Ik heb straks gewoon een makkelijk kind. Dus na de keizersnede kan t al weerquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Over een jaar of 6 kan je dat weer al
Tuurlijk is het tragisch, maar ik geef alleen aan dat ik regelmatig van die huisvrouwen met 2-3 koters op de fiets zie en ik vind het er bloedlink uitzien. Je bent als fietser in het verkeer al zo kwetsbaar en dan ook nog eens 3 kleine koters erbij die de zooi instabiel maken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je trekt lekkere makkelijker conclusies zo, iedereen valt wel eens, heet tragisch dat dit net gebeurd als er een vrachtwagen voorbij komt. Nergens staat dat ze niet in staat was om dit te doen.
Kleine man sliep zijn allereerste nacht doorquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb straks gewoon een makkelijk kind. Dus na de keizersnede kan t al weer
Hehehe, ik hoop het voor je!quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Goedemorgen!quote:
Kinderkamer gewoon geluidsdicht maken, babyfoon uit, en je hebt nergens last van.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:28 schreef Tally het volgende:
[..]
je hebt meer hinder van 1 volwassene achter op je fiets als van 2 kleintjes voor en achter.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie het ook wel eens idd, maar echt stabiel komt het niet over. En blijkbaar kan het niet zo prima...
Ik vind het gewoon stom.
Goed! Behoorlijk druk, de weken vliegen voorbijquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, goed! Stilletjes aan
Met jou?
allemaal in de auto/OVquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk is het tragisch, maar ik geef alleen aan dat ik regelmatig van die huisvrouwen met 2-3 koters op de fiets zie en ik vind het er bloedlink uitzien. Je bent als fietser in het verkeer al zo kwetsbaar en dan ook nog eens 3 kleine koters erbij die de zooi instabiel maken.
maar goed, MIJ heb je er niet mee.
rot op, de weg is van mijquote:
Klopt, maar een volwassene kan nog reageren als er iets dreigt te gebeuren. Een kind is kansloos.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
je hebt meer hinder van 1 volwassene achter op je fiets als van 2 kleintjes voor en achter.
Ooo kijk, dat is wel lekker!quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:32 schreef STING het volgende:
[..]
Goed! Behoorlijk druk, de weken vliegen voorbij
Brigitte Kaandorpquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:34 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb ooit eens een conferance gezien van een vrouw, over hoe moeilijk het zou zijn om met 2 kinderen op de fiets iets te gaan doen
Na ongeveer 1,2 nanoseconde ja.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:42 schreef STING het volgende:
[..]
Daar kan ik aardig krom om liggen, maar op een gegeven moment wordt ze echt vermoeiend
Dat was een korte nachtquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:49 schreef El_Matador het volgende:
GODVERDOMME. Wat is het vroeg.
Mogguh allemaal.
Nu werken...
Omdat het je humor niet is of omdat ze te druk is?quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Na ongeveer 1,2 nanoseconde ja.
dat, zolang ze niet gaat zingen iig.quote:
Cabaretiers moeten sowieso niet zingenquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:05 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat, zolang ze niet gaat zingen iig.
Jochem Myjer doet het nog best aardigquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Cabaretiers moeten sowieso niet zingen
Ik vind het altijd jammer zodra ze gaan zingen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:09 schreef STING het volgende:
[..]
Jochem Myjer doet het nog best aardig
Vind sommige liedjes wel leuk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind het altijd jammer zodra ze gaan zingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |