abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 maart 2011 @ 22:49:21 #151
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_94534365
Linde was laatst ineens bang dat ze door het putje van het bibabad zou verdwijnen :') Dus toen hebben we samen gekeken hoe het bad leegliep met de speeltjes erin en er ging gewoon helemaal niks door het putje dus nu is er niks meer aan de hand *O*
pi_94534551
Tyler heeft een mega hekel aan douchen en niks helpt. Gaat met papa, dan is hij het rustigste.
Maar doet wel vaak spartelen en keihard krijsen. Is het afgelopen is het meteen goed.
Kim haat het ook, maar gaat ineens beter.
  donderdag 24 maart 2011 @ 10:56:33 #153
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_94546828
Yade is ook een tijdje bang geweest van bad, en het was inderdaad het afvoerputje. Laten zien dat je niet weggezogen werd en we lieten het bad leeglopen en zodra ze het geluid hoorde, mocht ze eruit want dan was het eng. Nu krijg ik haar het bad niet meer uit. :D

8 april gaat ze voor het eerst op "schoolreisje" met het psz. Ik heb me opgegeven als begeleider want ik vind het dood eng dat ze weggaat met mensen die ik eigenlijk niet ken. :D Het grote loslaten is begonnen en ik miep er nu al over. ;)
pi_94550233
Jen is al 2x op schoolreisje geweest ;) Ik ben ook meegeweest, is leuk!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_94550571
schoolreisje? :) geinig? wat gaan ze doen?

Dana gaat binnenkort met de peuters naar het bejaardetehuis om daar met oude mensen spelletjes te doen, samen wat te drinken of te wandelen.
Ben benieuwd of ze het leuk vindt.
pi_94550666
Ballorig of lineaushof... Dat soort dingen..
pi_94552078
hier gaan ze meestal naar een boerderij met de huifkar om aldaar frietjes, fristi en snoep te vreten :) al lammetjes aaiend en kipjes opjagend
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 24 maart 2011 @ 13:22:40 #158
54772 Silmarwen
pi_94552302
De kinderboederij in Lopik. Erg leuk!
pi_94564362
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 20:40 schreef simmu het volgende:
en als je zelf mee in bad gaat? is het dan ook?
Hij heeft een tobbe, daar pas ik wel in opgevouwen), maar dan hij niet meer _O-
Hij wil gewoon NIET, hij is bang dat ik zijn haar ga wassen (terecht) en dat er dan water op zijn gezicht komt (idem)
Maakt ook niet uit als ik zeg dat we zijn haar niet gaan doen (en dan doe ik het uiteraard ook echt niet) of als we samen gaan douchen.
Zelfs als we met het hele gezin in de douche zijn (tara en ik onder de douche, kinderen beide in een badje, is het niet eng :+ )wil hij NIETNIETNIET

Ik ga volgende week een keer met hem alleen naar het zwembad. Eens kijken hoe dat gaat.
  donderdag 24 maart 2011 @ 18:49:47 #160
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_94564584
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 22:49 schreef Stiemie het volgende:
Linde was laatst ineens bang dat ze door het putje van het bibabad zou verdwijnen :') Dus toen hebben we samen gekeken hoe het bad leegliep met de speeltjes erin en er ging gewoon helemaal niks door het putje dus nu is er niks meer aan de hand *O*
Dat hebben we ook gehad, ervan overtuigd dat ze met het water mee gaan....

De meiden zitten al een week of 3 in de lappenmand, op en af ziek,hangerig enzo. Pien gaat wel weer de goede kant op,maar die andere dame rommelt maar wat aan.

Vanmiddag hebben ze bij een buurmeisje gespeeld, zo lief met z,n 3 -en.
pi_94569259
KP, nog wat beterschap voor je meiden! Wel leuk dat ze ook gezellig met zijn 3-en kunnen spelen!

Free, lastig om zo te moeten douchen. Ik weet alleen dat het hier uiteindelijk wel overging. En dat het zwembad ook steeds beter gaat..

Ons KDV wil binnenkort met het grut naar de kinderboerderij. Maar dat is lastig, want de meeste ouders werken natuurlijk. En als ouders op hun vrije dag komen, nemen ze hun eigen kind mee. En kunnen ze nog maar 1 ander kind begeleiden. Dus we zullen zien hoe ze dat regelen.
Chris is al wel eens met een leidster in de bus naar een voorstelling geweest in de bibliotheek. Ook 2 kindjes per leidster en 6 kids totaal.. Of een bezoekje aan de super, of een rondje stad in de bolderkar. Daar blijft het wel bij.
Maar ik blijf het "gek" vinden dat hij avonturen zonder ons beleefd. Loslaten :P
pi_94572832
Ho! Waren we hier gebleven? Al denk ik niet dat ik als nieuweling al erg gemist werd ;).

Ik las over niet-willen-badderen-kindjes. Geen issue hier, al weet ik van mijn oppaskindje van way-back-when dat ze absoluut geen stromend water boven haar schouders wou. Gillen, schoppen, drama. Geen aanwijsbaar trauma, gewoon niet doen. Na alle mogelijke "oplossingen" is er uiteindelijk besloten er geen aandacht aan te besteden. Dus wel in bad ("we gaan in bad" ipv "zullen we in bad?") gezicht met washand, haren wassen met beker of liggen in bodempje water. Na 'n half jaartje langzaamaan weer geprobeerd. Uiteindelijk succesvol, maar wel met 'n lange adem...! Tot zover mijn 'nuttige' aanvulling.

Hier 'n blije peuter! En dus 'n blije ik! Er wordt uur na uur gevoetbalt. Slechts onderbroken voor 'n slok drinken of 'n gestolen kus O+. Vandaag weekboodschappen met papa; resultaat hondebrokken en nieuwe gympen :'). Met veel moeite de gympen weer uitgekregen om te gaan slapen.....
pi_94575239
Haha Meandering, die gympen :D Dat zou hier ook gebeuren gok ik :P
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 24 maart 2011 @ 21:58:11 #164
147316 crew  DJMO
#trut
pi_94575552
ik had een paar weken terug een krijsende peuter omdat hij z'n nieuwe regenlaarzen uit moest doen om te gaan douchen :')

Hopelijk knappen je meiden snel op KP!

Hier is Jan ineens weer van het slapen 's middags, maar wel met als resultaat dat hij 's avonds langer op wil blijven .. wakker houden 's middags is niet echt een optie, hij word echt strontvervelend dan, gewoon van vermoeidheid (het is ook niet niks, om zeven uur wakker gebruld worden door je babybroertje :P ) Ik vraag me af hoe laat jullie kind(eren) met 2j3m naar bed gingen? Jan ging voorheen altijd om half zeven, maar wellicht dat zeven uur een beter tijdstip is ...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_94577384
hier is het al van begin af aan altijd 7 uur kinderbedtijd. dan gaan ze allebei naar boven. deden we met selene van begin af aan al en met ravi dus ook want het bevalt :) dus dat doen we al ruim 2 jaar ;)

ik ben namelijk net zo'n gewoontedier als de kinderen :P
pi_94577770
7 uur. Standaard. Maar in de zomer vaak een uur later omdat het dan nog lang licht blijft.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 07:08:45 #167
54772 Silmarwen
pi_94586539
Half 7 en dan is Yade ook echt moe, soms wordt het weleens 7 uur, soms kwart over 6.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 07:57:43 #168
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_94586901
Hier ligt Maarten er tussen 7 uur en half 8 wel in... Bijna nooit eerder dan 7 uur en soms wel iets later.

Gisteravond was ik aan de telefoon en Maarten stond naast me te springen om ook te mogen, valt hij om, zo tegen de rand van de tafel aan. Resultaat een blauw oor. Gelijk gekoelt en van die Arniflor zalf erop... Het is nu wel wat rood en blauw, maar gelukkig geeft hij aan geen pijn er meer aan te hebben...

Vandaag gaan we naar de bibliotheek, ik laat Maarten lid worden!
18-11-2008 Maarten Alexander
  vrijdag 25 maart 2011 @ 08:38:31 #169
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_94587317
Hier gaat ze rond half acht naar bed en slaapt overdag al maanden niet meer. In de middag is ze wel eens moe. Maar s avonds trekt het vaak wel weer bij.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_94587589
Chris is een hele poos om half 9-9 uur naar bed gegaan, ik gok van 2jr tot 2 maand geleden. Hij sliep toen 's middags nog 2,5 uur. Eerder wakker maken werd een drama, niet slapen 's middags ook. Dus dan maar wat later erin. Nu hij niet meer slaapt is het rond half 8.

Nog een traphek vraag: hoelang hebben jullie die laten staan? Het traphekje is kapot gegaan (of eigenlijk de muur). En ik vraag me af of ik deze nog terug moet zetten. Chris kan wel zelf van de trap. Het enige waar ik bang voor ben, is dat hij in een drukke speelbui eens het trapgat mist.. Als hij te hard onze kamer uitrent ligt hij beneden. :X
  vrijdag 25 maart 2011 @ 09:16:40 #171
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_94587945
Lennon gaat ook altijd tussen 7 en kwart over 7 naar bed. Soms wat later... hij slaapt thuis en bij mn ouders 's middags ook. Bij kdv niet. Op de kdv-dagen gaat hij vaak ook echt om 7 uur naar bed, dan is hij erg moe/soms echt niet meer te genieten.

DF wij hebben geen traphekjes ook nooit gehad.. dus geen idee.

Lennon ging gisterenavond douchen met Twan, vinden ze beide geweldig.. hoor ik ineens Twan roepen: mamaaaa Lennon heeft gepoept. :o _O- toen ik kwam, lagen er 3 keutels onder de douche. Maar even met papiertje opgepakt en in de wc gegooid.. en Lennon die was hard aan het lachen.
Make love, not war ☮
pi_94587959
_O- Diaan _O-
Tess is ook een notoire douchepoepert :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_94587970
M. gaat tussen half 7 en 7 naar bed, slaapt overdag 2-2,5 uur en wordt om 6.00 wakker.

Ik heb zo'n lief peutertje in huis, hij luistert goed, is gezellig, lacht veel, knuffelt graag. Bereknus in alle opzichten. Echt een verademing na de weken hiervoor. Hij kan ook duidelijk meer, praat beter, en vindt legpuzzels helemaal de bom. Minder dan 12 stukjes is voor babies tegenwoordig. Aan de andere kant vind hij het nu ook echt heerlijk om geaaid te worden. Hij komt regelmatig vragen of we hem over zijn rug willen aaien of blazen. Hij gaat er dan ook echt voor liggen en zucht diep van de genotsnotterigheid.

Wat leuk dat je Maarten lid maakt van de bieb Marie! Wij gaan ook regelmatig, M. vindt het erg leuk daar.

@Deepfreeze: bij ons is het precies hetzelfde, wij hebben geen deur voor het trapgat ofzo. Ik vind het daarom ook een eng idee om het traphekje weg te halen.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 09:21:27 #174
114177 Diaan73
pi_94588040
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 09:17 schreef Vicky het volgende:
_O- Diaan _O-
Tess is ook een notoire douchepoepert :D
Hij had het nog niet eerder gedaan.... meestal heeft hij al gepoept 's middags. Maar dat had hij nog niet gedaan, dus was op zich wel te verwachten. Twan vond het niet wat.. en wilde niet meer douchen met Lennon. Maar nu ziet hij de humor er ook wel van in. Trouwens, Twan en Lennon samen douchen, is erg lief. Twan gaat dan ook Lennons haar wassen en zn lichaam. Ik hoef pas te komen als ze klaar zijn.. ideaal. ik ben dan natuurlijk wel in de buurt
Make love, not war ☮
pi_94588079
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 09:21 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Hij had het nog niet eerder gedaan.... meestal heeft hij al gepoept 's middags. Maar dat had hij nog niet gedaan, dus was op zich wel te verwachten. Twan vond het niet wat.. en wilde niet meer douchen met Lennon. Maar nu ziet hij de humor er ook wel van in. Trouwens, Twan en Lennon samen douchen, is erg lief. Twan gaat dan ook Lennons haar wassen en zn lichaam. Ik hoef pas te komen als ze klaar zijn.. ideaal. ik ben dan natuurlijk wel in de buurt
Hier douchen ze ook heel vaak samen. Gek doen, spetteren, haren wassen enzo en dan kan ik ondertussen ff opruimen enzo. Voordeel van gelijkvloers wonen :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_94588139
Diaan :D

Chris wordt wel meestal netjes na 7 uur wakker met deze bedtijden. Kom hem eerder ook wel om half 8 naar bed doen, maar om 6.00 ben ik echt niet vrolijk ;)
De 6.39 vanochtend was ook wel vroeg..
  vrijdag 25 maart 2011 @ 09:31:49 #177
114177 Diaan73
pi_94588258
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 09:23 schreef Vicky het volgende:

[..]

Hier douchen ze ook heel vaak samen. Gek doen, spetteren, haren wassen enzo en dan kan ik ondertussen ff opruimen enzo. Voordeel van gelijkvloers wonen :D
Leuk en handig!! :Y Wij wonen niet gelijkvloers maar ik ga vaak ondertussen was enz. wegpakken.

Lennon wordt vaak pas wakker op het moment dat wij in de badkamer zijn. Die grenst aan zijn slaapkamer. Als we niet in de badkamer zijn, in het weekend, dan slaapt hij meestal wel tot half 8/8 uur. Met af en toe een uitzondering.
Make love, not war ☮
  vrijdag 25 maart 2011 @ 22:57:47 #178
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_94621734
Hoi, ik kom me hier vast inlezen, over minder dan een week is het al weer zo ver. Dan wordt mijn kleine grote vent alweer 2 jaar! Pfff, waar blijft de tijd...

Ik kom meteen met een vraag. Bram luistert ongelovelijk slecht. Hij hoort wel goed, dat is geen probleem, want als ik vraag of hij een koekje wilt, komt ie meteen aanrennen. Maar als ik hem iets vraag (kom eens bij mama ofzo) dan reageert ie niet eens. Het frustreert me enorm en mijn lontje richting hem wordt steeds korter. En het is niet alleen bij mij, maar ook J. dringt niet tot hem door. Wie heeft er tips voor me?
  vrijdag 25 maart 2011 @ 23:13:02 #179
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_94622586
Sugersnap, alvast welkom hier! En ik herken je probleem wel hoor (deels). Maarten heeft het ook bij tijd en wijle dat hij oostindisch doof is. Wat voor ons goed werkt is het eerst nogmaals te herhalen en daarna naar hem toe te lopen en het nog eens te vragen. En als hij echt bewust niet luistert (als ik bijv. zeg dat hij niet op de bank mag springen) dan mag hij even in de hoek gaan staan, waarna hij het na 2 minuten weer vergeten is...
Het wordt gelukkig wel beter, nu hij ietsjes ouder wordt snapt hij meer, hij kan zelf meer zeggen en hij heeft minder vaak die buien dat hij niet luistert of heel boos wordt.

O ja, juist vanmiddag heeft Maarten extra lang geslapen en heb ik hem om half 5 maar wakker gemaakt. Dus niet naar de bieb geweest. Volgende week weer een nieuwe kans!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_94629894
We boeken vooruitgang :+
Leander wilde gisteren weer niet in bad *gilkrijs* was wel behoorlijk goor.

Dus in de badkamer naast het bad gezet *gilkrijs*
Vastgepakt, geknuffeld en verteld dat hij NIET in bad hoefde, maar dat ik hem met badwater ging wassen met een washand. Dat mocht en toen wilde hij een handdoek om en nog even naast het bad met het water spelen.
DUs de badkamer is nu niet meer eng als er een badje in staat. Stap 1.

Als je binnenkort een peuter ziet met rechtopstaand grauw haar is het de mijne :+
  zaterdag 26 maart 2011 @ 08:38:08 #181
54772 Silmarwen
pi_94630326
Hmmm slecht luisteren deed Yade ook een tijdje, meestal omdat ze afgeleid was door speelgoed/tv/muziek/iemand anders. Meestal luisterde ze wel als we laag en hard haar hele naam gebruikte. :D Of tot drie tellen na 2 keer roepen. Of gewoon direct er voor staan. Soms was het zo erg dat ze bij de deur moest gaan zitten voor 3 minuten omdat ze je dan nog negeerde.

Freecell, dat is in ieder geval al een fijne vooruitgang!

Op de PSZ hadden ze een lammetje in de groep gehad. :D De juffen vertelde dat ze Yade een beetje moesten indammen in enthousiasme en Yade bleef het er maar over hebben. Het lammetje had namelijk geplast.
Yade is enorm enthousiast in alles, echt een stuiterbal af en toe. Mensen moeten er vaak om lachen ook als ze stuiterend naar de PSZ gaat ofzo "Zooo die is vrolijk!" horen we erg vaak. Ook als we langs iemand lopen zit ze meteen "HALLO MENS" (of dier of kindje)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 26 maart 2011 @ 08:52:54 #182
147316 crew  DJMO
#trut
pi_94630441
ik wil dé tip tegen slecht luisteren ook graag hebben dus ik lees de antwoorden met meer dan normale interesse :+
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_94630671
Hallo mens :D
Das wel lollig! :D

Leander roept altijd HALLO MENEER of HALLO MEVROUW en wil zich bij twijfelgevallen meneer of mevrouw nog wel eens vergissen, ook leuk :+

Oost-Indisch doof hebben we hier ook :P Met name als hij net ziek geweest is.

Hij loopt nu in zijn boxer rond :') Vanmorgen met luier om begon hij winden te laten, dus op het potje gezet (paaien met Bob de Bouwer, hoera) Kwam niks.
Boxer aangedaan, 15 minuten later poep :+

En nu weer in boxer :P
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 26 maart 2011 @ 19:57:53 #184
147316 crew  DJMO
#trut
pi_94649864
Jan geeft (uit zichzelf) de mensen die weggaan een handje (vreemden) of een kroel en een kus en uitbundig zwaaien (bekenden, met name opa en de vaste oppas). Was vanmorgen ook mooi om te zien. Opa kwam mee na het doen van de weekendboodschappen, en Jan ziet de auto, rent naar de tuin, mij compleet en volledig negeren, zo z'n vader voorbij, die eveneens compleet en volledig negerend, om z'n opa een kroel en een kus te geven. Zodra opa in 't zicht is bestaan z'n ouders (even) niet meer voor Jan ...

Vanavond rond kwart over zeven naar bed gedaan, na middagdutje van 12 tot 3 (waarbij hij nog wel even gespeeld heeft op z'n kamer) en 't is zowaar gewoon stil gebleven ipv herrie schoppen dattie nog niet moe is ... Ik heb t trouwens tegenwoordig vrij makkelijk met de was opvouwen. Ik strijk nooit, dus uit de droger klop ik het even uit, en vouw het dan op. Dat uitkloppen doet Jan tegenwoordig voor me, ik hoef alleen nog maar te vouwen :D

Ik zoek trouwens ook nog een tip hoe ik Jan kan afleren aan z'n broertje te trekken als die in de box ligt. Hij probeert (meestal als geert begint te huilen) Geert aan z'n beentje naar zich toe te trekken. Of dat nou is omdat hij nieuwsgierig is naar wat dat geluid produceert of dat hij z'n broertje wil troosten .. ik weet het niet .. Zostraks heb ik Geert uit de box gehaald en mopperend en al bij Jan op schoot gezet. Toen keek die wel even vreemd, maar probeerde Geert wel te troosten op een lompe onhandige peutermanier O+

pi_94651194
Ze proberen te helpen ja, alleen een beetje lomp. t is lief bedoeld.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 26 maart 2011 @ 20:29:42 #186
147316 crew  DJMO
#trut
pi_94651359
soms ben ik bang dat hij Geert door de box heentrekt, hij is best wel sterk en beseft zich niet dat hij Geert (of bv de kat) pijn doet ..

pi_94651989
selene had een tijdje voor het handje om de box in te klimmen. gewoon nee blijven zeggen. stug & hardnekkig. en iets te doen geven als alternatief. ik liet selene altijd wat rommelen met zijn speeltjes dan.

dat heeft nu het effect dat zij al ravi's speelgoed selecteert. ze kopieert mij met dingen die niet mogen: "nee baby, niet aan de warming" met vingertje erbij
pi_94655678
Kwestie van blijven herhalen en blijven benoemen.
Meer kan je niet doen DJMO :)

X is heel lief voor V.
Als ik even niet kan stoppen met iets en hij maakt geluid rent ze naar hem toe en vraagt wat er is.
En zegt wat ik aan het doen ben en dat ik zo kom O+

En ze knuffelt hem echt de hele dag.

Gister bij de opvang trok een kindje hem aan zijn beentje..
OMG ze gaf het andere kindje dus echt een duw en een hoek.
En riep; Dat mag niet. Dat is mijn broertje!!! Niet doen!! :{w

Ik zei dat ze dat ook gewoon kon zeggen zonder duw of klap.
Maar ik vind het zo lief om te zien hoe ze het voor hem op neemt en hoe zorgzaam ze is.
Voor hem doet ze echt alles. :Y O+

Ik zeg er pas wat van als hij echt pijn heeft (of kan gaan hebben)
Maar ik laat haar toch best wel ruw met hem omgaan zolang het niet expres gaat dan :@
Ik wil haar niet teveel belemmeren en zeker niet als de bedoeling goed is.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 26 maart 2011 @ 22:33:23 #189
147316 crew  DJMO
#trut
pi_94656564
ik wil Jan ook niet teveel belemmeren, maar vanmiddag trok hij wéér aan de kat z'n staart, en echt niet bepaald zachtjes, want ze probeerde flink uit te halen naar jan. We waarschuwen 'm al bij voorbaat dat hij haar met rust moet laten, en ook bij de box weg moet blijven als z'n broertje slaapt, aangezien die vrij licht slaapt. Laatst mepte hij uit lompigheid met 'n boekje op Geert's hoofd, precies met de punt. Ik wil 'm dus leren dat hij een stuk voorzichtiger moet zijn, maar ik wil ook geen politieagentje spelen die een bandje op repeat heeft staan: "Jan doe voorzichtig, Jan laat je broertje maar even met rust, Jan laat de kat met rust, Jan je broertje slaapt blijf van die box af"

Als ik geert op schoot heb voor bv een voeding dan komt hij wel heel lief kusjes geven enzo, en heel trots wijzen naar Geert als mensen hem vragen waar z'n broertje is, maar die enthousiaste lompheid mag wel wat minder. Ik ben echt bang dat hij Geert anders nog eens onbedoeld blijvend letsel bezorgd ...

pi_94658560
Dat is toch een kwestie van gezond verstand djmo. Je laat ze dus gewoon niet samen in een kamer en je gaat op je gemak de was staan doen ofzo. Je blijft erbij, of dusdanig dat je hoort wat er gebeurd.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 27 maart 2011 @ 11:37:55 #191
147316 crew  DJMO
#trut
pi_94668420
dat is ook precies wat ik doe Tcio, maar ik zal toch ook eens moeten plassen :P

pi_94669746
Dan kan je toch prima jan meenemen? of geert.
  zondag 27 maart 2011 @ 12:39:41 #193
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_94669895
Bij mij is het toilet recht tegenover de box. Ik laat dus de deur open.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 27 maart 2011 @ 12:43:31 #194
147316 crew  DJMO
#trut
pi_94670005
ik probeer het meestal zo te timen dat Jan buiten aan 't spelen is dat ik even naar de wc kan. Jan meenemen naar de wc is géén optie, dan wil hij constant wcpapiertjes tusesn m'n benen door in de wc gooien :') en met een baby op de arm plassen is ook niet echt rustig zitten zeg maar.

zondag 27 maart 2011 @ 12:46:29 #195
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_94670099
Mama grote plas hè? Jeffefu niette plassen hè mama. Mama poepie doen ja? Neeeee getsie, niette poepe broek, poepe see. Mama??? Klaar ja?

Ze blijft dus gewoon tegen me praten, een een plas is zo gedaan.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 27 maart 2011 @ 12:49:31 #196
147316 crew  DJMO
#trut
pi_94670214
dat lijkt me dan nog grappig ook, maar Jan praat dus nog niet (die drie woordjes die hij zegt noem ik nog geen praten ;) )

pi_94670918
Ik nam Tyler ook vaak mee naar de wc. Nu word ik nog vaak gevolgd, hij wil dan de lamp aan doen en de deur dicht. En weer open en dicht etc.
  zondag 27 maart 2011 @ 13:16:05 #198
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_94670967
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 12:46 schreef Ticootje het volgende:
Mama grote plas hè? Jeffefu niette plassen hè mama. Mama poepie doen ja? Neeeee getsie, niette poepe broek, poepe see. Mama??? Klaar ja?

Ze blijft dus gewoon tegen me praten, een een plas is zo gedaan.
En als je dan moet poepen? ;)

Hier gelukkig nog geen hardhandigheid meegemaakt. Ze is heel lief voor haar zusje en geeft haar veel kusjes. Ik moet ook zeggen dat ze weinig in de box ligt tot nu toe. Ik maak me meer zorgen om één van onze katten, die zal ik steeds in de gaten moeten houden dat hij er niet bij gaat.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_94672024
Ik laat ze wel samen in de kamer. F florian kan zich inmiddels verdedigen, haha.

B egin van een periode hier. Ik werd net aangesproken als leander 's mama. Waaaah!
pi_94674466
ik laat ze nog steeds niet zomaar los en alleen in de kamer. als ik naar de wc ga heb ik gewoon de deur open. deed ik met selene al. verder kan je vrij veel best doen met een beetje timing.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')