi_94649864
Jan geeft (uit zichzelf) de mensen die weggaan een handje (vreemden) of een kroel en een kus en uitbundig zwaaien (bekenden, met name opa en de vaste oppas). Was vanmorgen ook mooi om te zien. Opa kwam mee na het doen van de weekendboodschappen, en Jan ziet de auto, rent naar de tuin, mij compleet en volledig negeren, zo z'n vader voorbij, die eveneens compleet en volledig negerend, om z'n opa een kroel en een kus te geven. Zodra opa in 't zicht is bestaan z'n ouders (even) niet meer voor Jan ...

Vanavond rond kwart over zeven naar bed gedaan, na middagdutje van 12 tot 3 (waarbij hij nog wel even gespeeld heeft op z'n kamer) en 't is zowaar gewoon stil gebleven ipv herrie schoppen dattie nog niet moe is ... Ik heb t trouwens tegenwoordig vrij makkelijk met de was opvouwen. Ik strijk nooit, dus uit de droger klop ik het even uit, en vouw het dan op. Dat uitkloppen doet Jan tegenwoordig voor me, ik hoef alleen nog maar te vouwen :D

Ik zoek trouwens ook nog een tip hoe ik Jan kan afleren aan z'n broertje te trekken als die in de box ligt. Hij probeert (meestal als geert begint te huilen) Geert aan z'n beentje naar zich toe te trekken. Of dat nou is omdat hij nieuwsgierig is naar wat dat geluid produceert of dat hij z'n broertje wil troosten .. ik weet het niet .. Zostraks heb ik Geert uit de box gehaald en mopperend en al bij Jan op schoot gezet. Toen keek die wel even vreemd, maar probeerde Geert wel te troosten op een lompe onhandige peutermanier O+
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_94651194
Ze proberen te helpen ja, alleen een beetje lomp. t is lief bedoeld.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 26 maart 2011 @ 20:29:42 #186
147316 crew  DJMO
#trut
pi_94651359
soms ben ik bang dat hij Geert door de box heentrekt, hij is best wel sterk en beseft zich niet dat hij Geert (of bv de kat) pijn doet ..

pi_94651989
selene had een tijdje voor het handje om de box in te klimmen. gewoon nee blijven zeggen. stug & hardnekkig. en iets te doen geven als alternatief. ik liet selene altijd wat rommelen met zijn speeltjes dan.

dat heeft nu het effect dat zij al ravi's speelgoed selecteert. ze kopieert mij met dingen die niet mogen: "nee baby, niet aan de warming" met vingertje erbij
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_94655678
Kwestie van blijven herhalen en blijven benoemen.
Meer kan je niet doen DJMO :)

X is heel lief voor V.
Als ik even niet kan stoppen met iets en hij maakt geluid rent ze naar hem toe en vraagt wat er is.
En zegt wat ik aan het doen ben en dat ik zo kom O+

En ze knuffelt hem echt de hele dag.

Gister bij de opvang trok een kindje hem aan zijn beentje..
OMG ze gaf het andere kindje dus echt een duw en een hoek.
En riep; Dat mag niet. Dat is mijn broertje!!! Niet doen!! :{w

Ik zei dat ze dat ook gewoon kon zeggen zonder duw of klap.
Maar ik vind het zo lief om te zien hoe ze het voor hem op neemt en hoe zorgzaam ze is.
Voor hem doet ze echt alles. :Y O+

Ik zeg er pas wat van als hij echt pijn heeft (of kan gaan hebben)
Maar ik laat haar toch best wel ruw met hem omgaan zolang het niet expres gaat dan :@
Ik wil haar niet teveel belemmeren en zeker niet als de bedoeling goed is.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 26 maart 2011 @ 22:33:23 #189
147316 crew  DJMO
#trut
pi_94656564
ik wil Jan ook niet teveel belemmeren, maar vanmiddag trok hij wéér aan de kat z'n staart, en echt niet bepaald zachtjes, want ze probeerde flink uit te halen naar jan. We waarschuwen 'm al bij voorbaat dat hij haar met rust moet laten, en ook bij de box weg moet blijven als z'n broertje slaapt, aangezien die vrij licht slaapt. Laatst mepte hij uit lompigheid met 'n boekje op Geert's hoofd, precies met de punt. Ik wil 'm dus leren dat hij een stuk voorzichtiger moet zijn, maar ik wil ook geen politieagentje spelen die een bandje op repeat heeft staan: "Jan doe voorzichtig, Jan laat je broertje maar even met rust, Jan laat de kat met rust, Jan je broertje slaapt blijf van die box af"

Als ik geert op schoot heb voor bv een voeding dan komt hij wel heel lief kusjes geven enzo, en heel trots wijzen naar Geert als mensen hem vragen waar z'n broertje is, maar die enthousiaste lompheid mag wel wat minder. Ik ben echt bang dat hij Geert anders nog eens onbedoeld blijvend letsel bezorgd ...

pi_94658560
Dat is toch een kwestie van gezond verstand djmo. Je laat ze dus gewoon niet samen in een kamer en je gaat op je gemak de was staan doen ofzo. Je blijft erbij, of dusdanig dat je hoort wat er gebeurd.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 27 maart 2011 @ 11:37:55 #191
147316 crew  DJMO
#trut
pi_94668420
dat is ook precies wat ik doe Tcio, maar ik zal toch ook eens moeten plassen :P

pi_94669746
Dan kan je toch prima jan meenemen? of geert.
  zondag 27 maart 2011 @ 12:39:41 #193
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_94669895
Bij mij is het toilet recht tegenover de box. Ik laat dus de deur open.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 27 maart 2011 @ 12:43:31 #194
147316 crew  DJMO
#trut
pi_94670005
ik probeer het meestal zo te timen dat Jan buiten aan 't spelen is dat ik even naar de wc kan. Jan meenemen naar de wc is géén optie, dan wil hij constant wcpapiertjes tusesn m'n benen door in de wc gooien :') en met een baby op de arm plassen is ook niet echt rustig zitten zeg maar.

zondag 27 maart 2011 @ 12:46:29 #195
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_94670099
Mama grote plas hè? Jeffefu niette plassen hè mama. Mama poepie doen ja? Neeeee getsie, niette poepe broek, poepe see. Mama??? Klaar ja?

Ze blijft dus gewoon tegen me praten, een een plas is zo gedaan.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 27 maart 2011 @ 12:49:31 #196
147316 crew  DJMO
#trut
pi_94670214
dat lijkt me dan nog grappig ook, maar Jan praat dus nog niet (die drie woordjes die hij zegt noem ik nog geen praten ;) )

pi_94670918
Ik nam Tyler ook vaak mee naar de wc. Nu word ik nog vaak gevolgd, hij wil dan de lamp aan doen en de deur dicht. En weer open en dicht etc.
  zondag 27 maart 2011 @ 13:16:05 #198
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_94670967
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 12:46 schreef Ticootje het volgende:
Mama grote plas hè? Jeffefu niette plassen hè mama. Mama poepie doen ja? Neeeee getsie, niette poepe broek, poepe see. Mama??? Klaar ja?

Ze blijft dus gewoon tegen me praten, een een plas is zo gedaan.
En als je dan moet poepen? ;)

Hier gelukkig nog geen hardhandigheid meegemaakt. Ze is heel lief voor haar zusje en geeft haar veel kusjes. Ik moet ook zeggen dat ze weinig in de box ligt tot nu toe. Ik maak me meer zorgen om één van onze katten, die zal ik steeds in de gaten moeten houden dat hij er niet bij gaat.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_94672024
Ik laat ze wel samen in de kamer. F florian kan zich inmiddels verdedigen, haha.

B egin van een periode hier. Ik werd net aangesproken als leander 's mama. Waaaah!
pi_94674466
ik laat ze nog steeds niet zomaar los en alleen in de kamer. als ik naar de wc ga heb ik gewoon de deur open. deed ik met selene al. verder kan je vrij veel best doen met een beetje timing.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zondag 27 maart 2011 @ 21:07:30 #201
54772 Silmarwen
pi_94687319
Ik zag gisteren een tweeling van... max twee jaar oud. Beiden een blikje cola met een rietje. Ik was echt geshockeerd. Ben ik nou zo'n miep of is cola in de peuter leeftijd erg vroeg. Het liefst wil ik dat Yade tot haar tiende geen cola drinkt eigenlijk. :D
  zondag 27 maart 2011 @ 21:22:10 #202
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_94688088
Ik ben niet zo moeilijk met cola...Twan drinkt het ook wel, vanaf zn 6e of 7e ofzo, met mate, maar ik vind een blikje cola voor een kind van 2 wel belachelijk. Lennon wil nog weleens aan mijn glas met cola zero zitten... maar dat wil ik niet hebben. Hij krijgt dan wat anders.

Lennon begint nu heerlijk te kletsen... het lijkt wel of er ineens een knop om is. Hij geeft nu ook aan dat hij geplast of gepoept heeft. :o Gaat snel nu...
Make love, not war ☮
pi_94689120
Ik vind 2 ook nog wel jong voor cola. Overigens vind ik het voor de oudste hier, ook nog lang niet nodig, cola.
Fake it till you make it...
  zondag 27 maart 2011 @ 21:45:17 #204
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_94689614
Ik gebruik het woord cola voor al het drinken wat ik niet wil dat jen drinkt. Ze vind cola namelijk heel vies.
  zondag 27 maart 2011 @ 22:00:57 #205
54772 Silmarwen
pi_94690692
:D! Yade noemde pas iets cola, geen idee waarvan ze dat had. Knut drinkt het wel, ik heel zelden. Het was geloof ik thee ofzo. Eigenlijk krijgt ze alleen maar soya, roosvicee of water en roosvicee heel erg verwaterd. Yade ooit een sloke spa rood gegeven. Dat gezicht was echt grappig, ze vond het vreselijk en raar en liet het zo uit dr mond lopen :D

Diaan, dan maken ze ineens zo'n sprong he. Zo zijn ze klein, je knippert en ze kunnen van alles!
pi_94691008
Maar waterige roosvicee is toch enorm vies? Waarom krijgt ze het niet op de goede sterkte?
On zeh laptop
  zondag 27 maart 2011 @ 22:07:11 #207
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_94691096
Ja echt wel. Bij Twan ging het allemaal wat geleidelijker, die was (nog) later met praten... Lennon drinkt sinds een week niet meer uit een tuitbeker.. misschien toevallig of niet, maar wel opvallend. Hij drinkt nu meestal uit pakjes of flesjes. Ziet hij van zn grote broer en is bijna niet tegen te houden.
Uit een gewone beker gaat nog wel vaak mis, maar hij kan het wel.
Make love, not war ☮
pi_94693074
Leuk als je ineens zo'n sprong ziet he Diaan :)

Dana heeft het per ongeluk wel eens geproefd (zij had milkshake en wij hadden cola uit zo'n mcdonalds beker) ze vondt het erg vies, net als spa rood trouwens :D Je moet dat smoeltje zien dan ghehe.
  zondag 27 maart 2011 @ 23:39:15 #209
54772 Silmarwen
pi_94696134
Omdat roosvicee giga veel suiker bevat. Als voorbeeld, iemand met een te laag bloedsuiker gehalte heeft, wordt geadviseerd een glas roosvicee te drinken. Bovendien vindt Yade het prima zo, ze kent niet anders eigenlijk.

Ik vind het trouwens niet vies, zo waterig noch Knut. Ik vind de sterke juist niet te zuipen. :D
  maandag 28 maart 2011 @ 08:36:52 #210
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_94702522
Ik vind roosvicee sowieso vies... Ik geef gewone aanmaaklimo van de kc of nu van de jumbo huismerk. En gewone sterkte, uiteraard anders is het niet te zuipen.

Verder heb ik vaak pakjes chocomelk. Nu is dat met kabouterplop erop. Wickys ook wel eens. Verder drinkt Jen melk en dan houdt het wel op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')