Whoeiiiiquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:15 schreef Nanook24 het volgende:
Murmeli, ik heb je Snowfairy een uurtje geleden in de brievenbus gegooid.![]()
En ik heb inmiddels bericht van mijn vriendin dat ze ook een paar kleine dingetjes nodig heeft van Lush dus dan hebben we samen toch nog een grotere bestelling. Nu alleen even afwachten hoe Joy of Jelly ruikt en wanneer ik haar lijstje krijg en dan kan de bestelling de deur uit.
Nee johquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:18 schreef Maria2.0 het volgende:
Hoi. Sonische dooie aap ruikt naar wiet.
Hij ligt hier nog hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:07 schreef PriemGirl het volgende:
En nu wachten op de vanillary van SI![]()
Als deze kwijt raakt; ga ik huilen denk ik
Ik wil het ook weten!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:20 schreef Nune het volgende:
Wilt Glitter zich even melden in dit topic aub??
Geen ideequote:Op donderdag 17 maart 2011 16:25 schreef miss--moana het volgende:
wat is er zo bijzonder aan Glitter???
Alex zit al heel lang op fok, maar die komt echt niet op het lush forumquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:41 schreef miss--moana het volgende:
misschien lees Alexxxxx hier ook al langer mee
's Nachts na twaalven.. *Jambers stem afzetquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Alex zit al heel lang op fok, maar die komt echt niet op het lush forum
Nee ik zit niet op het forum, heb wel een account, maar ik vind het zo chaotisch lezen daarquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:43 schreef Nune het volgende:
[..]
's Nachts na twaalven.. *Jambers stem afzet
Ben jij Glitter dan?
NEE NIET JAMBERSquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:43 schreef Nune het volgende:
[..]
's Nachts na twaalven.. *Jambers stem afzet
Ben jij Glitter dan?
Ik heb me er wel aangemeld en heb ook toegang ontdekte ik laatst maar ik vind het ook heel lastig om uit te vinden wat nou precies waar staat als ik iets nodig heb.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:44 schreef Joysa het volgende:
Nee ik zit niet op het forum, heb wel een account, maar ik vind het zo chaotisch lezen daar
Er staat meer onzin dan Lush verhaaltjes, haha.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:03 schreef agenda het volgende:
2 topics vol sinds gisterenavond.
Ben even bijlezen.
Oooo echt?! Hahahahaquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:04 schreef PriemGirl het volgende:
* PriemGirl springt in auto en rijdt naar SI
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:58 schreef gothic-blackie het volgende:
Nune, Pakketje is binnen! calacas is nog fluoriseerender groen dan als jellyenne jovely jubblies ruikt wel lekker vind ik, maar dat komt ook meer doordat het mij aan iemand doet denken (goede vriendin van mijn moeder die ik altijd als mijn mams zag maar veel te vroeg is overleden, was een echte hippie vrouw met de kleding en alles erbij
)
Het is ook super onoverzichtelijk, als je vragen hebt kun je ze ook hier stellen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:02 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik heb me er wel aangemeld en heb ook toegang ontdekte ik laatst maar ik vind het ook heel lastig om uit te vinden wat nou precies waar staat als ik iets nodig heb.
meldquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:36 schreef Murmeli het volgende:
Maar wie van jullie is nou glitter op lushforum?
Nune heeft zich inmiddels al verraden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:28 schreef Tamashii het volgende:
Die bubblegum scrub doet echt niks voor mijn lippen. Gebruik ik het dan verkeerd? De velletjes hangen er nog bij.
Dan richt ik een eigen besloten forum op. Privé forum.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:40 schreef Etcetera het volgende:
Straks komen ze van het lush forum hierheen om te kijken wie wij zijn
minder saai dan gisteren! Mochten nu zelf aankloten, das veel leuker. Ergerde me kapot aan oude knakkers die dachten dat ze veel wisten en over alles even iets totaal niet nuttigs moesten zeggenquote:
eigen forum, wie doet zo iets nouquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:41 schreef Nune het volgende:
[..]
Dan richt ik een eigen besloten forum op. Privé forum.
Alleen mafkezen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
eigen forum, wie doet zo iets nou
Vind ik ook! Overzichtelijker en niet zo mutserig. En na 22u komen de vuige verhalenquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:44 schreef agenda het volgende:
Het is hier veel leuker. Ik post daar ook niet zoveel.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:51 schreef -Peach het volgende:
[..]
Vind ik ook! Overzichtelijker en niet zo mutserig. En na 22u komen de vuige verhalen
ik krijg ze graagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nune, Dwyn, Maria, Priem, Joysa en anderen: Jullie pakjes zijn voor de lichting gepost
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik krijg ze graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:14 schreef miss--moana het volgende:
OMG kreeg een pb terug over die Calacas het het dan ¤8,50 en het zit dan in een zakje!
vuige verhalen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:51 schreef Nune het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond. Vooral de vuige verhalen
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:43 schreef Etcetera het volgende:
iets met rookworst en lichaamsopeningen
Der Schlagbaum sollte oben seinquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:43 schreef Etcetera het volgende:
iets met rookworst en lichaamsopeningen
Oh en diequote:
Rammstein!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Der Schlagbaum sollte oben sein
Schönes Fräulein, Lust auf mehr
Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut
* PriemGirl draait haar kar weer om en rijdt naar huisquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nune, Dwyn, Maria, Priem, Joysa en anderen: Jullie pakjes zijn voor de lichting gepost
Behalve de Engelse liedjes.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
You’ve got a pussy
I have a dick
So, what’s the problem
Let’s do it quick
Yeahh!!! Lushspullies uitzoeken!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* PriemGirl draait haar kar weer om en rijdt naar huis![]()
Thx babe !
Alex !Hippymeister
![]()
Ik vind lush forum maar meh.. inderdaad door de onoverzichtelijkheid ook![]()
Zal straks eens in mijn lushkast duiken of ik nog zaken weg wil doen (als ik me ooit van de bank kan afheisen.. Luiheid enzo)
Ben je blond miss?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:46 schreef miss--moana het volgende:
Ik ben dom geweest![]()
Ik had met iemand van het forum mijn wiccy geruild en ook gereageerd op een Lushvlop van die persoon met het idee dat ik er dan ook een moet terug sturen.
Dus dat heb ik gedaan, maar dat was helemaal niet de bedoeling!![]()
Ik vond het al zo raar dat ze zij ''en wat heb je er allemaal leuke extra lush spulletjes bij gedaan!''.
Nu moet ik weer een vlop aanbieden, terwijl ik juist die andere met zorg had gemaakt....
But but... I have a lazyquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:49 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Yeahh!!! Lushspullies uitzoeken!!
JE ZIT GODVERDOMME TE INTERNETTEN ONDER COLLEGE???!!?!?!1quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:55 schreef Dwyn het volgende:
Pfff hoorcollege duurt lang met zoveel voorbeelden.
Zegt degene die ZIEK is.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JE ZIT GODVERDOMME TE INTERNETTEN ONDER COLLEGE???!!?!?!1
Nee! Dit is woensdag opgenomen! Ik krijg audio omdat ik op datzelfde moment een ander college heb. Ik zit gewoon thuis achter mijn mini-laptopje.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JE ZIT GODVERDOMME TE INTERNETTEN ONDER COLLEGE???!!?!?!1
Aaahhhquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:58 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee! Dit is woensdag opgenomen! Ik krijg audio omdat op datzelfde moment een ander college heb. Ik zit gewoon thuis achter mijn mini-laptopje.You haz no faith in meh.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:58 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee! Dit is woensdag opgenomen! Ik krijg audio omdat ik op datzelfde moment een ander college heb. Ik zit gewoon thuis achter mijn mini-laptopje.You haz no faith in meh.
Wait.. Whut?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://forum.lush.nl/viewtopic.php?f=15&t=8239
Daar is hier ook ergens een topic over dacht ik.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kloptquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Daar is hier ook ergens een topic over dacht ik.
Gaat over FlyLady, is een schoonmaaksysteemquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:06 schreef Alexxxxx het volgende:
De beheerder vereist dat je geregistreerd en ingelogd bent om dit forum te openen.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |