quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:19 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ik vind Snowglobe lekker fris!! en de geur WAUW!!!![]()
![]()
Dus ik zou aanraden om hem snel te gebruiken, enne als je hem kwijt wil dan weet ik wel een huisje
HOIquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:26 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb nog een hele volle fles Snowfairy, die gaat nooit op
Gaarne.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nune moet je nog ABS? Ik gebruik hem toch niet meer
Omg. Die moet ik ook hebben. Verkopen ze die al in Nederland?quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:16 schreef Nune het volgende:
O ja ik was nog vergeten te zeggen hier over die Toothy Tabs, die schuimen echt als een gek!Werkt net zo als met gewone tandpasta, alleen wat poederiger in het begin, maar zijn wel grappig voor een keertje.
Geen idee eigenlijk, denk dat ze onderhand wel in de winkel zullen liggen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Omg. Die moet ik ook hebben. Verkopen ze die al in Nederland?
Hoi schatje, wat is er?quote:
quote:Hoi,
Ik heb net het bedrag van ¤26,75 terug gestort naar jouw rekening. Als het goed is staat het vrijwel direct op jouw rekening.
Ik ben zelf al bezig te achterhalen wat er met de parfum is gebeurd. Misschien had ik het mis en heb ik het toch per brievenbuspost verstuurd.
Groetjes,
Shalini
Voorlopig nog geen geld terug op mijn rekening; maar hou het in de gatenquote:
Steeds F5'en!quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Voorlopig nog geen geld terug op mijn rekening; maar hou het in de gaten
quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:26 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb nog een hele volle fles Snowfairy, die gaat nooit op
wat een dommie zeg!quote:
kimyaquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat was die site voor ziplocks ookalweer. Welk formaat heb jij voor melts, nune?
O en ik moet nog 1x je adres
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |