Toen ik in het begin de tv gebruikte als rustmoment, toen zag ik dat ons zoontje moe en futloos achter de tv kwam als ik die uit had gezet. Hij was ook geïrriteerd of sneller geïrriteerd.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:52 schreef freecell het volgende:
Wij hebben geen tv-aansluiting
Wel DVD's en Leander mag Bob de bouwer kijken de eerste tijd van het slaapje van Florian
(dan komt hij ook even bij) en vaak als ik aan het koken ben.
Elke dag gaan we minstens een half uur de speeltuin in, vaak langer. (met dit weer zitten we er vanaf dat Florian wakker wordt tot ik moet koken)
En dan wacht ik binnen even af of ze op het speelgoed duiken of dat ze moe en huilerig zijn. In het laatste geval zitten ze voor de tv
Ik gebruik het voor de kinderen én voor mezelf als rustmomentje.
Eten 's avonds gebeurt aan tafel. Als je niet wilt eten zit je wel aan tafel en dan wacht je tot de rest klaar is(Dat is soms best moeilijk voor mijn peuter
)
Lunchen en ontbijten doen we op dit moment nog wat om de beurt... ivm met verschillende slaaptijden ed (en beide kinderen en Tara worden wakker met enorme trek) Ook lunch en ontbijt gebeurt wel aan tafel.
nee, daar komen ze dan aan met wazige homeopatische rechtsdraaiende suikerloze biologisch verantwoorde drankjesquote:
lol, na de diiscussie had ik het niet willen vragen/voorstellenquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:40 schreef simmu het volgende:
en als je zelf mee in bad gaat? is het dan ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |