abonnement Unibet Coolblue
pi_94229740



Lush is een zeepwinkel die begonnen is in Engeland. In Nederland zijn inmiddels filialen in Amsterdam, Haarlem, Den Bosch, Maastricht, Den Haag en Rotterdam.
Lush heeft op het moment vestigingen over de hele wereld. Van Australië en Sri Lanka tot Spanje en van Japan tot Kroatië en ook Taiwan! Producten van de Lush zijn een ervaring op zich. Als je houdt van jezelf lekker verwennen met de lekkerste en verse producten moet je het maar eens proberen. Maar let op: het is ZEER VERSLAVEND!

De Nederlandse website: lush.nl
De Engelse website: lush.co.uk
De Duitse website: lush-shop.de
De algemene website: lush.com
Lush UK Forums: lushforum.co.uk
Lush North America Forums: forum.lush.com

FOK! wiki pagina: klik hier (vul hem zelf aan, post je productervaringen en deel ze met ons)

Spelregel: Het aanbieden of willen ruilen met anderen van Lush spulletjes is nog steeds toegestaan in deze reeks. Alleen het afhandelen daarvan voortaan graag via de msn/mail/postduif en niet op het forum.

OP tekst is hier te vinden
pi_94229792
Incl. verzendkosten: 26.75

Dat die doos ook nog eens haar T&T code kwijt is; dat snap ik dan helemaal niet; maar goed.... :')
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_94229814
quote:
2s.gif Op donderdag 17 maart 2011 10:27 schreef PriemGirl het volgende:
Incl. verzendkosten: 26.75

Dat die doos ook nog eens haar T&T code kwijt is; dat snap ik dan helemaal niet; maar goed.... :')
was het een pakket? Die raken ze niet zomaar kwijt hoor :')
pi_94229822
Jup !! Daarom lol... _O-
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_94229858
Ik zou sowieso ff ergens posten dat ze op de black list komt :@
  donderdag 17 maart 2011 @ 10:33:05 #6
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_94229929
ik zou even de moderators om advies vragen. gewoon vertellen hoe het gegaan is, en dan vragen of zij vinden dat je nog moet wachten of dat ze vinden dat zij moeten ingrijpen. Dan kom je niet meteen al te beschuldigend over, maar geef je wel aan dat je de boel een beetje begint te wantrouwen.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_94229968
Ik denk dat de mods zich er niet mee bemoeien hoor, omdat de afspraak 'net' staat. Ze gaven al aan minder met de ruilingen te willen bemoeien.
pi_94229986
Nune mijn deo is er al :7
pi_94229998
quote:
17s.gif Op donderdag 17 maart 2011 10:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nune mijn deo is er al :7
Ai, snel! Hoop dat de mijne dan vandaag komt c_/
pi_94230015
Komt met pakketpost. Ik deed de deur open in pyjama :')
  donderdag 17 maart 2011 @ 10:36:21 #11
202348 Susi
Temple of Love
pi_94230026
Maandag van alles besteld (in Nederland), en ik hoop dat het er morgen is als ik thuiskom *O*
  donderdag 17 maart 2011 @ 10:36:30 #12
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_94230032
26 euro is best wel een hoop geld :o
L'Enfer, c'est les autres.
pi_94230057
quote:
17s.gif Op donderdag 17 maart 2011 10:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Komt met pakketpost. Ik deed de deur open in pyjama :')
Ik doe meestal de deur open in mijn joggingsbroek :7
  Redactie Frontpage donderdag 17 maart 2011 @ 10:39:13 #14
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_94230112
Stelletje hypere lush addicts zijn jullie :+ Happy Hippy zou Happy Hyper moeten heten :P
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_94230200
Ik ga zo met whoosh! douchen :9
En dan insmeren mettttt each peach!
  donderdag 17 maart 2011 @ 10:49:00 #16
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_94230431
Ik gaaaaaaaaa ehm...Douchen met New, Veganese, AM en ehm....Sonic Death Monkey.
En insmeren met Vanilla dee lite.
Als iemand daar nog vanaf wil >:O
L'Enfer, c'est les autres.
  donderdag 17 maart 2011 @ 10:50:31 #17
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_94230498
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 10:34 schreef Nune het volgende:
Ik denk dat de mods zich er niet mee bemoeien hoor, omdat de afspraak 'net' staat. Ze gaven al aan minder met de ruilingen te willen bemoeien.
dat zou kunnen, maar omdat het toch wel om vrij veel geld gaat kan ik me voorstellen dat het ook anders zit. Bovendien lijkt het me dat ze de klachten over personen wel verzamelen, en als er dan toevallig al meer klachten over haar zijn, dan kan ze daarop worden aangesproken.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_94230548
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 10:50 schreef Murmeli het volgende:

[..]

dat zou kunnen, maar omdat het toch wel om vrij veel geld gaat kan ik me voorstellen dat het ook anders zit. Bovendien lijkt het me dat ze de klachten over personen wel verzamelen, en als er dan toevallig al meer klachten over haar zijn, dan kan ze daarop worden aangesproken.
Mensen zijn daar 'opgelicht' voor meer dan zesentwintig euro en toen waren de mods ook niet zo aanwezig. Info verzamelen doen ze inderdaad maar dat kan ook als je een berichtje post in dat 'ik verwacht nog post van', ik ben wel zo'n vieslak die dan even een stukje uitgebreide feedback gaat zitten geven. :@ :D
  Redactie Frontpage donderdag 17 maart 2011 @ 10:54:18 #19
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_94230623
't Gaat om geld. Je kent die mensen toch niet in het echt, te vriend houden is dus niet bepaald van belang. Zou ik denken :P
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  donderdag 17 maart 2011 @ 10:58:21 #20
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_94230768
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 10:52 schreef Nune het volgende:

[..]

Mensen zijn daar 'opgelicht' voor meer dan zesentwintig euro en toen waren de mods ook niet zo aanwezig. Info verzamelen doen ze inderdaad maar dat kan ook als je een berichtje post in dat 'ik verwacht nog post van', ik ben wel zo'n vieslak die dan even een stukje uitgebreide feedback gaat zitten geven. :@ :D
je bedoelt dat je dan feedback gaat geven in dat ik verwacht nog post van topic?
mja, dat is dan misschien wel een goed idee :)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_94230861
Ja in dat topic, want er is nergens anders een topic waarin je negatievere ruilervaringen kunt bespreken. Ik heb soms het idee dat ze zulke dingen liever niet op het forum willen terwijl ik ruils heb gehad of over heb gehoord van anderen die niet oké waren, maar dus wel op tijd waren ontvangen. En waar ga je dan heen? Nergens, want er is niks. :') Ja de mods, maar die zeggen er niks over in het openbaar totdat er genoeg klachten zijn verzameld en dan zijn er ondertussen nog veel meer anderen die een kutruil hebben gehad.

En zoals bij Priem, even een mod pb'en zou ik ook doen, maar ik zou er nog meer druk achter zetten door het ook gewoon ergens te posten. Lekker boeiend wat ze ervan vinden maar als dat mens zo traag en laks is dan wordt je daar ook gek van.

Dat was even mijn rant. :@
  donderdag 17 maart 2011 @ 11:06:10 #22
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_94231016
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 11:01 schreef Nune het volgende:
Ja in dat topic, want er is nergens anders een topic waarin je negatievere ruilervaringen kunt bespreken. Ik heb soms het idee dat ze zulke dingen liever niet op het forum willen terwijl ik ruils heb gehad of over heb gehoord van anderen die niet oké waren, maar dus wel op tijd waren ontvangen. En waar ga je dan heen? Nergens, want er is niks. :') Ja de mods, maar die zeggen er niks over in het openbaar totdat er genoeg klachten zijn verzameld en dan zijn er ondertussen nog veel meer anderen die een kutruil hebben gehad.

En zoals bij Priem, even een mod pb'en zou ik ook doen, maar ik zou er nog meer druk achter zetten door het ook gewoon ergens te posten. Lekker boeiend wat ze ervan vinden maar als dat mens zo traag en laks is dan wordt je daar ook gek van.

Dat was even mijn rant. :@
Mja, daar heb ik je ook wel weer gelijk in. dan dus en en doen, mods waarschuwen en in dat topic.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  donderdag 17 maart 2011 @ 11:09:27 #23
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_94231113
Hallo!
Ik heb vandaag Calacas gebruikt! Hij is wel lekker, maar ik heb wel de goede keuze gemaakt om een grote Twilight te kopen i.p.v. Calacas/Snow Showers.
En mijn armpjes ruiken naar Creamy Candy Lotion O+

Priem; ik zou posten in dat ik verwacht post van-topic en dan ff kijken of ze daar gaat reageren. Aangezien zij best een "bekende" is, denk ik dat ze daar wel op gaat reageren.
En die Track en Trace code kwijt is haar fout, dus mag zij daar voor dokken vind ik :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  donderdag 17 maart 2011 @ 11:13:50 #24
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_94231281
quote:
17s.gif Op donderdag 17 maart 2011 10:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Komt met pakketpost. Ik deed de deur open in pyjama :')
Haha, dat doe ik ook weleens _O-
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_94231381
O ja ik was nog vergeten te zeggen hier over die Toothy Tabs, die schuimen echt als een gek! :D Werkt net zo als met gewone tandpasta, alleen wat poederiger in het begin, maar zijn wel grappig voor een keertje.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')