Echt hé! Ik dacht hey, leuk meeposten want ik ontwijk alles wat met studie te maken heeft! Was dat even een teleurstelling.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:11 schreef Etcetera het volgende:
SOG betekend bij het Lush forum 'Studie Opzoekend Gedrag'. Ehm... nee
Kun je hier neerzettenquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:12 schreef Nune het volgende:
[..]
Echt hé! Ik dacht hey, leuk meeposten want ik ontwijk alles wat met studie te maken heeft! Was dat even een teleurstelling.
Heb je je aangemeld bij Flylady ofzo?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga mn lades naar beneden halen en zooi uitzoeken
Neuh maar dan heb je de rest van mn kamer nog niet gezienquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:14 schreef Nune het volgende:
[..]
Heb je je aangemeld bij Flylady ofzo?
Picsquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neuh maar dan heb je de rest van mn kamer nog niet gezien
Goed bezigquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:14 schreef Dwyn het volgende:
Nog 1 bachelor vak, 3 mastervakken en een scriptie. Het einde is in zicht.
De bedoeling was goed toch.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mwehehe de lades kunnen niet uit het kastje, dan niet hoor, fail
Nog 1 minuut hoorcollegequote:
En hier kun je er tenminste op vertrouwen dat enveloppen in pakjes ook aankomen.quote:
Veel weggegooid?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop