Hij heeft een tobbe, daar pas ik wel in opgevouwen), maar dan hij niet meerquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:40 schreef simmu het volgende:
en als je zelf mee in bad gaat? is het dan ook?
Dat hebben we ook gehad, ervan overtuigd dat ze met het water mee gaan....quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:49 schreef Stiemie het volgende:
Linde was laatst ineens bang dat ze door het putje van het bibabad zou verdwijnenDus toen hebben we samen gekeken hoe het bad leegliep met de speeltjes erin en er ging gewoon helemaal niks door het putje dus nu is er niks meer aan de hand
Hij had het nog niet eerder gedaan.... meestal heeft hij al gepoept 's middags. Maar dat had hij nog niet gedaan, dus was op zich wel te verwachten. Twan vond het niet wat.. en wilde niet meer douchen met Lennon. Maar nu ziet hij de humor er ook wel van in. Trouwens, Twan en Lennon samen douchen, is erg lief. Twan gaat dan ook Lennons haar wassen en zn lichaam. Ik hoef pas te komen als ze klaar zijn.. ideaal. ik ben dan natuurlijk wel in de buurtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:17 schreef Vicky het volgende:
Diaan
Tess is ook een notoire douchepoepert
Hier douchen ze ook heel vaak samen. Gek doen, spetteren, haren wassen enzo en dan kan ik ondertussen ff opruimen enzo. Voordeel van gelijkvloers wonenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij had het nog niet eerder gedaan.... meestal heeft hij al gepoept 's middags. Maar dat had hij nog niet gedaan, dus was op zich wel te verwachten. Twan vond het niet wat.. en wilde niet meer douchen met Lennon. Maar nu ziet hij de humor er ook wel van in. Trouwens, Twan en Lennon samen douchen, is erg lief. Twan gaat dan ook Lennons haar wassen en zn lichaam. Ik hoef pas te komen als ze klaar zijn.. ideaal. ik ben dan natuurlijk wel in de buurt
Leuk en handig!!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:23 schreef Vicky het volgende:
[..]
Hier douchen ze ook heel vaak samen. Gek doen, spetteren, haren wassen enzo en dan kan ik ondertussen ff opruimen enzo. Voordeel van gelijkvloers wonen
En als je dan moet poepen?quote:Op zondag 27 maart 2011 12:46 schreef Ticootje het volgende:
Mama grote plas hè? Jeffefu niette plassen hè mama. Mama poepie doen ja? Neeeee getsie, niette poepe broek, poepe see. Mama??? Klaar ja?
Ze blijft dus gewoon tegen me praten, een een plas is zo gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |