waarom vraag je het dan?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:57 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik vind ons kind bij opa en oma in bed en onder de douche echt een NoGo!
Mag ik vragen waarom?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:57 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik vind ons kind bij opa en oma in bed en onder de douche echt een NoGo!
lijkt me welquote:Op maandag 21 maart 2011 21:01 schreef Ticootje het volgende:
Onder de douche heb ik ook geen problemen mee. Kind moet toch gewassen en afgedroogd worden?
Samen lijkt me overbodig! Ik ben daar misschien conservatief in, maar ik vind dat iedereen, hoe klein ook, ruimte moet kunnen hebben voor hun eigen privacyquote:Op maandag 21 maart 2011 21:01 schreef Ticootje het volgende:
Onder de douche heb ik ook geen problemen mee. Kind moet toch gewassen en afgedroogd worden?
wij worden daar ook erg nieuwsgierig vanquote:
Maar is het je voorgesteld ofzo? Of wil je peuter bij oma slapen? Of was het gewoon een stel je voor dat-stelling?quote:
Onze peuter van 4 mag daar best logeren. Maar in een eigen bed op een eigen kamerquote:Op maandag 21 maart 2011 21:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar is het je voorgesteld ofzo? Of wil je peuter bij oma slapen? Of was het gewoon een stel je voor dat-stelling?
Nou ja, prima toch. Zeker als je kind ook niet anders gewent is lijkt me dat een hele normale zaak.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:07 schreef draaijer het volgende:
[..]
Onze peuter van 4 mag daar best logeren. Maar in een eigen bed op een eigen kamer
Uiteraard hoef je je niet te schamen voor bloot! Maar een beetje persoonlijke privacy is ook echt niet slecht. Binnen het gezin vind ik het normaal. Maar ik vind het niet nodig en ongepast als men daar buiten met mijn kinderen gaat douchen of slapen in 1 bedquote:Op maandag 21 maart 2011 21:09 schreef Ticootje het volgende:
Ja wij zijn niet zo conservatief. Michel z'n ouders wel en mijn ouders ook meer dan wij, maar bloot is niet iets om je voor te schamen. Ik loop niet de hele dag in m'n blote reet ofzo, maar ik kleed me uit in m'n slaapkamer en wandel op m'n gemak naar de badkamer. En als ik wat moet pakken uit de woonkamer dan doe ik dat ook gewoon.
hoe oud is zijquote:Op maandag 21 maart 2011 21:11 schreef Ticootje het volgende:
Nou eigenlijk gaan mijn kinderen dus gewoon niet uit logeren. Ik vind jen er te klein voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |